Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Grattis med spinningjobb! Kjempekjekt for deg som faktisk liker spinning å få trent og attpå til få betalt for det :nigo:

Og sikkert deilig å få hjem mannen i dag :kline:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Spinning-dag i dag, så da er jeg på plass tidlig :nigo:

Veldig trøtt i dag. Har sovet så godt og rolig hele helga og så fikk jeg hjem overtrøtt mann med tett nese og har våknet sikkert hundre ganger i natt av snork og snøft :roll:

Så jo.. fint å få hjem mann, men faen så irriterende :fnise:

Har - etter to flotte yoga-dager - funnet at jeg må prioritere yogaen fremover også. Får nok ikke til så mange dager som før, men skal klare minimum to dager i uka i allefall. Det er for bra til å slurve.

Pff.. må ha mye :kaffekopp: i dag kjenner jeg - trøtt og fjern og første mensdag, så ikke helt i vater gitt :Gjesp:

Skrevet

DÆVEN! :overrasket:

I går - midt på dagen ca - bestilte jeg ei pakke. NÅ fikk jeg melding om at den kan hentes på Postkontoret. Det var fort det :hakeslepp:

Skrevet

Oi, det var kjapp levering. :overrasket:

Og så stilig at du har fått den spinningjobben. :hoppe:

Skrevet

Det var raskt! Selv om det ikke burde ta så lang tid å sende fra lager i Oslo til postkontor i Oslo har jeg aldri opplevd at det går SÅ fort før. :)

Ta en titt i boka mi, så skjønner du at jeg har stor sympati for alle som blir holdt våken om natta av bråkete mannfolk! :ler:

Skrevet (endret)

:ler:

Jeg så det Juliane og kunne ikke annet enn å le! Delt skjebne er en liten trøst i allefall ;)

Endret av Suzy
Skrevet

:hallo:

Innom med en kjapp :kaffekopp: og ønske om fin tirsdag (Phuuuu, rakk det før lunsj!)

Skrevet

Åhhhhhrr.... jeg er så snopsjuk!!!

Har lyst på varm kanelbolle, eller bare nybakte hveteboller :sur: Det er ikke mye lavkarbo gitt :roll:

Skrevet

Her går det i høykarbo i dag... :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Helt naturlig å være snopesjuk akkurat denne dagen i måneden, tenker jeg. Du får lage deg noe lavkarbogodt ;)

Skrevet

God morgen!

Jeg motsto trangen og ignorerte meg selv, ventet til jeg kom hjem og fikk medisterpølser istedet :fnise:

Utrolig trøtt i går kveld og sovnet på to minutter da jeg la meg - har sovet som en stein hele natta også. Og er like trøtt i dag kjennes det ut som ... :roll:

Skal bort og gi blod klokka halv ni, så jobbe noen timer også på senteret for å sykle gjennom timen min og vise frem en av toppene (del av programmet) til sjefen. Egentlig skal man vel ikke trene etter å ha gitt blod, men jeg satser på å kjøpe meg noe smoothie (for å få litt kjapp påfyll) og ta det litt med ro, så går det sikkert fint.

Må ha MYE :kaffekopp: i dag gitt.

Skrevet

.. også på senteret for å sykle gjennom timen min og vise frem en av toppene

Fuggel'ns første tanke:

Kan det ha noe å si hva du har på deg når du sykler gjennom programmet første gang? :sjenert: Men SÅ leste jeg parentesen...

God morgen forresten! :kaffekopp:

Skrevet

Gjett hvorfor jeg skrev den parentesen :nigo:

Skrevet

Gjett hvorfor jeg skrev den parentesen :nigo:

For MIN skyld? :daane:

:skratte:

Skrevet

:ler:

Morn-morn. Lykke til med blodgiving og sykling. :klem:

Skrevet

Det går helt sikkert fint å trene såpass mange timer etter at du har gitt blod, bare å sørge for å spise og drikke godt gjennom dagen og slappe av frem til du skal spinne det. Og med kontorjobb blir vel ikke det siste noe særlig til problem. :fnise:

Lykke til i ettermiddag, blir spennende å høre hvordan det har gått! :)

Skrevet

Knurr.... :sur:

Ser ut til at syklinga går fløyten gitt :tristbla: Hun skulle laste ned musikken for meg på Spotify (i mangel av cd), men hadde ikke klart å finne musikken jeg bruker :roll:

Så nå har jeg sittet med Wipm for å forsøke å få det inn på telefonen min og kunne få syklet gjennom, men får hele tiden beskjed om at det er nettverksfeil og kan ikke laste inn osv... Irritert!

Nå var jeg skikkelig psyket på å skulle sykle gjennom og kjenner jeg ikke har tålmodighet til å la det være.

Skrevet

:kaffekopp:

Hvordan gikk det med spinninga i går?

Utrolig surt med sånt trøbbel når man er så innstilt på det da! :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...