Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kvikk tur innom før jeg gir meg for i dag.

Har vært borte på seminar siden i går formiddag, så derfor ikke en lyd fra meg. Veldig bra samling, flott sted og nydelig utsikt, så det må nesten oppsummeres som veldig bra dette.

Nå skal jeg ned og møte datteren og mamma og spise litt med dem også er det spinning kvart over fem før jeg regner med å være hjemme i halv åttetiden i kveld.. Phu.... Litt lang dag, men det er så gøy med spinn at det er verdt det.

Dessuten er det ufattelig delig å dusje på treningssenteret med god plass, badstue osv :nigo:

Men da skal jeg stikke gitt :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God fornøyelse med både middag og trening i ettermiddag :)

Skrevet

Deilig å dusje på treningssenteret?! :sjokk: Si meg, hvor trener du? Jeg syns det å dusje på trening er noe av det verste jeg kan tenke meg; masse fremmede (nakne) mennesker, lunkne dusjer som slår seg av etter to minutter, bakterier og fotsopp og gud vet hva! :fnise:

Kos deg med generasjonsmiddag og trening! :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Enig med juliane! Jeg dusjer hjemme etter trening. Selv om fasilitetene ser fine ut der jeg trener, synes jeg det er godt å stulle rundt på eget bad etter dusj, altså.

Skrevet

God morgen damer!

På plass etter en tung treningsøkt på morran i dag. Huttetu. Den sykkeltimen fra tirsdagskvelden henger igjen i beina onsdag morgen gitt... Men jeg fikk da truet meg selv til å løpe intervall med 2 + 1 i 21 minutter. Det er da noe :roll:

I morgen må jeg få til yoga igjen. Det er for lenge siden sist.

Jeg trener på et fantastisk fint treningssenter med deilige dusjer med skikkelig trykk, kjempebra temperatur på vannet, separate båser for dusjing og i det hele tatt utrolig bra fasiliteter. Bade vårt er lite, trangt og kjipt og har ikke varmekabler i gulvet engang, så jeg syns det er helt utrolig med skikkelig vanntrykk, ren og romslig garderobe, badstue og i det hele tatt god plass omkring meg. Det er det flotteste stedet jeg har skiftet noen sinne, må jeg innrømme. Og å sitte tjue minutter på banen hjem og stinke grevling blir i allefall ikke aktuelt.

Ble ikke middag i går, men å se på at de spiste :ler: Jeg var fortsatt helt sjukt mett etter lunsjen på seminaret, så jeg orket ikke noe å spise. Men jeg fikk da en god time sammen med dem og det var koselig.

Etterpå gikk jeg på hårkurjakt, uten hell, syklet og var deretter på en mer sukksessrik hårkurjakt før jeg kom meg hjem. Hjemme ventet småsjuk kjæreste under dyna på sofaen, men det var nå koselig uansett å komme hjem til ham :sjenert: Godt å kose på sjuk kjæreste også :rodmer:

Nå skal jeg ha mer :kaffekopp:

Hudpleie i ettermiddag :opplyser:

Skrevet

Ok, hvis det hadde sett så bra ut på Friskis hadde jeg kanskje vurdert å dusje der en gang eller tre jeg også. Men der er det heller skikkelig trangt og middelaldrende damer som bruker den felles hårføneren til å føne seg mellom beina! :roll:

Fordelen med sjuke kjærester er jo ofte at de blir litt mer kosete, i alle fall hvis de ikke er veldig sjuke. A er sjelden så veldig kosete, men han lar seg i alle fall kose MED, uavhengig av sykdom. :ler:

Skrevet

Ok, hvis det hadde sett så bra ut på Friskis hadde jeg kanskje vurdert å dusje der en gang eller tre jeg også. Men der er det heller skikkelig trangt og middelaldrende damer som bruker den felles hårføneren til å føne seg mellom beina! :roll:

Skrekk og gru!!

Det er en av de tingene jeg virkelig liker med dette senteret - at det er så flotte garderober. Friskis er vel mer sånn gymsal-opplegg, er det ikke?

Fordelen med sjuke kjærester er jo ofte at de blir litt mer kosete, i alle fall hvis de ikke er veldig sjuke. A er sjelden så veldig kosete, men han lar seg i alle fall kose MED, uavhengig av sykdom. :ler:

:ler:

Kjæreten er ganske kosbar uansett - og stort sett aldri vanskelig å få med på leken. Og han var passelig sjuk igrunn ;)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp: Blir stadig imponert over den treningsiveren din jeg. :klappe:

Felles garderober og dusjer er vel det største hinderet i forhold til å få meg til å trene på treningssenter eller i svømmehall. Men det skyldes vel mest mitt forhold til egen kropp. Jeg takler ikke tanken på å vise fram valkene mine. Jeg har heller ikke vist meg i bikini på mange år. :sjenert:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp: Blir stadig imponert over den treningsiveren din jeg. :klappe:

Felles garderober og dusjer er vel det største hinderet i forhold til å få meg til å trene på treningssenter eller i svømmehall. Men det skyldes vel mest mitt forhold til egen kropp. Jeg takler ikke tanken på å vise fram valkene mine. Jeg har heller ikke vist meg i bikini på mange år. :sjenert:

Det er virkelig synd.

I allefall i svømmehallene rundt omkring er det kropper og folk i alle størrelser og varianter - jeg har aldri sett to ganger på noen på grunn av valker eller noe slikt. Det er jo ekstreme variasjoner i størrelse, utseende, form osv. Null stress.

Bikini på stranda syns jeg er noe helt annet. I svømmehall og treningssentergarderober er jeg helt avslappet, men på stranda syns jeg det er pyton.

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Du er så utrolig disiplinert med trening, altså! Jeg er nå bare så vidt i gang, men alt er bedre enn itt`no. Og jeg ble anbefalt å starte rolig og heller øke på etter hvert. Sikkert lurt, så jeg ikke mister helt iveren. Nå er det sånn at jeg gleder meg til å gå på trening, og det er positivt :)

Og til Sauen: Jeg er en skikkelig pudding, med valker både her og der, cellulitter og en kropp breget av svangerskap. Men jeg lar ikke det hindre meg i å bruke garderober, svømmehall eller gå på stranda, for den del. Det er alltid damer i alle størrelser og fasonger, så jeg har sluttet å bry meg om hva andre måtte tenke om meg. Vet at det er lettere sagt enn gjort, men om man prøver èn gang, er kanskje en barriere brutt? ;)

Ha en fin dag, Suzy, og nyt hudpleie :)

Skrevet

God morgen!

På plass igjen gitt - ny dag, nye muligheter og nesten helg :hoppendeglad:

I dag skal jeg til massasje, også møte venninne til middag. Gleder meg!

Stakkars kjæresten har blitt hjemme fra jobben i dag. Han er virkelig ikke i form og det er skikkelig leit i forkant av helga med fotballtur til England og greier. Det må da nesten gå over innen da, får jeg håpe.

Tenker å handle med et par bokser c-vitamin og en flaske Kan Jang i dag, så får vi krysse fingrene og håpe på det beste. Kjedelig å ikke være i form når man skal på tur sånn :tristbla:

Ellers.. tja jeg satser på yoga i dag. En stund siden sist. Blir litt flytende i forhold til jobb, men men... Jeg var her sju tross alt.

Litt mer :kaffekopp: nå kanskje?

Skrevet (endret)

Og til garderobedebatten - jeg har født barn jeg og - har cellulitter i bøtter og spann, valker og sleng både her og der, men det har jo alle. Selv de som er ti og tjue år yngre er ikke perfekte, så jeg gir blaffen i garderoben.

Det er ikek dumt å gi i allefall svømmehallen et forsøk Sauen - det er mye triveligere enn du tror og etter en gang slipper man skuldrene ned og ser at ingen bryr seg.

