Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er helt typisk meg å komme på hva jeg skal si når hele situasjonen er over - jeg blir så satt ut av å blir kjeftet på at jeg mister munn og mæle - og Juliane, jeg syns ikke sammenligningen er så dum - det er da ingen som putter på penger på en automat til noe som helst før den foran er ferdig??

Dustefyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert:

Det var da også en reaksjon på fyren ved bilvasken. Ærlig talt! Skjønner godt du ble frustrert. Og som deg så kommer jeg gjerne på hva jeg skulle sagt i ettertid. Da er det gjerne litt for sent... :sukk: Dessuten er nok fuggel'n gjerne litt konfliktsky, så kan stikke hodet under vingen i stedet for å ta en konfrontasjon. Kjipt, men sånn er det (prøver å skjerpe meg da...).

Ønsker en fin mandag!

:kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Jobber du i dag, eller har du lang påskeferie? Uansett håper jeg mandagen blir bra! :)

Skrevet

Sauen er også av de som kommer på det man skulle sagt etterpå...

Litt fjøskaffe? :kaffekopp:

Skrevet

Takk som byr Sauen!

Joda, Purple, eg jobber i dag - jeg skal jo ha ferie etter påskeferien, så jeg må nesten jobbe disse dagene. Det er igrunnen bare hyggelig syns jeg. Det er så stille på jobben og ganske så ustressa stemning.

Startet dagen med en fin økt på trening også - og er i godhumør. Ser det kommer til å bli rart å skulle ut av treningstralten nå som jeg har blitt så ivrig, men jeg får forsøke å klare meg uten treningssenteret og yogasenteret og kanskje komme meg litt ut.

Tenker joggeskoa får være med på ferie og kanskje noen treningsklær også - de tar jo ikke store plassen og jeg kan alltid vaske dem så de kan brukes flere ganger.

Ikke særlig trøtt i dag enda jeg ikke slukket lyset før klokka var halv tolv i går - men så mye som jeg har ladet i helga så er det jammen ikke rart heller :ler:

Åh :kaffekopp: var godt i dag også!

Skrevet

Mårnings!

Treningen unnagjort på morgenkvisten? Du spreke stripedyr... :sukk:

Vil også!

Håper tirsdagen blir en finfin dag i Tigerstaden!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Regner med at du gjør unna trening på morgenen i dag også :). Ikke lenge til påskeferie og tur for deg nå. Tenker det blir deilig :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Neida - ingen morgentrening i dag.

Jeg satser på langkjøring i dag og det orker jeg ikke å drive med om morran - det er en ettermiddagssyssel, når jeg har overskudd og slikt.

Har kommet meg på jobb ganske tidlig og er fornøyd med det, for da kan jeg gå tidlig og få trent. Deilig!

I går var vi hos noen venner og spiste lam - herlig! Var hjemme til påskekrimen og koste oss med den. Kjæresten er ikke helt i form om dagen og brygger nok på en forkjølelse igjen. Sære greier. Han har vært mye dårlig denne vinteren. Jeg er i fin form, bortsett fra pollensnufs, men håper virkelig han ikke har smitte meg på noe vis før turen.

I dag skal jeg treffe ei venninne etter jobb og tren for å spise også må jeg sjekke og fikse litt forskjellig i løpet av dagen. noen diplomer må ha rammer, jeg må se om jeg får NAF-sjekk for bilen i morgen, sjekke om datteren skal være med oppover, ringe ei venninne som forsøkte å ringe meg i går osv

Vurderer å ta bilen opp og sette den igjen hos en mekkefyr jeg kjenner, for jeg regner med at det er litt å ta tak i etter EU-kontroll, men må se om jeg får gjort det først da... Jeg må få spisset forstillinga også, for den ahr slitt istykker sommerdekkene og jeg er litt bekymret for dem. Bil er et jævla pengesluk :(

Pappa har bedt meg på reker og vin på onsdag og overnatting hos ham, så det satser jeg på. Koselig å tilbringe litt tid med ham også. Det blir gjerne litt for lite ettersom jeg er nærmere mamme. Litt dårlig samvittighet for det, så greit å prioritere ham.

Nå må jeg ha litt mer :kaffekopp:

Skrevet

God morgen! Regner med at katta vil ha litt fjøskaffe i dag også. :kaffekopp:

Du har visst en hektisk dag foran deg, med tusen ting som skal fikses og ordnes. Også en langkjøring på tredemølla i tillegg. Håper alt legger seg til rette iløpet av dagen. Også håper jeg på superresultater på mølla. :duskedame:

Og koselig med litt kvalitetstid sammen med pappa'n din. :)

Skrevet

Høres ut som en hektisk tirsdag!

Håper du for ordnet det som ordnes skal, uten å være helt kaputt etterpå.

Skrevet

Et par ting er i allefall i boks - det som skulle ordnes på jobb er ordnet, eu-kontroll er bestilt (fikk plass på vei til hjemstedet i morgen formiddag) og avtale gjort med barn 8som gjerne ville være m,ed til bestefar) og jeg har spurt bestefar om det var ok osv Så får jeg ringe venninna på vei hjem i kveld, tenker jeg. Pakke sommerdekk i bilen i morgen tidlig og ta turen...

Nå skal jeg snart rømme arbeidsplassen og få litt fart på beina. Får se hvor olangt jeg orker. Klarte en time fredag, så kanskje 50 minutter er realistisk i dag? Får kjenne litt på det, tror jeg, men ettersom det sannsynligvis blir skralt med aktivitet resten av uka burde jeg nok ta meg litt ut i dag.

Også skal jeg spise pizza i ettermiddag - full utskeiing :nigo:

Skrevet

Så digg med en deilig treningsøkt og en liten utskeiende matopplevelse etterpå :nigo:

Lykke til med treningsøkta! :trene:

Skrevet

Da var jeg i hjembyen - hos pappa, sammen med datteren. Håper på litt mat snart for vi har vært på farten hele dagen.

Har hatt bilen på EU-kontroll - eksosanlegg, oljelekkasje og diverse med den, så nå skal jeg levere den til en liten "ferie" med mekking hos en fyr jeg kjenner. Det er greit nok det, men nå tror jeg det er siste gangen jeg gidder å fikse den noe særlig. Nå håper jeg den holder to år til, så får jeg se, rett og slett...

Men nå får jeg være litt sosial her :)

Skrevet

Ønsker deg en flotters påske!

:klemmer:

Skrevet

Påskeklem til deg. :klemmer:

Skrevet

Hatt en fin tur til hjembyen og bra tid sammen med mamma og pappa - godt å få kvalitetstid med dem. Men veldig bekymret for datteren. Hun strever om dagen uten at jeg har lyst til å si så altfor mye mer om det, men det føles litt vondt å skulle reise vekk og kose seg ei uke akkurat nå... :sukk:

Men kofferten er pakket og jeg er klar for tur, tror jeg . Gleder meg veldig selv om det akkurat nå er helt slutt på reisefeberen for plutselig føles det liksom helt uvirkelig igjen at jeg skal ut på tur... Det blir nok virkelig i morra tenker jeg :nigo:

Egentlig føles det som jeg skulle pakket om igjen en gang til for jeg er sånn i tvil om været, men fanken heller - det får gå.

Skrevet

Uff, så trasig at datteren din skal slite slik. :troest: Men jeg håper du får en herlig tur likevel. :klem:

Skrevet

Vondt å høre at datteren din har det så tøft... Håper virkelig det går seg til, og at du klarer å slappe av og nyte ferien din tross alt.

GOD TUR!!! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...