Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2012 #8581 Skrevet 9. mars 2012 Gratulerer så mye med datteren! God helg
Suzy Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8582 Skrevet 9. mars 2012 Da har jeg vært ute med 20-åringen og handlet helt splitterny pc. Happy barn og happy mor Også begynner jeg å bli temmelig rastløs og lysten på å snike meg hjem merker jeg... Nytter ikke. Har en avtale klokka 14.30.
LilleBille Skrevet 9. mars 2012 #8583 Skrevet 9. mars 2012 Gratulerer med datteren. Snodig at de blir så store - det er jo ikke lenge siden de var småunger ... og vi blir jo ikke så mye eldre
Suzy Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8584 Skrevet 9. mars 2012 Gratulerer med datteren. Snodig at de blir så store - det er jo ikke lenge siden de var småunger ... og vi blir jo ikke så mye eldre Det er jo det som er så innmari mystisk!
Sauen Shaun Skrevet 9. mars 2012 #8585 Skrevet 9. mars 2012 Det samme mysteriet dukker opp på facebook av og til. Man finner igjen gamle klassevenner, og undrer seg over hvor gamle de ser ut på bildene. Selv ser man jo like ung ut... 1
Suzy Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8586 Skrevet 9. mars 2012 Det samme mysteriet dukker opp på facebook av og til. Man finner igjen gamle klassevenner, og undrer seg over hvor gamle de ser ut på bildene. Selv ser man jo like ung ut...
juliane Skrevet 9. mars 2012 #8587 Skrevet 9. mars 2012 Hipp hurra for dattera! Og du er da slett ikke gammel, mammaen min var gravid med broren min hun da hun var like gammel som det - du var bare tidlig ute!
Vulpes Skrevet 9. mars 2012 #8588 Skrevet 9. mars 2012 Dette er litt random, men jeg har i det siste fått dilla på en sang som heter Suzy... Så da denne tråden dukket opp i "Nye innlegg"-søket mitt måtte jeg bare dele! :gjeiper:
Suzy Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8589 Skrevet 9. mars 2012 Åj Juliane!! Det var litt av en kontrast I forhold til mange mammaer er jeg slett ikke så gammel nei - men det er jo en merkelig følelse å se henne nå milepælsaldere i eget liv, som man husker så godt. Også er heldigvis mammaen min ung også. Hun ble jo bestemor da hun var 43
Suzy Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8590 Skrevet 9. mars 2012 Dette er litt random, men jeg har i det siste fått dilla på en sang som heter Suzy... Så da denne tråden dukket opp i "Nye innlegg"-søket mitt måtte jeg bare dele! :gjeiper: Morsomt Tonje! Må høre på den når jeg komme hjem, for her har jeg ikke lys på
Roadrunner Skrevet 9. mars 2012 #8591 Skrevet 9. mars 2012 Morsomt Tonje! Må høre på den når jeg komme hjem, for her har jeg ikke lys på Nei,da er det ikke lett med musikkvideo... 1
Suzy Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8592 Skrevet 9. mars 2012 Nei,da er det ikke lett med musikkvideo...
Suzy Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #8593 Skrevet 9. mars 2012 Men låta var kul den Og nå har jeg undertegnet kontrakt og begynner som spinner til uka
Suzy Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #8594 Skrevet 10. mars 2012 Nydusjet i sofaen med femmil på tv. Lørdag og helg er herlig Skal pynte meg opp litt og skal på middag til farmoren til datteren i dag - altså eks svigermor - for å feire datteren. Det blir oss, onkel til datteren, faren og et par andre som er litt fjernere slektninger og selvsagt venninna til datteren. Blir nok koselig, bare ikke kjæresten dør av kjedsommelighet Forøvrig utrolig motiverende tur på vekta i dag Et drøyt halvkilo ned og første gløtt av nytt tall. 1,1 kg under tjukkebollafeitagrensa gitt. Det er stas
Roadrunner Skrevet 12. mars 2012 #8595 Skrevet 12. mars 2012 Grattis med strålende vektresultater! Motiverende og inspirerende for oss fjørfe som er LANGT over tjukkebolla-grensa... Håper mandagen har startet bra, og at du får en fiiiin uke!
Suzy Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #8596 Skrevet 12. mars 2012 God morgen! Deilig start på uka med litt løp og litt styrketrening på morraskvisten og nå på jobb. Mistet boksen med knekkebrød i gulvet da jeg skulel inn på treninga i dag, så jeg ahr spist frokost nummer to bestående av små-små biter, kan du si Viste seg at smøreost var det eneste valget for å få no på de bitene Ellers - feiring av barnet hele helga. Middag lørdag og middag søndag, og fornøyd barn med ålreit gavefangst. To visninger i dag og ny runde med bud osv i morgen (siste visning i dag på på begge)... Møtedag hele formiddagen, men håper å få gjort litt fornuftig etter lunsj Stabsmøte nå - må ha
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2012 #8597 Skrevet 12. mars 2012 God morgen Godt i gang med uka allerede du, ser jeg Trening unnagjort og gode greier! Spennende med nye visninger og budrunder igjen da! Krysser hardt her God mandag
Suzy Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #8598 Skrevet 13. mars 2012 Morn ja. Intervall på mølla unnagjort. Ute stråler sola og det kjennes som vår Herlig! I dag braker det løs med nye runder på de to husene vi så på i helga, så nå er det vel bare å stålsette seg Regner liksom ikke med at vi får noen av dem, men vi får nå se hvordan det drar seg til. I går gikk hele kvelden bort på besøk. Vennepar der kona hadde bursdag i går og vi stakk dit etter at jeg kom fra yoga. Kjæresten hadde varmet snitzel som jeg gaflet i meg også stakk vi rett bort. Ble sittende til nesten ti, så det ble bare en liten sving hjem også gikk jeg og la meg. Kjæresten ville se en film, så jeg sovnet før han kom og det var helt ok. Da ble det jo faktisk nesten sju timer med søvn på meg for en gangs skyld. Ingen planer i dag - kanskje bortsett fra å vaske klær og bruke opp eggeplommer fra helga.
Roadrunner Skrevet 13. mars 2012 #8599 Skrevet 13. mars 2012 Full fart hos deg skjønner jeg! Imponerende med trening på morgenkvisten og full fart. Krysser fingrene for budrunde i deres favør! Spennende
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2012 #8600 Skrevet 13. mars 2012 God morgen Alltid like imponert over deg som er ferdig trent når andre står opp! Prioriterer søvn any day jeg, altså Men når det er sagt, har jeg planer om å øke pent og forsiktig på treningsmengden nå. Har ligget på to økter i uka (etter anbefaling fra senteret), men har tenkt å gå opp til tre nå. En må jo begynne en plass Lykke til med nye budrunder. Jeg krysser fortsatt! Og en gang blir det deres tur, vet du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå