Roadrunner Skrevet 24. februar 2012 #8481 Skrevet 24. februar 2012 Herlig med en tiger med godt humør! Og så moro med spinninginstruktørjobben da! Stas!!! Krysser fingrene for at Suzy-mannen blir frisk og rask før fotballturen
juliane Skrevet 24. februar 2012 #8482 Skrevet 24. februar 2012 Å, jammen ble jeg i litt ekstra godt humør av å lese her inne i dag også! Er det på samme treningssenter du allerede trener det er mulighet for jobb? Godt å høre at mannen er litt på bedringens vei, fkk selv høre om en pappa som dro hjem fra jobb i går med vondt i hodet og kroppen, og han skal kjøre til Nord-Norge på to ukers ferie i dag... Ha en strålende fredag og fin helg! (Regner med vi ikke ser så mye til deg her inne siden du har besøk.)
Suzy Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #8483 Skrevet 24. februar 2012 Ja det er samme senteret - jeg kvinnet meg opp til å spørre om de kunne trenge en ekstra instruktør og det ser det altså absolutt ut til at de gjør Jeg har jo forsøkt å spørre på et treningssenter i nærheten av der vi bor tidligere, men for det første var det for ett og et halvt år siden og for det andre fikk jeg ikke engang svar der. Derfor var jeg litt skeptisk til å spørre her, men nå kan visst bli noe uansett Det er jo så moro!
Suzy Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #8484 Skrevet 24. februar 2012 Åh himmel og hav så ufokusert Har ikke lyst til å sitte her et sekund til når sola skinenr så fint ute.
juliane Skrevet 24. februar 2012 #8486 Skrevet 24. februar 2012 Er det godt betalt å være spinninginstruktør da? Må jo være genialt å tjene penger mens man trener! Kom du deg ut i finværet, forresten? Det er fordelen med å sitte i et landskap som nesten ikke har vinduer, man legger ikke merke til at sola skinner ute. (Før brannalarmen gikk midt i lunsjen, that is...)
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2012 #8487 Skrevet 25. februar 2012 God morgen! Regner med at du koser deg med besøk hjemmefra. Nyt dagen.
Roadrunner Skrevet 25. februar 2012 #8488 Skrevet 25. februar 2012 Koooooos deg masse med bestisbesøk!
Gjest Purple Haze Skrevet 25. februar 2012 #8489 Skrevet 25. februar 2012 Tenker du koser deg i helga med bestisbesøk og herlig vårvær
Suzy Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #8490 Skrevet 26. februar 2012 Åh så koselig med bestisbesøk I går var ikke tv'n på et sekund og vi bare skravla og koste oss dønn ihjel. Dro på outlet på handletur og fant nye olabukser De minste jeg noen sinne har kjøpt), to kjempelekre cardigans og fantastiske lilla pumps - og brukte halve dagen på det Dro hjem og laget pizza, drakk vin og slappet av. Kjørte henne på bussen på formiddagen og etterpå har jeg ryddet, vasket klær, lett etter spinning-cd'er, vært på visning og sett på skiflyging på tv Kjæresten ringte midt på dagen og gledet seg til kamp - koselig å høre fra ham selv om han ikke er borte så lenge. Nå har jeg tenkt å holde meg våken så jeg får sett reprisen av Broen i kveld, pakke dobbel treningsbag (morgentrening pluss yoga i morgen) og ta meg et glass
Suzy Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #8491 Skrevet 26. februar 2012 Er det godt betalt å være spinninginstruktør da? Må jo være genialt å tjene penger mens man trener! Slett ikke - tjente kjempedårlig, men det spiller ingen rolle. Jeg er glad om jeg kan trene gratis jeg og trenger ikke mye betaling utover det
Roadrunner Skrevet 26. februar 2012 #8492 Skrevet 26. februar 2012 Tenkte på deg da jeg peste meg gjennom 60 min intervalltime i dag Krysser fingrene for at du får jobben som instruktør!
juliane Skrevet 27. februar 2012 #8493 Skrevet 27. februar 2012 Gratulerer med tidenes minste olabukser! Ble jo en spennende avslutning på kampen for kjæresten din! Regner med han er Liverpool-supporter, så da var han vel fornøyd med resultatet også. Morgentrening siden du ikke er her inne enda? Burde nesten blitt spinninginstruktør jeg også, så hadde jeg ikke hatt noe annet valg enn å komme meg på trening.
Suzy Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #8494 Skrevet 27. februar 2012 God morgen folkens! Hadde store planer om å sitte oppe og se Broen i reprise i går kveld, men måtte fort resignere og innse at jeg måtte legge meg.. og det var nok lurt for i dag var jeg trøtt da klokka ringte. Men jeg har vært på morgentrim ja - deilig! Og i dag skal jeg på yoga etter jobb også. Fikk litt driven igjen nå på torsdag og husket hvor deilig det er og ikke minst hvor effektivt. Jeg var jo støl hele helga Fikk melding etter kampen i går om at det hadde vært helt knall. Sikkert en kjempeopplevelse hele greia. Kjæresten er vel ikke sånn utpreget Liverpoolfan - han var mest med for opplevelsens skyld - men de han var med er helt elleville fans, så da måtte han vel holde med dem han og, tenker jeg Blir moro å høre hvordan det har vært i alle fall. Nå må jeg logge av og på maskina mi her - den hikker
Suzy Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #8495 Skrevet 27. februar 2012 Hah! Jeg skal prøvesykle for henne så hun ser hvilken stil jeg har også vil hun ha meg til å starte fra neste uke Her er det bare å kaste seg rundt
juliane Skrevet 27. februar 2012 #8496 Skrevet 27. februar 2012 Hurra! Tror nesten jeg må droppe Friskis og begynne å trene på senteret "ditt" jeg, freshe garderober/dusjer og supre instruktører!
Suzy Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #8497 Skrevet 27. februar 2012 Hurra! Tror nesten jeg må droppe Friskis og begynne å trene på senteret "ditt" jeg, freshe garderober/dusjer og supre instruktører! Velkommen skal du være!
Suzy Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #8499 Skrevet 27. februar 2012 Du må nå bare være med du og, men det er kanskje litt langt å reise...?
Roadrunner Skrevet 27. februar 2012 #8500 Skrevet 27. februar 2012 Pittelitt langt å reise tror jeg... Får vel slite på "mitt" senter enn så lenge Greie fasiliteter, bra tilbud, greie garderober, stort sett veldig fornøyd. Det er bare så ALTFOR mye folk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå