Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper det gikk fint i dag! :)

Og jeg er også med i Postmann Pat-klubben :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postmann Pat her også. :fnise:

Håper spinninga gikk bra. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Spent på å høre hvordan du syntes din første spinningtime gikk i går! Håper torsdagen blir bra, blir jo nok en deilig soldag her på østlandet :nigo:

Skrevet

God morgen folkens!

Det gikk så bra med spinningtime i går. Det var som å være "hjemme" igjen - herlig følelse. Kjempemoro å sykle, kjempemoro å få dem med meg og kjempemoro å få tilbakemeldinger :hoppendeglad:

Da timen vel var over så spurte jeg om det hadde gått fint og om musikken var for høy eller noe slik - og alt var fint - og da fortalte jeg at jeg skal ha timen fast fremover fra nå av og da jublet de :nigo:

Litt koselig tilbakemelding kan man si :sjenert:

Jeg fikk sånn skryt, det var gøy og det var driv og det var utfordrende, morsom musikk osv osv - så nå bare gleder jeg meg til resten :ler:

Jeg var litt nervøs og gjorde et par småfeil, men alt i alt gikk det flott - og jeg feiga ut og klarte meg uten mikrofon :sjenert: Sjekka undervegs og de hørte meg helt fint.

I dag skal jeg vokses, spise middag m venninne og bake kake til fest med jentegjeng i morra. Phu... Og selvsagt yoga midt på dagen :opplyser:

Litt spent på dagen for jeg er urven i magen i dag. Var ikke helt fin i går kveld og kjenner det i dag også. Får håpe det forsvinner av seg selv. Det passer ikke å bli sjuk nå.

Men nå MYE :kaffekopp:

Skrevet

Så herlig med sånne tilbakemeldinger etter første timen. :bolledeig:

Men syk kattemage vil vi ikke ha noe av altså. :riste:

Skrevet

:hoppendeglad:

SÅ moro med den responsen på spinningdebuten da! STAS!

Synes i grunn tiger'n kunne hatt timer her også... :sukk:

Håper torsdagen blir fiiin, høres i grunn sånn ut når man ser timeplanen din :jepp:

:kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så artig med slike tilbakemeldinger da! Herlig :hoppe:

Og krysser fingre for at magen holder seg frisk!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det ER fredag! Håper dagen blir bra :sol:

Skrevet

God fredag tigerpus. :klem:

Skrevet

God morgen!

Det er fredag, jeg er oppe selv om jeg ikke hadde noe lyst i dag - har spinnet på kvisten, skal spise frokost nummer to snart og har det ikke så verst ;)

Våknet 45 minutter før klokka skulle ringe i dag - aner ikek av hva - og stresset med å sovne igjen, så er litt trøtt i dag. Skal selvsagt på fest/samling i dag, men det ordner seg nok. Kommer alltids i form utpå kvelden :ler:

Magen på katta har liksom ikke vært helt i vater på noen dager.. Skjønner ikke hva det er, men er litt uggen, rett og slett. Får bare være forsiktig med hva jeg putter i den og håpe på det beste... :vetikke:

Nå har jeg drukket MYE :kaffekopp: gitt... kanskje litt frokost nummer to nå?

Skrevet

Vips var den helga gått gitt :vetikke:

Hoi... syns denne helga gikk litt vel fort. Fredag var jeg ute med jentene som jeg skal på tur med fra påskeaften (og jeg gleder meg ikke noe mindre til tur etter denne samlingen - vi kommer til å få det så utrolig bra!), men var ganske tidlig hjemme for jeg skulle jo opp igjen og kjøre til hjemtraktene.

Var "hjemme" i tretida og dermed ble det selskap for barnet, kake og kos - så bakte jeg pizza til kvelds. Kjørte datteren ut på by'n, tok et glass vin sjøl og ble sittende og se en fin film til langt på natt.

Våknet likevel tidlig søndag og fikk masse kvalitetstid med mamma på formiddagen før jeg besøkte ei venninne et par timer.

Så plukket jeg opp datteren og kjørte inn igjen og kom hjem til middag på bordet. Veldig stas!

Ble litt sent i går og jammen våknet jeg 5.23 i dag og :roll: Hivde meg opp på do og forsøkte å sove den siste halvtimen, men tror bare jeg duppet såvidt. Lei av å sove så urolig altså... :forvirret:

I dag blir det hardkjør. Skal på yoga halv fem, det er ferdig seks og da skal jeg rett ned og instruere sykkeltime klokka halv sju. Mest spent på om tiden strekker til slik at jeg kommer meg i mellom, men jeg tror det altså... Vi får nå se, rett og slett :ler:

Nå tror jeg ganske sikkert :kaffekopp: er klar :nigo:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Treningskjøret fortsetter hos tiger'n ser jeg...

Litt misunnelig, skulle gjerne fått ei solid økt i dag jeg også. Men får ta det litt rolig til formen er bedre :jepp:

Ønsker en strålende mandag!!

Skrevet

Høres ut som du har hatt en fin helg. Og lykke til med dobbel treningstime i dag. :duskedame:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Helger med masse planer har en tendens til å forsvinne veldig fort, men ser ut til at du har hatt en knallhelg!

Kjedelig å sove så urolig. Det gjør jeg i blant også, og en føler seg ikke skikkelig uthvilt etter sånne netter.

Håper både yoga og spinn går bra i dag :) Her blir det ikke noe mer trening før i morgen. Har ikke helt bestemt meg for hvilken time jeg skal gå på, men finner nok ut av det :)

God mandag :)

Skrevet

Koselig med så mange innom på en mandagsmorgen!

Nå har jeg vært ute en sving for å handle inn noen passende mellommåltider til dagene fremover (greit å ha når man skal rett på trim osv) og bannet litt over litt heft med serverskifte og ny plattform på jobb - og dermed noen sære feilmeldinger :roll:

Dette blir ei travel uke alt i alt, tror jeg. Lurer på om jeg skal forsøke meg på en lang løpeøkt igjen i morgen, og dermed slutte tidlig på jobb og komme meg hjem i trivelig tid... :klo: Onsdag er det ny sykkeltime og tordag yoga - også skal jeg på seminar frem til lørdag.. så det blir ikke mange andre sjanser til noe lengre...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tips til kjappe mellommåltider ønskes gjerne :goodbye:. Det sliter jeg med å finne, altså. Orker ikke spise salat eller yoghurt hele tiden :sjenert:

Skrevet

Jeg er redd jeg ikek har så gode råd, men jeg har blitt veldig glad i et par av de YT-greiene.

Kesam med korn og sånn drikkeyoghurt med korn - de smaker godt er kjappe og greie å få i seg og gir sånn passe metthet.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Takk for tips! Jeg spiser en del Skyr, og synes de er gode. Mindre karber enn vanlig yoghurt, og metter mer, synes jeg. De YT-produktene har jeg ikke prøvd enda.

Skrevet

Det er litt karber, men ikke veldig mye og de er veldig kjekke når man skal trene, for de gir sånn passe energi. Jeg spiser også endel Skyr, men syns av og til de blir litt for ... tja.. kunstige i smaken.

Skrevet

Jeg syns Skyr er litt for tørr i konsistensen på et vis... Spiser heller Yoplait yoghurt 0.0%, ikke like sunt, men det glir i alle fall ned. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...