Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Kjedelig med treningstimer som ikke blir noe av, eller ikke blir som man hadde tenkt! Håper du fikk syklet gjennom likevel, og kjenner jeg deg rett, har du treningsplaner i dag også ;)

Regner med det er like vakkert vær hos deg som hos meg. Det må jo være våren som er kommet over oss? Uansett, en får bare nyte mens en har det :)

God torsdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Fikk ikke orden på noe i går, så jeg endte med å melde meg på spinnintgtime halv fem og sykle med på den istedet - og prøvesyklet for henne i dag i stedet ved hjelp av telefonen. Det var helt pyton redskap - sangene lå ikke i rekkefølge og det var i det hele tatt et heft, men jeg fikk da tråkket gjennom såpass at jeg skjønte at jeg skal klare å få en time på beina - og hun var fornøyd med de tre låtene jeg tråkket gjennom for henne.

Så skal jeg få høre fra henne om det blir noe (regner det som temmelig sikkert) også skal jeg forsøke å sette sammen en time på en cd i helga :roll:

Oppsummerte på mylog i dag og februar ble det 19 treninger - det er ikke dårlig når jeg var sjuk ei uke og ikke fikk gjort noe på mange dager :jepp:

*skryter og klapper seg selv på skuldra* :nigo:

Spinn gikk faktisk helt fin i går på tross av blodtapping også. I dag er det lunsj med kusina og deretter møte ut dagen, så kommer nok ikke innom så mye mer i dag.

Syns jeg bare løper :overrasket:

Skrevet

Du har all grunn til å være fornøyd med treninga i februar ja. :klappe: Du har en imponerende treningsmoral. :tommel:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ikke det minste rart du blir i god form, slik som du står på!

Skrevet

Du har all grunn til å være fornøyd med treninga i februar ja. :klappe: Du har en imponerende treningsmoral. :tommel:

Ikke det minste rart du blir i god form, slik som du står på!

Tusen takk!

jeg syns jeg har vært flink sjøl og jeg merker det utrolig godt på kroppen og formen. Kjenner jeg blir sånn jeg liker å være når jeg er såpass aktiv. Frisk og sterk :sjenert:

Og jeg har god treningsmoral, men det er nok mest fordi jeg er så indelig flink til å forplikte meg til meg selv... Litt lett autist lissom :flau:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Synes du er skikkelig flink på treningsfronten, virkelig! Bøyer meg i støvet!

Og du? Det er FREDAG!! :strix:

Skrevet

YES! Fredag :hoppendeglad:

Intervallspinn unnagjort på morran og jeg føler meg våken og fresh. Hurra :nigo:

Litt spent på om jeg kommer til å klare å holde meg våken på middag/festen vi er bedt på i dag, men den tid den sorg. jeg kan jo alltids gå hjem og legge meg om jeg ikke klarer det :ler:

Har ikke noe å melde i dag... Jo det er ei uke til jeg er mamma til en 20 åring :overrasket:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Du er så disiplinert med den treninga, at jeg blir rent matt av å lese om det! :pls:

Ikke lenge før minstebarnet mitt er 20 heller. Slutt på tenåra!

Håper du klarer å holde deg våken og kose deg på vennemiddag i kveld! God fredag :nigo:

Skrevet

God morgen! Eller når det er morgen for meg er det vel formiddag for deg... Så god formiddag er vel det rette å si her. :kaffekopp:

Skrevet

Jo det er ei uke til jeg er mamma til en 20 åring :overrasket:

Er du SÅÅÅ gammel? :daane:

:ironi:

:fnise:

*skylder på fredagsmodus*

Skrevet

:fnise:

Jeg er praktisk talt antikk :opplyser:

:ler:

Skrevet

Mårnings!

Mandag, ny uke og nye muligheter :nigo:

Skrevet

God morgen!

Fresh fra treninga og med frokost nummer to under beltet. Ikke så verst feeling det. Tror jeg må fokusere litt mer på løping fremover. Ble mye spinn forrige uke og i dag syntes jeg det var tungt å løpe, så skal jeg klare å løpe ei mil i ett strekk så må jeg nok ta meg sammen. Langløpedag en eller annen gang senere i uka. Æresord :opplyser:

Budrunde på gang i dag, men Obos så det er forkjøpsfrist midnatt i natt og dermed ikke så stress annet enn å høre hva som skjer og hvor høyt budene går. Blir det ikke så ille melder vi forkjøp - blir det som det pleier så gjør vi det vel ikke. Har ikke noen forhåpninger for å være ærlig... Men vi får nå se. Det kommer flere ting utover.

Mere :kaffekopp: nå!

Skrevet

Flink du er med treninga altså! Inspirerende! :jepp:

Skjønner godt at det er litt avventende i forhold til budrunde, men litt spennende er det jo... Vet jo aldri, plutselig er det deres tur! :jepp: Hvor lang tid varer forkjøpsretten? Ligger den ute ei uke på forkjøpsrett?

Skrevet

Forkjøpsretten går ut ved midnatt i kveld, så det er fort avgjort heldigvis.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

En kan bli noe tung i bein og kropp av mye spinning, så det er sikkert lurt å legge inn noe løping, hvis du har mål om å løpe ei mil :)

Lykke til med budrunde, jeg krysser som vanlig alt jeg kan! God mandag :)

Skrevet

Bud på prisantydning inne til 12.... Phu... spennende.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Oi, oi, dette kan bli riktig så spennende! *krysser*

Skrevet

Det er veldig spennende. Det forrige rekkehuset akkurat i dette området hadde dårlig beliggenhet og det var veldig liten oppslutning om det, så jeg er veldig spent på hvilken vi dette tipper... Dette her har fin beliggenhet nemlig.

Skrevet

oiiii!

Krysser for harde livet her!

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...