Endret av Suzy
Skrevet

Så du er gressenke i helga du også? Eller drar du hjemover, kanskje? Krysser fingrene for at formen hans stiger slik at han får maks ut av turen. Hvilken kamp skal han se, forresten? :ball:

Syns du stadig er på massasje og hudpleie og annen hverdagsluksus jeg! Er det deals du kjøper? :)

Skrevet

:vinke:

Dusjer stort sett på treningssenteret jeg også, og synes det er helt greie garderober. Nå har det vært SINNSYKT mye folk der siden nyttår, så på tirsdag tok jeg dusjen hjemme. Men i dag blir det nok dusj på senteret før jeg farer videre. Har klart å legge bort litt av komplekstankene, og dusjer effektivt og greit. Godt å være ferdig med det! Svømmehallen går også fint, men bikini på stranda om sommeren? Neppe... Soler meg på verandaen hjemme, og lar det bli med det stort sett. Bikinien overlater jeg til mer eksotiske strøk... :fnise:

Litt misunnelig på alle disse bra Deal-ene dine kjenner jeg. Ingen sånne her i byen :sukk:

Skrevet

Jeg er gressenke i helga ja og får bestevenninna fra hjemme på besøk hele helga - gleder meg skikkelig!!! :strix:

Jeg går til hudpleier fast en gang i måneden faktisk og har funnet ut at det er en luksus jeg absolutt skal unne meg. Det er deilig og huden min blir virkelig fin av det.

Massasjen begynte som en deal ja - men har fortsatt utenom. Det er ikke dyrt - 600 for en hel klokketime er ekstremt billig her i byen i allefall.

Nå må jeg pakke sammen her. Kjæresten ser ut til å være litt bedre heldigvis. Han skal på cupfinalen på Wembley i helga, så det hadde vært surt å ikke fått vært med eller vært skikkelig sjuk...

Skrevet

Dere kan snakke om garderober, treningssenter og svømmehaller til dere blir blå. Det når ikke inn likevel. Jeg vet at det er bare dumt av meg, men det hjelper ikke. Jeg makter ikke å skifte og dusje i en fellesgarderobe. Jeg takler ikke tanken på å ha på meg en badedrakt heller. :sukk:

Jeg har brukt mye bassengtrening før, men det er 20 kg og 10 år siden. Som revmatiker kan jeg også få rimelig bassengtrening gjennom revmatikerforeningen i bygda og jeg kan få gratis timer i varmtvannsbasseng på sykehuset, men det nytter ikke...

Kos deg med massasje og middag. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ser ut som du gleder deg til gressenketilværelse i helga ;) Det er godt med litt alenetid i blant.

Håper mannen blir i bedre form, så han får skikkelig utbytte av fotballturen :)

Nyt hudpleie :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Ikke så mye fornuftig å komme med tidlig på morran, men ønsker deg en fin dag! Det er fredag og straks helg :hoppe:

Skrevet

God morgen!

Tiger i fabelaktig humør i dag :hoppendeglad:

Det er fredag, venninna kommer i dag og på toppen av det hele har jeg blitt innkalt til intervju om spinninginstruktørjobben :nigo:

Det er så kult det!

Det betyr at jeg må gjøre et dypdykk i kjelleren i løpet av helga og forsøke å finne igjen sykkelcd'ene mine. Jeg fant de fire siste programmene mine på en cd-rom fra jobben, men de andre vet jeg ikke helt hvor er i flyttelasset (og alle cd'ene er jo pakket ned et sted, så jeg får ikke spilt inn nytt heller...). Den tid den sorg. Leter i helga og får panikk senere :nigo:

I dag er planen å komme meg ut og fikse noen småting på formiddagen, gå tidlig så jeg kommer meg på trening på ettermiddagen (løpe langt i dag) og deretter møte venninna klokka fire. Hun vil på Gimle parfymeri, så da tar vi vel en tur dit også hjem. Satser på å fikse noe ålreit til middag og ta en rolig kveld.

Kjæresten har blitt hjemme fra jobben i dag og. Han er i laber form, men jeg tipper han er fin til i morgen. To dager i ro er nok passe tenker jeg. Jeg har kjøpt en boks c-vitaminer og beordret ham til å mumse i seg flest mulig av dem i dag. Det6 kan jo hjelpe :vetikke:

Nå må jeg har mer :kaffekopp:

Skrevet

Tiger i godt humør liker vi. :bolledeig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...