Gjest Purple Haze Skrevet 27. februar 2012 #8501 Skrevet 27. februar 2012 Grattis med spinningjobb! Kjempekjekt for deg som faktisk liker spinning å få trent og attpå til få betalt for det Og sikkert deilig å få hjem mannen i dag
Suzy Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #8502 Skrevet 28. februar 2012 God morgen! Spinning-dag i dag, så da er jeg på plass tidlig Veldig trøtt i dag. Har sovet så godt og rolig hele helga og så fikk jeg hjem overtrøtt mann med tett nese og har våknet sikkert hundre ganger i natt av snork og snøft Så jo.. fint å få hjem mann, men faen så irriterende Har - etter to flotte yoga-dager - funnet at jeg må prioritere yogaen fremover også. Får nok ikke til så mange dager som før, men skal klare minimum to dager i uka i allefall. Det er for bra til å slurve. Pff.. må ha mye i dag kjenner jeg - trøtt og fjern og første mensdag, så ikke helt i vater gitt
Suzy Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #8503 Skrevet 28. februar 2012 DÆVEN! I går - midt på dagen ca - bestilte jeg ei pakke. NÅ fikk jeg melding om at den kan hentes på Postkontoret. Det var fort det
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2012 #8504 Skrevet 28. februar 2012 Oi, det var kjapp levering. Og så stilig at du har fått den spinningjobben.
juliane Skrevet 28. februar 2012 #8505 Skrevet 28. februar 2012 Det var raskt! Selv om det ikke burde ta så lang tid å sende fra lager i Oslo til postkontor i Oslo har jeg aldri opplevd at det går SÅ fort før. Ta en titt i boka mi, så skjønner du at jeg har stor sympati for alle som blir holdt våken om natta av bråkete mannfolk!
Suzy Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #8506 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Jeg så det Juliane og kunne ikke annet enn å le! Delt skjebne er en liten trøst i allefall Endret 28. februar 2012 av Suzy
Roadrunner Skrevet 28. februar 2012 #8507 Skrevet 28. februar 2012 Innom med en kjapp og ønske om fin tirsdag (Phuuuu, rakk det før lunsj!)
Suzy Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #8508 Skrevet 28. februar 2012 Åhhhhhrr.... jeg er så snopsjuk!!! Har lyst på varm kanelbolle, eller bare nybakte hveteboller Det er ikke mye lavkarbo gitt
Gjest Purple Haze Skrevet 28. februar 2012 #8510 Skrevet 28. februar 2012 Helt naturlig å være snopesjuk akkurat denne dagen i måneden, tenker jeg. Du får lage deg noe lavkarbogodt
Suzy Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #8511 Skrevet 29. februar 2012 God morgen! Jeg motsto trangen og ignorerte meg selv, ventet til jeg kom hjem og fikk medisterpølser istedet Utrolig trøtt i går kveld og sovnet på to minutter da jeg la meg - har sovet som en stein hele natta også. Og er like trøtt i dag kjennes det ut som ... Skal bort og gi blod klokka halv ni, så jobbe noen timer også på senteret for å sykle gjennom timen min og vise frem en av toppene (del av programmet) til sjefen. Egentlig skal man vel ikke trene etter å ha gitt blod, men jeg satser på å kjøpe meg noe smoothie (for å få litt kjapp påfyll) og ta det litt med ro, så går det sikkert fint. Må ha MYE i dag gitt.
Roadrunner Skrevet 29. februar 2012 #8512 Skrevet 29. februar 2012 .. også på senteret for å sykle gjennom timen min og vise frem en av toppene Fuggel'ns første tanke: Kan det ha noe å si hva du har på deg når du sykler gjennom programmet første gang? Men SÅ leste jeg parentesen... God morgen forresten!
Suzy Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #8513 Skrevet 29. februar 2012 Gjett hvorfor jeg skrev den parentesen
Roadrunner Skrevet 29. februar 2012 #8514 Skrevet 29. februar 2012 Gjett hvorfor jeg skrev den parentesen For MIN skyld?
Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2012 #8516 Skrevet 29. februar 2012 Morn-morn. Lykke til med blodgiving og sykling.
juliane Skrevet 29. februar 2012 #8517 Skrevet 29. februar 2012 Det går helt sikkert fint å trene såpass mange timer etter at du har gitt blod, bare å sørge for å spise og drikke godt gjennom dagen og slappe av frem til du skal spinne det. Og med kontorjobb blir vel ikke det siste noe særlig til problem. Lykke til i ettermiddag, blir spennende å høre hvordan det har gått!
Suzy Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #8519 Skrevet 29. februar 2012 Knurr.... Ser ut til at syklinga går fløyten gitt Hun skulle laste ned musikken for meg på Spotify (i mangel av cd), men hadde ikke klart å finne musikken jeg bruker Så nå har jeg sittet med Wipm for å forsøke å få det inn på telefonen min og kunne få syklet gjennom, men får hele tiden beskjed om at det er nettverksfeil og kan ikke laste inn osv... Irritert! Nå var jeg skikkelig psyket på å skulle sykle gjennom og kjenner jeg ikke har tålmodighet til å la det være.
Roadrunner Skrevet 1. mars 2012 #8520 Skrevet 1. mars 2012 Hvordan gikk det med spinninga i går? Utrolig surt med sånt trøbbel når man er så innstilt på det da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå