Suzy Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #8641 Skrevet 19. mars 2012 Åhhhhhh At det går an å være så sabla fjern!! Tror du ikke jeg har glemt sykkelskoene hjemme i dag, så det blir bare yoga på meg i dag Det ordnet seg for sjefen ringte og lurte på om hun kunne ta dagens time for meg tidligere i dag og når jeg oppdaget at de ikke var med i bagen, så kunne jeg bare ringe tilbake og si ja takk.. men så irriterende! Ja, ja - trenger ikke stresse i allefall....
Suzy Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #8642 Skrevet 20. mars 2012 God morgen ja... Det ble altså ikke noe sykkel i går - bare yoga Men skal forsøke å kompensere i dag med en langøkt etter jobben. Kjenner jeg gruer meg litt allerede Kjæresten jobber ekstra denne uka, så han kom hjem litt etter meg i går. Jeg lagde (for en gangs skyld) middag også sløvet vi resten av kvelden foran 71 grader nord og Helt perfekt. I dag jobber han også sent, så jeg lurer på om jeg skal ta meg en litn shoppingtur før han kommer hjem. Har veldig lyst på vårjakke, så jeg lurer på om jeg skal kikke etter det. Har vært inne og sjekket selvangivelsen i dag også - skylder 300 kroner så langt, men har jo ikke fått noen trekk for pendling osv enda, så det blir nok greit tilslutt. Tror kanskje jeg burde skattet mer, men får høre litt med lønnsansvarlig. Nei nå MÅ jeg ha
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mars 2012 #8644 Skrevet 20. mars 2012 God morgen Ble omtrent likt skatteoppgjør på oss, ser jeg. Men noen endringer, vips, så går det vel i pluss! Kos deg på shopping i dag, og lykke til med langøkt
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2012 #8645 Skrevet 20. mars 2012 God morgen! Gidder ikke sjekke selvangivelsen før jeg får den i posten jeg. Som regel går jeg såvidt i pluss. Og dersom regelverket ikke er veldig forandret siden sist, blir det vel slik i år også... Håper du får en fin langøkt i ettermiddag.
Roadrunner Skrevet 20. mars 2012 #8646 Skrevet 20. mars 2012 Greit på plussida her (som vanlig), men trekker endel i skatt også... God langøkt i ettermiddag (fuggel'n er utrolig nok grønn av misunnelse...)
Suzy Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #8647 Skrevet 21. mars 2012 Hæppsan (faker våken) Oppe igjen i dag, men sliten i skrotten. Jeg tok meg skikkelig ut i går. Løp 60 m,inutter sammenhengende på tredemølla i går og var helt pumpa etterpå. Løp ikke fort - lå på 8,1 km/t hele veien - men det er hardt å skulle holde uansett. De siste fem minuttene var igrunen bare på trass. Tror det var smart med langt opphold mellom øktene, så lurer på om jeg skal kjøre en litt kortere langøkt til uka også forsøke en lang en igjen uka etter... Får se. Uansett var jeg helt pumpa og orket ikke tanken på å shoppe i går, så det skrinla jeg. Jeg slpte meg hjem, lagde mat og kollapset på sofaen. Litt over klokka 22 var jeg så trøtt at jeg ikke klarte å holde meg våken, så da tuslet jeg i seng og sovnet på to blunk. Helt gåen I dag er det spinningtime igjen (), så skal jeg på et foredrag om lavkarbo klokka sju (så det blir nok å spise pølse i hånda i dag ) også er det jammen kvelden igjen. Nå er vel ferdig vel?
Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2012 #8648 Skrevet 21. mars 2012 God morgen! Du er ikke den eneste som faker våken nå...
Suzy Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #8649 Skrevet 21. mars 2012 Vært ute en tur for å handle noe til jobb og svingte innom et par butikker med øynene åpne for vårjakker - og det var skuffende greier. Jeg ønsker meg trench, men ser virkelig ikke fin ut i det (prøvde et par stykker) og så verdens søteste vårkåpe i en nydelig blåfarge som hadde så gal fasong det var mulig å få på noe plagg tror jeg.. Hjelpes Spørs om det får bli et nytt forsøk senere i dag...
Gjest Purple Haze Skrevet 21. mars 2012 #8650 Skrevet 21. mars 2012 Du løp en hel time på tredemølla?! Da må en vel trygt si at du begynner å komme i skikkelig god form Håper du finner en fin jakke. Og om du gjør det, så kom gjerne med tips. Jeg trenger også ny vårjakke.
Roadrunner Skrevet 22. mars 2012 #8651 Skrevet 22. mars 2012 Mårnings! Gjør som PH: Hyller tiger'n! Satser på at fuggel'n får slept seg gjennom en liten 5 km løype i dag, trolig i rolig gange (for å holde hosten på et minimum), mne alt er tross alt bedre enn ingenting! Vårjakke ja... Jeg var overlykkelig da jeg i høst fant en allværsjakke (tynn) som satt som et skudd. Trauste fuggel'n har da konkludert med at den egner seg som vår-, sommer-, høst- og mild vinterjakke. So be it!
Suzy Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #8652 Skrevet 22. mars 2012 God formiddag! I går hadde jeg tenkt å stikke fra jobb litt før tiden, kanskje rekke ti minutter med sol og kikke litt mer etter jakke, men sånn ble det ikke. Datteren kom innom og hadde hatt en skikkelig røff natt. Hun har sluttet på antidepresiva (hodlt opp en hel måned)og i går hadde hun et angstanfall igjen, så nå er hun sykemeldt frem til lørdag og ting var ganske vanskelig. Fikk slukket noen branner og hjulpet henne med noen ting, men det begynner å haste for å få en annen jobb. Hun må ha noe som er heltid, eller tilnærmet heltid, hun må ha noe som ikke er så hardt fysisk som det hun har nå og hun må ha det fort. Phu... Jeg må si jeg bekymrer meg. Hun trenger virkelig en endring og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det til for henne Det ble fin sykkeltime i går og full rulle hjem, kjøpte en karbonade og litt YT restitusjons sjokomelk på veien og spiste mens jeg gikk, så da rakk jeg akkurat å møte de to jeg skulle på foredrag med klokka sju. Foredraget var ålreit det og det var faktisk litt deilig å gå tur bort til det (ti minutter å gå) og hjem - i den milde kvelden. Var hjemme halv ni omtrent og bikket i seng halv elleve. Så trøtt og våken i allefall to-tre ganger i løpet av natta i dag og. Det begynner å bli irriterende. I dag er det ut på tur da. Gleder meg til å se deg i dag Purple Nå
Suzy Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #8653 Skrevet 22. mars 2012 Vårjakke ja... Jeg var overlykkelig da jeg i høst fant en allværsjakke (tynn) som satt som et skudd. Trauste fuggel'n har da konkludert med at den egner seg som vår-, sommer-, høst- og mild vinterjakke. So be it! Mårnings! Prosjekt vårjakke fortsetter nok til uka - det er i allefall skrinlagt for denne uka her
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mars 2012 #8654 Skrevet 22. mars 2012 God morgen Usj, ikke bra når ungene sliter sånn En føler seg maktesløs og hjelpeløs på en gang. Godt hun har slik en fin mamma som stiller opp Du kommer jo hit i dag, og det er et svært kjøpesenter her, så da kan du jo se etter vårjakke der, hvis tidsskjemaet tillater det Gleder meg til å se deg også, Suzy God tur til indre østland
Suzy Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #8655 Skrevet 22. mars 2012 Det er jo et MEGA-kjøpesenter der Hvor lenge er det oppe på kvelden da? For eneste mulighet er vel i kveld, tenker jeg... Hmmm.... kanskje vi må på shopping Purple Det er utrolgi slitsomt med bekymringer for barnet og samme hvor god jeg måtte være, så er det jammen vanskelig likevel. Jeg skulle ønske jeg kunne gi henne litt av det jeg har inni meg av trygghet og av pågangmot og styrke - så ville det vært litt lettere for henne - men det er jo ikke mulig... Uff...
Sauen Shaun Skrevet 22. mars 2012 #8656 Skrevet 22. mars 2012 Uff, det er vondt når noen man er glad i sliter slik. Håper det er bedre tider i vente både for Tiger'n og Tigerbarnet.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mars 2012 #8658 Skrevet 22. mars 2012 Senteret er oppe til kl 20. Du kommer vel ikke før 19, og middag kl 20, så da spørs det om vi rekker det. Men om du får tid, kan jeg gjerne bli med på shopping
Suzy Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #8659 Skrevet 22. mars 2012 Senteret er oppe til kl 20. Du kommer vel ikke før 19, og middag kl 20, så da spørs det om vi rekker det. Men om du får tid, kan jeg gjerne bli med på shopping Tenkte meg det - da blir nok ikke noe shopp i dag nei, men det er greit det og. Og takk jenter. Det er leit når Tigerbarnet sliter og det er vanskelig å hjelpe når man ikke helt og fullt forstår hvordan det er å ha det som hun har det (det kan jeg jo ikke), men jeg forsøker å klarne tanker, lette bekymringer og være der. Skulle bare ønske hun kunne fått en jobb, så hadde det ikke vært noen økonomiske ting som skygget over hele tiden...
Suzy Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #8660 Skrevet 22. mars 2012 Ja, ja - da har jeg tatt et ruff på Finn.no og sendt barnet sikkert 15 forslag til jobber å søke - så får hun bare slenge avgårde så mange hun kan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå