Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, håper :kaffekopp: hjelper mot den uggen-i-magen-greia!

Flinke, spreke Suzy! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ikke noen tro på babysteps :ler:

Neida, jeg har ikke presset meg maksimalt når jeg har løpt 40 OG jeg har løpt 40 flere ganger, så det er virkelig på tide å avansere. Greit med hårete mål også - da anstrenger en seg litt ekstra lissom :fnise:

Forøvrig et lite dilemma. Snakket med treningssenteret i går om sykkeljobben og de har omorganisert litt på timene det var snakk om at de vil jeg skal ta, så nå er ønsket at jeg skal ta en time onsdag klokka 16.30 fast - det er supert - og annenhver mandag klokka 18.15 - ikke supert i det hele tatt :sukk:.

Jeg sa fra med en gang at det var en dårlig dag, men at jeg skulle gruble litt på det...

Mandager har jeg yoga og den har jeg rett og slett ikke lyst til å flytte på. Kan spørre om de kan skyve timen et kvarter - da rekker jeg begge deler, men så blir jeg bekymra for om det blir veldig hardt. Antagelig går det greit og om jeg kan begrense det til et slikt opplegg annenhver uke, så går det vel... men jeg er usikker altså :(

Endret av Suzy
Skrevet

Tøffe tiger'n! Og jeg synes ikke det høres urealistisk ut å klare 50 minutter, når du har klart 40 flere ganger uten å presse deg maksimalt. :duskedame:

Men kjedelig at de har flyttet på sykkeltimene du skulle ha. Håper det blir en løsning slik at du kan ta den jobben. :jepp:

Skrevet

:pls:

Gleder meg til å høre hvordan løpinga har gått i dag!

Jeg har plan om treningsfri for å få gjort litt av hvert. Men kjipt at det har blitt skikkelig :regn: og uvær da... Kjempekos med bysleng i sånt vær... NOT. Jaja, får parkere nærme og løpe avsted i ettermiddag

Skrevet

Men kjedelig at de har flyttet på sykkeltimene du skulle ha. Håper det blir en løsning slik at du kan ta den jobben. :jepp:

Ja veldig kjedelig... :sjenert: Jeg tenker på harde livet og vurderer hva som er realistisk. Det kan gå med både yoga og sykkel på en dag. Jeg tror faktisk det.

Så får jeg heller ha en treningsfri dag en annen dag i uka, så jeg ikke trener meg ned istedet for opp. Det må jo kunne gå?

Skal rapportere hva jeg klarer i dag, men nå må jeg jo nesten ettersom jeg har sagt det høyt :flau:

Skrevet

Åhhhr den debatten om foreldrene som trener så mye gjør meg eitrande forbanna! :sur: Endel folk på KG er så jævla skinnhellige at de skulle hatt fik.

Håpløse synspunkt og barnevernsmafia :roll:

Her er tråden

Skrevet
:fnise: Jeg skjønner ikke at det går an å lese så mye feil ut av en artikkel eller lage problemer av ting som virkelig ikke er et problem. I det siste innlegget akkurat nå kan man visst ikke ha en rolig familiefrokost på en søndag fordi mamma skal trene klokka ti. Vis meg den toåringen som ikke er våken og ferdig med frokosten for lenge siden når klokka er ti!
Skrevet

:daane:

Snakk om saklig diskusjon etterhvert her da...

Seriøst?

Og som Juliane sier, med toåring i hus er vel den "fredelige" frokosten gjerne unnagjort før klokka er 0730. (nei jeg har ikke barn, men jeg har både nevø og niese... :sove: )

Skrevet

God morgen!

Ga helt opp den tåpelige debatten tilslutt. Når folk bare ikke gidder innrømme hva som egentlig er bakgrunnen for synspunktene sine, men gjemmer seg bak en masse visvas, så er det liksom ikke noe poeng lenger. Pfft :sur:

Nuvel.

Det ble 50 minutter sammenhengende i går, men da var jeg jammen sliten også. Løp bare sju og en halv kilometer, men poenget denne gangen var jo å klare å løpe lenge nok, så får jeg bare jobbe med distansen etterhvert.

I dag har jeg vondt i knærne dog... :forvirret: litt usikker på om det er noe godt tegn. Kan man bli støl under knærne av å løpe (altså fra kneskålen og litt ned på leggen på utsiden - ikke på selve kneet)?

Både kjæresten og jeg sovnet på sofaen i går også. Herregud... Var helt fjern etterpå og kjempetrøtt. Sovnet igjen klokka 23 og sov til kvart over fem i dag - da våknet jeg av snorking :roll: Men da er jeg vel uthvilt da...:vetikke:

I dag er det bare slaraffenliv - møte, jobb, yoga, jobb, massasje :nigo:

Legen min ringte i går og sa at det var uregelmessigheter i stoffskiftet mitt, så jeg skal inn og ta ny blodprøve om tre uker. Mulig jeg må justere medisindosen. Selve hormonet er bra, men signalstoffet som trigger skjoldbruskkjertelen til å produsere thyroxin har høye verdier og det tyder på at kroppen må jobbe veldig hardt for å ligge på normalt nivå og det måtte vi visst sjekke nøyere. Kanskje det kan forklare andre ting som litt problemer med temperturregulering...? Ja, ja :vetikke:

Nå må jeg i allefall ha :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag....en liten påtår? :kaffekopp:

Godt med en slaraffendag for deg også, vel? Eller er du helt treningshyper? ;)

Håper legen finner ut av medisindoseringen din. Jeg tror helt sikkert at kroppstemperaturen påvirkes om dosen ikke er helt på.

God torsdag, Suzy :)

Skrevet

Veldig greit med slaraffendag, skjønt kjenner jeg yogainstruktøren min rett så blir det nok temmelig heftig anyway :ler: Hun lar oss aldri hvile på laubærene i allefall :fnise:

Skrevet

Sånn bortsett fra den massasjetimen så kan jeg ikke se at torsdagen så helt slaraffen ut? :fnise:

Skrevet

Alt blir jo slaraffen når man kommer hjem til normaltid, ikke skal trene noe kondis og stort sett skofte jobb for å trene og masseres.

Skrevet

Alt blir jo slaraffen når man kommer hjem til normaltid, ikke skal trene noe kondis og stort sett skofte jobb for å trene og masseres.

Ahh... Seff!

Hadde ikke gjort noe med yoga og massasje i arbeidstida nei *drømme*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg tenkte jo at det var slaraffen i Suzymålestokk. For meg hadde den dagen der vært hyper :ler:

Skrevet
:daane: Jeg blir sliten bare av å lese om slaraffen-dagen din jeg Suzy!
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings :)

Ikke noe slaraffen i dag!

Starta dagen med intervallspinn klokka sju og nå er jeg på plass på jobben, blid og fornøyd. Det er utrolig deilig å starte fredagen med en slik time - og utrolig godt å føle en er ferdig med treninga for denne uka :nigo:

Ikke vondt i kneet lenger heller, så da tenker jeg det bare var litt stølhet etter bruk. Det betyr at det må bli ny langøkt til uka.

Ellers er jeg i dag mamma til en 20-åring og det føles rett og slett temmelig underlig. Virkelig en utrolig pussig følelse at hun er så stor og enda pussigere å tenke på at da jeg fylte 20 år så var hun inne i magen min... Phuu... Blir litt satt ut altså.

Har overført penger fra pappaen og meg til henne så hun kan kjøpe seg ny pc. I kveld skal hun ut med ei venninne og i morgen er det full feiring med familien hos eks-svigermor. Søndag kommer hun til oss på middag :hjerte:

Tror jammen jeg må ha meg litt mer :kaffekopp: nå.

Skrevet

Gratulerer med 20-åringen. :bursdag:

Skrevet

Gratulerer så mye med dattera! :gave:

Skrevet

Tusen takk. Det er så snodig :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...