Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

Huff, sånne dager med sånne følelser... Ikke annet å gjøre enn å henge på og komme seg gjennom. Kjipt men sant.

Håper det roer seg litt utover dagen, og at det blir en grei tirsdag tross alt. Her er det hodepine i komminga igjen kjennes det ut til... :murvegg:

:kaffekopp:

Skrevet

Egentlig er det sånne dager som jeg hadde hatt brukt for å klare å ikke tenke på noe, for alt blir jo galt inni hodet :roll:

Men det går over - før eller senere.

Nå har jeg funnet igjen en gammel deal jeg har kjøpt og bestilt meg kroppsbehandling til uka for å erstatte hudpleien denne uka :nigo: Nei, det er virkelig ikke synd på meg - egentlig.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kjipe dager er rett og slett bare kjipt! Tenker det blir godt når tåka letter, og du blir gode-Suzy igjen :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp: Håper katta får en bedre dag i dag. Hormonspøkelser er kjipe greier. :kose:

Og i dag skal Sauen klippe ulla også. :hoppendeglad: I tillegg teller jeg litt ned til tirsdag. For da står det massasje på timeplanen. Gleder meg vilt til å få knadd opp nakke og skuldre nå. :hoppendeglad:

Skrevet

:tristbla: God morgen!

Oppe, men supertrøtt i dag... Vi dro på kino i går kveld og så The Hunger Games. Bra film, men litt lang - og selvsagt ikke i seng før nesten midnatt. Litt tung i toppen i dag ja.

Den gode nyheten er at nå har proppen gått ut av katta og da renner vel hormonene ut med det samme :roll: Så blir jeg kanskje normal igjen i løpet av et par dager. Sukk... Haaaater sånne uker.

Driver og lurer veldig på hva jeg skal gjøre nå. Det er Paul Simon konsert i Spektrum til sommeren og jeg vil dit - men det er sikkert rift om billettene. Så lovet jeg å forsøke å få tak i billetter til et vennepar, til mamma og typen, til meg og kjæresten så klart også hadde datteren veldig lyst til å være med. Men så er det begrensning på antall billetter pr pers - på seks - og da går det bare ikke opp. Jeg sendte melding til venneparet nå og forklarte og lurte på om de kunne forsøke å kjøpe selv, men har ikke fått svar enda. Kjente meg veldig skyldig nå, men jeg syns det blir vanskelig å prioritere vekk datteren - og helt umulig å prioritere vekk mamma.. :tristbla:

Njåja... nå er meldinga sendt da, men usj... Lurer forresten på om det er lurt å gå bort på Spektrum og kjøpe dem der eller om det er like lett på nett?

Åhh... Nå fikk jeg svar om at den var grei.. *puster ut*

Skal ut og kikke på bikini i dag. Bare ei drøy uke til jentetur :nigo:

Må ha MYE :kaffekopp:

Skrevet

Åh, den jenteturen misunner jeg deg altså! :)

Så du syntes The Hunger Games var bra? Har avtalt å se den med annerledesvenninna mi, kanskje jeg skal sende sms og spørre om hun vil være med på søndag?

Skrevet

:hoppendeglad:

Jeg fikk billetter til konserten!!!!

men de hadde begrensing på fire og ikke seks billetter pr pers, så jeg fikk ikke tak i til datteren... men har tilbudt meg å spandere om hun vil kjøpe sjøl.

Men hurra!! Gjett om jeg gleder meg til den!!!

Så du syntes The Hunger Games var bra? Har avtalt å se den med annerledesvenninna mi, kanskje jeg skal sende sms og spørre om hun vil være med på søndag?

Den var fin - litt for lang, som sagt - de kunne godt ha kappet tjue minutter og likevel fått fortalt hele historien.

I tillegg var den litt dårlig "begrunnet" for oss som ikke har lest bøkene. Hadde jeg ikke fått fortalt av en kollega bakgrunen for historien (altså settingen for den verdenen som historien foregår i) så hadde jeg ikke skjønt det.

På toppen av det, så syns jeg de misbrukte et filmatisk grep med POW-kamera - det var bra å bruke det for å trekke seeren inn, men ble brukt så mye at det av og til var vanskelig å se hva som skjedde.

Syns det at jeg har vært filmkritiker... ? :sjenert:

Og jeg gleder meg SÅNN til den turen. Håh... men gruer meg litt til å handle bikini. Det er ikke alltid så gøy...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Her var det mye å glede seg over i dag! Så bra at du fikk billetter! :hoppe:, og herlig med jentetur! Hvor skal dere? Og det er da jammen gode nyheter at proppen har gått, så føler du deg kjapt normal igjen :ler:. For ikke å snakke om at det er greit å ha det unnagjort før bikinitur :)

Skrevet

Jentetur til Kreta fra påskeaften - og nå har jeg ny bikini :sjarmor:

Skrevet

Jentetur til Kreta fra påskeaften - og nå har jeg ny bikini :sjarmor:

Dæven!

Heldiggrisen!

Kos deg masse masse masse!!!

:klemmer:

Skrevet

På plass og trøtt :Gjesp:

La meg halv elleve i går, tror jeg sovnet momentant og jeg har ikke lettet på et øyelokk på hele natta. Herlig. Men enda ringte klokka altfor tidlig i dag :roll:

Pøser på med :kaffekopp: og regner med at det retter seg.

Åh ja - herlig med jentetur. Jeg gleder meg sånn! Vi er ni stykker som har leid en villa sammen og skal kose oss dønn ihjel i ei uke. Det kommer til å bli så stas. Så nå stapper jeg innpå betakaroten og har tatt noen timinuttere med sol, så kroppen (og evt de som er i nærheten av meg) ikke får helt sjokk.

Det er meldt tjue grader ca dit vi skal, så dette blir helt herlig (men jeg tar med tjukke sokker og strikkejakke til kveldstimene ja - det er fortsatt ikke kjempehett der.

Hormontåka har begynt å lette litt nå. Tror kanskje det er derfor jeg har sovet så godt i natt også :ler:

Yoga i dag også tror jeg at jeg skulker spinn intervalloi morgen tidlig og tar en langøkt etter jobben istedet. Jeg bør få en skikkelig en i beina denne uka og, skal det bli noe orden på dette her. Snart blir det treningsopphold på ei uke og da er det greit å jobbe til siste slutt. Mars skal bli min beste treningmåned noen sinne.

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

:strix:

Konsertbilletter

Jentetur

Ny bikini

:strix:

Så moro!

Skrevet

Tenker det blir godt for katta å komme seg til sol og varme noen dager. :bolledeig:

Skrevet

Det høres hakket mer fristende ut enn hytta til svigers i Gudbrandsdalen, jeg må innrømme det... :sjenert:

Jeg tar også alltid litt sol før jeg drar på ferie sånn, ellers blir jeg bare brent med en gang. Og som du sier er det jo greit å ikke blende alle i nærheten når du tropper opp i den nye bikinien! :fnise:

Håper dagen blir fin og trøttheten gir seg litt utover!

Skrevet

Høres ut som fine ferieplaner det der ja!

:nigo:

Skrevet

Jeg tar også alltid litt sol før jeg drar på ferie sånn, ellers blir jeg bare brent med en gang. Og som du sier er det jo greit å ikke blende alle i nærheten når du tropper opp i den nye bikinien! :fnise:

:ler:

Jeg har naturlig hudfarge som skummet melk, så det gjelder å forberede seg på alle verdens måter på sol. Masse solkrem, helst noen små soltimer i forkant og aller helst ei krukke med betakaroten innabords på forhånd :ler:

Skrevet

En skjebne du ikke er alene om....

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...