Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyyydelig vær ute :sol: Hadde ikke lyst til å på jobb igjen i det hele tatt i dag, men måtte jo...

Yoga unnagjort - sushilunsj fortært (skeia litt ut i dag) og n¨å er det bare to timer til bussen går østover.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Her har sola blitt borte, men det er deilig temperatur likevel! God busstur :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Veldig koselig å treffe deg, altså! :nigo: Ikke mange pinlige stillheter å spore, nei :ler:

Skrevet

Ingen pinlige stillheter? :daane:

Og jeg som sliter SÅ når jeg treffer Suzy og Skravla (tror sistnevntes nick må være ironisk ment...) :fnise:

Ønsker en strålende fredag, Suzy-pusen!

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Jeg er jo stum som en østers, så det var Suzy som sto for skravlinga ;)

:ler:

Endret av Purple Haze
Skrevet

Jeg er også veeeeeeldig stille og forsagt... :sjenert:

Skrevet

Veldig koselig å treffe deg, altså! :nigo: Ikke mange pinlige stillheter å spore, nei :ler:

:jepp:

Det var skikkelig koselig!

Sitter og venter på vaskemaskina som må bli ferdig så jeg kan komme meg ut av huset en tur.

Har nesten ikke rukket nedpå siden jeg kom hjem fra seminar, hadde glemt å flytte klokka i natt også, så denne dagen fikk en litt røff start... :forvirret:

Men en tur iut i sola så blir det nok fint :)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp: :kaffekopp:

Regner med at du starter dagen med en treningsøkt, så jeg setter fram dobbel dose fjøskaffe til du kommer på kontoret.

Skrevet

Takk for kaffen!

Niks - starter ikke med tren i dag, men slutter med det. Skal på yoga og deretter instruere spinn i dag, så det blir full fart og ikke hjemme før i nitida i kveld... Puh...

Det ble litt av ei helg. Lørdag dro vi rett ut på skogstur med et vennepar, rett etter at jeg kom hjem (rakk bare å løpe gjennom dusjen). Brente bål og nøt sola, grillet pølse og drakk noen øl. Skikkelig trivelig! men vennene ble med innom oss på kaffe, som ble enda mer øl og ei flaske vin og vips så gikk de hjem klokka halv to på natta :hakeslepp:

Så i går morgens var vi litt tungstartet... lå og daffet og sløvet også ringte telefonen. En annen kompis som lurte på hvor kjæresten ble av - han skulle jo hjelpe ham med å male et rekkverk. Og vi hadde jo glemt å stille klokka! :ler:

Dermed var det bare å komme seg opp og ut. Sendte ham avgårde og satte i gang klesvask, ryddet kjøleskapet og fikset litt på kjøækkenet - også gikk jeg en liten tur i solskinnet. Tuslet ned dit kjæresten var og tok en kaffe der før vi dro hjem og laget middag og sløvet resten av kvelden.

Har sovet tungt på morran i dag og drømt litt urolig i natt, så kjenner meg litt sliten og tung - og kjenner det er pollen i lufta også :forvirret:

Håper :kaffekopp: hjelper.

Skrevet

:kaffekopp:

Urgh, ikke moro å glemme klokkestilling!

Jeg stilte klokka lørdag kveld, og oppdaget plutselig at det var mer enn sent nok til at jeg kunne forsvare å stupe i seng (overtrøtt og kommende migrene på gang).

Håper mandagen duger!

Skrevet

Aah, spørs om det er derfor jeg også nyser da!

Høres ut som om helga var fin og fullpakka! Håper mandagen ikke er så verst den heller? :klem:

Skrevet

Mandagen har gått unna, men jeg kjenner at flere dager på hotell har gjort sitt og jeg føler meg bluppete og overspist selv om jeg antagelig ikke er det...

Nå skal jeg oppsummere her, fange trikken og komme meg til frisøren, deretter på yoga og deretter på spinn - det kommer til å være stas å komem seg i dusjen i dag, tror jeg :ler:

Skrevet

Vi blir tydeligvis en hårfin gjeng her inne i dag! :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ikke rart helga bare forsvant for deg, så mye som du har holdt på med. Men hørtes ut som en koselig helg :jepp:

Og jeg vil også til frisør, men må vente til lønna kommer inn, tror jeg.

God fornøyelse på trening! Her må jeg vente til i morgen :sukk:

Skrevet

:kaffekopp:

Hvordan gikk ettermiddagen i går? Fjong på håret, myk etter yogaen og supersprek etter spinn regner jeg med? :fnise: Imponert over tempoet ditt jeg altså!

Håper tirsdagen har startet bra, og at tiger'n koser seg!

Skrevet

Frisør er deilig. Gleder meg til over påske for da har jeg time.

I går var jeg til hudpleie og det er slett ikke dumt det heller.....

:sol:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Håper du ble fornøyd med sveisen :) Morgentrening i dag?

Skrevet

God morgen!

Jepp morgentrening i dag! Godt det og, men det blir ikke så lange øktene på den tiden av døgnet. Begrenset hva jeg har tid til før åtte.

Det ble ganske så hektisk i går forresten. Men det blir jo bare hver tredje uke, så det er greit.

Måtte fnise litt for meg selv da jeg kom på jobb og innså at etter jeg gikk fra jobb i går så har jeg trent tre økter :ler:

Det er ikke så gær'nt?

Fin på håret ble jeg helt klart. Frisøren min er veldig flink altså, men i dag tror jeg at jeg kunne vært så fin som helst og ikke følt meg slik. Jeg er skikkelig hormonutfordret i dag og det aller meste føles helt feil :roll:

Det er herlig med hudpleie Skravla - helt enig. Jeg har avbestilt hudpleien for denne måneden og prioriterer å bruke de pengene på andre ting, rett og slett - selv om jeg kjenner jeg syns det er leit å hoppe over... men man må bare prioritere av og til.

Tror jeg avbestiller massasjen min på torsdag også. Da sparer jeg en slant til :ler:

Lurer på om :kaffekopp: hjelper på bolle- og surhetsfølelse...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...