Suzy Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #8701 Skrevet 29. mars 2012 En skjebne du ikke er alene om.... Godt å høre - tror nesten ikke jeg var skikkelig brun før jeg var over 30 - og da måtte jeg ha en laaaang sommer pluss sydenferie lissom
Roadrunner Skrevet 29. mars 2012 #8702 Skrevet 29. mars 2012 Det kjipeste er å se hvor kjapt fargen forsvinner etter man har kommet hjem
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2012 #8703 Skrevet 29. mars 2012 Hadde jeg enda til bare vært lys i huden... Her ser man ut som et verdenskart i all verdens rødfarger så snart sola viser seg...
Suzy Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #8704 Skrevet 29. mars 2012 Hadde jeg enda til bare vært lys i huden... Her ser man ut som et verdenskart i all verdens rødfarger så snart sola viser seg... Fregnete eller rødflammete?
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2012 #8705 Skrevet 29. mars 2012 Fregnete eller rødflammete? Så rødflammete som man kan bli (med fint ispedde pigmentflekker). Men-men, det holdes i sjakk med solfaktor 50+ Så det går greit altså.
Suzy Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #8706 Skrevet 29. mars 2012 Hm - vi har alle vårt tydeligvis. Og jeg har pussig nok fått et barn som blir nøttebrun på en-to-tre... Aner ikke hvor det har kommet fra.
Gjest Purple Haze Skrevet 29. mars 2012 #8707 Skrevet 29. mars 2012 Jeg blir også brun som en nøtt, og får veldig kjapt farge. Har nok arvet det etter faren min, for han er brun hele året. Men sol og varme er da deilig uansett om en ikke blir så lett brun. Tenker ei uke i varmere strøk blir herlig, spesielt med en flott jentegjeng
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mars 2012 #8708 Skrevet 30. mars 2012 Mårnings! Like før helg nå, tenker det skal bli godt! Ha en fin fredag, Suzy
Suzy Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #8709 Skrevet 30. mars 2012 God morgen! Takk og pris at det er fredag - i dag var jeg så trøtt at jeg nesten ikke om ut av senga... sukk... Jeg legger meg for sent om kvelden. Men det er fredag. Jeg skal ha månedens siste trening etter jobb i dag og satser på å klokke inn til ny personlig rekord i trening: 25 treninger i mars. Det er bra. Så bra at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å klare å repetere det noen kommende måned, men det er greit. Jeg er veldig stolt av meg selv uansett. Nå må jeg se om kaffen er klar. Helt i tåka
Roadrunner Skrevet 30. mars 2012 #8710 Skrevet 30. mars 2012 Jeg bøyer meg i støvet og er full av imponade over mars-treninga di! WOW! Du er RÅ! til tåkepusen
Suzy Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #8711 Skrevet 30. mars 2012 Takk *slurper* Tåkekatte med treingsdilla - går det an
Suzy Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #8712 Skrevet 30. mars 2012 Tåkekatte med treingsdilla - går det an Og galloperende dysleksi eller no Staver: Treningsdilla
Sauen Shaun Skrevet 30. mars 2012 #8713 Skrevet 30. mars 2012 God formiddag. Jeg er også imponert av treningsiveren din.
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mars 2012 #8714 Skrevet 30. mars 2012 Treningsflinka!! Du har all grunn til å være stolt av deg selv Faktisk så blir en litt hekta på trening. Det trodde jeg aldri jeg skulle si God helg
Suzy Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #8715 Skrevet 31. mars 2012 Sløv i sofaen. Har lett frem sommerdekkene nede i boden og vært på handletur med kjæresten som endte med ingenting kjøpt til noen av oss Var så sliten i går kveld at jeg la meg halv tolv og sov rett gjennom til halv ti i dag. Da kikket jeg på klokka og la meg til å sove en time til. Skjønner ikke at det går an sjøl en gang, men jeg trengte tydeligvis å lade. Vaske litt klær nå kanskje?
Sauen Shaun Skrevet 31. mars 2012 #8716 Skrevet 31. mars 2012 Skjønner godt at turbo-katta trenger lading innimellom jeg.
Suzy Skrevet 1. april 2012 Forfatter #8717 Skrevet 1. april 2012 Katte-skinnet har tydeligvis trengt maks lading denne helga I går sovnet jeg under en film og måtte bare gå og legge meg klokka ett - og sov fader meg tvert gjennom i natt også Jeg lurer på om det er pollenet som gjør det for det ligner jammen ikke meg å være så slått ut... Har vært og vasket bilen i dag - en litt utrivelig opplevelse, rett og slett. Jeg vasket et sted jeg aldri har vært og visste ikke at hallen var slik at du skal rygge ut mens den tørker - så jeg sto til tørken var over og da begynte plutselig en ny vask. Jeg skjønte ikke noe og rygget fort ut og der sto det en gammel fyr i en bil og viftet med armene og kjeftet meg huden full for å ha ødelagt vasken hans - og jeg måtte da skjønne at jeg skulle rygge ut osv osv Jeg ble mildt sagt satt og og skikkelig sint - så jeg fant det jeg hadde av småpenger - 80 kroner - ga dem til ham, sa jeg beklager men jeg har aldri vært her og kunne ikke gjette at det fungerte slik (og angret etterpå at jeg ikke spurte hvorfor i helvete han la på penger på automaten før jeg var ferdig med vasken) og dro. Ble så sint at jeg hadde lyst til å grine. Og kom selvsagt på alt jeg skulle sagt etterpå Møkkafyr. Ja, ja... nå er det Flandern rundt på tv og full ro i heimen. Har satt på ei vaskemaskin og prøvepakket for neste helg - lagt det klart på hylla ved senga, så får jeg putte i koffert til uka. Det er ikke plass til å ha det noe sted her så lenge Lurer veldig på om jeg skal gidde å ha med meg noe treningsklær
Gjest Purple Haze Skrevet 1. april 2012 #8718 Skrevet 1. april 2012 Jeg har også trengt lading i helga, så du er ikke alene om det. Jeg mistenker at jeg er utladet etter tre ganske harde treningsøkter i uka som gikk, så jeg skylder på det Herregud, for en gubbe da! Også er det typisk at man kommer på hva man skal si etterpå. Kan jo være greit å ha med joggesko på ferie, hvis du får lyst på en løpetur på morgenen
juliane Skrevet 1. april 2012 #8720 Skrevet 1. april 2012 Herregud, han burde da ha klart å vente til du var ferdig med å putte på penger! Jeg putter da heller ikke på penger på solariumet før den som er der inne har kommet ut, for å dra en litt dårlig sammenligning. Så irriterende når man kommer på hva man skulle sagt etterpå! Husker den gangen jeg ble rygget inn i på en parkeringsplass, og fikk DEN skyllebøtta fra den eldre mannlige sjåføren - jeg kunne jo ikke ha unngått å se ham! Jeg var 19 år og helt paff og hadde i tillegg nettopp fått bulka bilen til (ex)svigers som ikke visste at jeg hadde fått låne den, så jeg klarte ikke så si stort. Gjett om jeg skulle ønske at jeg kunne spolt tilbake og satt ham skikkelig på plass!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå