Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jada - en dag treffer vi nok - og det nytter liksom ikke stresse med det heller for det er ikke noe vi kan styre. Vi må bare vente rett og slett.

Vi har jo tak over hodet så det er ingen krise heller.

Godt med trening om morran, syns jeg. Da er det jo unnagjort for hele dagen liksom. Og treningsmengden har nestn blitt en vane nå kjenner jeg. Jeg har trent fem dager i uka i to og en halv måned nå - og det er ganske utrolig. Har aldri trent så mye før noen gang, men jammen er det digg også! :jepp:

I morgen skal jeg forresten debutere som instruktør :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud.... huset m prisantydning på 4.190.000 er nå opp ei 5 mill (ja vi er hektet av for leeeenge siden), mens det med prisantydning 3,1 er oppe i 3,7 - og på toppen kommer forkjøpsrettsspørsmålet.

Stønn... :sukk:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Herlighet, det er bare syke tilstander på boligmarkedet i Oslo! :overrasket:

Skrevet

Herlighet, det er bare syke tilstander på boligmarkedet i Oslo! :overrasket:

Kort oppsummert: JA!

Skrevet

:daane:

Og jeg som synes det er ille nok her...

Skrevet

Ja det er helt sprøtt....

Skrevet

Tidlig på jobben igjen i dag gitt. Ikke riktig så varmt som de siste dagene, men for all del - slett ikke galt med bare null grader klokka halv sju om morran heller da.

Har satt over :kaffekopp: og er klar for dagens dyst.

Blir lang dag i dag. Første sykkeltime i dag - halv fem. Spent :overrasket:

Gleder meg aller mest, men gruer litt for å bruke mikrofon, for det har jeg aldri gjort før. Det blir rart å være foran folk igjen på den måten også, men det går helt sikkert bra. Det blir moro!

Lurer på om den :kaffekopp: er klar snart nå...?

Skrevet

Mornings! :kaffekopp: Litt fjøskaffe mens du venter på at den du har traktet selv blir ferdig?

Spennende med sykkeltime da. :duskedame:

Skrevet

Takker, takker!

Tar litt av hver jeg - :kaffekopp: er godt :jepp:

Veldig spennende med sykkeltime i dag. Jeg kjenner jeg har litt lampefeber, rett og slett, men det går seg nok til. Greit å bli litt gira også - så yter man bedre :nigo:

Skrevet

Moro med første sykkeltimen igjen da! :strix:

Tviler ikke på at det kommer til å gå kjempefint!

:klem:

Skrevet

Ja da har jeg sjekket alle muligheter for å komme hjem med offentlig transport fra festen jeg skal på på fredag... noen som mumlet autist og fantatisk opptatt av å planlegge...? De har i så fall helt rett :ler:

Fant ut at jeg kan rekke den aller siste passerende t-bane og nattbuss og være hjemme ca klokka to på natta og det må vel være passende? Skal jo opp og kjøre bil østover dagen etter også, så kan ikke være ute hele natta :fnise:

Skrevet

:ler:

Høres kjent ut det der :sjenert:

Fikk følgende kommentar for en tid tilbake (da vi skulle rekke en eller annen transport og fuggel'n som vanlig var klar for å være tidlig ute): "Det er deg og Postmann Pat..."

:sjenert:

Skrevet

Fikk følgende kommentar for en tid tilbake (da vi skulle rekke en eller annen transport og fuggel'n som vanlig var klar for å være tidlig ute): "Det er deg og Postmann Pat..."

:fnise:

Der er vi med andre ord heeelt like :flau:

Skrevet

:goodbye:

Melder meg inn i Postman Pat-gruppen, og er veldig glad jeg ikke er alene.

Skrevet

:goodbye:

Melder meg inn i Postman Pat-gruppen, og er veldig glad jeg ikke er alene.

Stemmer - du er også med ja :jepp::ler:

• Liker 1
Skrevet

Phu.... lampefeber!! :hoppe:

Nå tror jeg at jeg skal gå og ta sol i ti minutter, kjøpe meg en kesam som mellommål og traske ned på senteret og varme opp.

Kommer sikkert til å ta med meg det omtalte Postmann Pat-komplekset og sitte der leeeeeenge før det er nødvendig, men det får nå bare være :ler:

Jeg er så rastløs at det er helt sjukt.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper det gikk fint i dag! :)

Og jeg er også med i Postmann Pat-klubben :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...