Suzy Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #8441 Skrevet 16. februar 2012 God morgen! Tidlig på'n i dag. Rakk veldig tidlig bane og fikk skyss i dag og - så morgenen har vært snill. Lurer på om jeg hører om kjæresten kan legge opp så jeg får skyss ned til banen i morgen, for jeg har tenkt å komme meg på spinningtime klokka sju i morra tidlig og da må jeg ta en bane tidligere inn enn ellers. Det vil si at jeg må gå hjemmefra ti over seks - men om han kjører meg ned så holder det med kvart over, og om han kjører omvei og lar meg sitte på halvvegs så holder det med ti på halv og på den tiden av døgnet så vil jeg si at alle monner drar. Ja, ja - vi får se. I dag er planen å trene etter jobb (og gå litt tidlig). Driver og tenker på hvordan jeg skal få løst dagen min også... egntlig burde jeg droppet et møte så jeg får gjort det jeg skulle fått gjort i dag... Litt var deilig
juliane Skrevet 16. februar 2012 #8442 Skrevet 16. februar 2012 Hvert minutt teller så tidlig om morgenen! Merkelig hvordan jeg godt kan surre på oppe en ekstra time om kvelden uten at det gjør noe, mens å stå opp en time tidligere om morgenen er fullstendig tortur. Får du organisert dagen?
Suzy Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #8444 Skrevet 16. februar 2012 Dagen organiserte seg selv faktisk - så dette ble bra Viste seg at en jeg måtte gjøre noe med plutselig skulle i samme møte som meg osv - så da ble det bare fryd og gammen.. Skal gå litt tidlig og trene og komme meg hjem i sånn passelig tid i dag. Det blir fint
Gjest Purple Haze Skrevet 17. februar 2012 #8445 Skrevet 17. februar 2012 God morgen Endelig fredag! Grytidlig trening på deg i dag? Smart å trene så tidlig på morgenen, så er det unnagjort, og du har ettermiddagen og kvelden fri God fredag, Suzy
Suzy Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #8446 Skrevet 17. februar 2012 God morgen! 45 deilige minutter med intervallspinn unnagjort på morran og humøret på topp. Det er jo fredag og helg - og bare ei uke til jeg får helgebesøk av bestevenninna fra hjemme. Gleder meg skikkelig! Har fått i meg del to av frokosten og må få meg en kaffekopp også. Hadde fredagsfølelse i hele går, så jeg er litt skjevt avgårde i dag og, men det går seg vel til.
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2012 #8447 Skrevet 17. februar 2012 Litt fjøskaffe? Høres så herlig ut med den treninga om morgenen. Ha en fin fredag Suzy.
Suzy Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #8448 Skrevet 17. februar 2012 Og nå har jeg vært en tur oppe og kikket på snowboard-VM - moro! Nydelig vær ute og sola varmet faktisk. Det tyder på at det våres Jobbe littebitt til - kjøpe noe is til helgeutskeielse og deretter hjemover
Suzy Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #8449 Skrevet 18. februar 2012 Åh gi meg styrke... badet må tas, hele huset må støvsuges og senga MÅ skiftes på - og tilslutt må katta sjøl bades og plukkes Og jeg er lat
juliane Skrevet 18. februar 2012 #8450 Skrevet 18. februar 2012 Skulle gjerne gitt deg styrke, men jeg sliter med det samme selv.
Suzy Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #8451 Skrevet 18. februar 2012 ... men der var det faktisk gjort. Tørketrommel tømt, ny maskin satt på, alt på snora lagt sammen, senga ren, badet sparkling. Mangler bare å få vasket denne svette pusen
Suzy Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #8453 Skrevet 19. februar 2012 God kveld Daff dag gitt.... har skikkelig lyst til å spise meg litt kvalm på iskrem nå - men tror jeg bør dusje litt først, for ellers skjer det vel ikke noe...
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2012 #8454 Skrevet 20. februar 2012 God morgen! Ble det is og/eller dusj i går kveld?
juliane Skrevet 20. februar 2012 #8455 Skrevet 20. februar 2012 Suzy! Her er du streng med meg i min bok, mens du frister med is her inne!
Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2012 #8456 Skrevet 20. februar 2012 God morgen Vært ute på tidlig trening i dag og? Håper mandagen blir så bra som en mandag kan være
Suzy Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #8457 Skrevet 20. februar 2012 God morgen Vært ute på tidlig trening i dag og? Håper mandagen blir så bra som en mandag kan være God morgen! Startet dagen med trening i dag og ja - ikke så verst det, selv om jeg syns kroppen var tung og treg i dag. God morgen! Ble det is og/eller dusj i går kveld? Suzy! Her er du streng med meg i min bok, mens du frister med is her inne! Det ble bare is i går og null dusj. Kom på at jeg skulle opp og trene i dag så da var det jo ikke noe poeng i å dusje på kvelden. Og sorry Juliane - litt is i ny og ne funker fint for meg, men jeg skal ikke nevne det mer. Æresord. I dag skal jeg på samling med jobben. Overnatting og møte på en gjestegård ikke så langt unna. Veldig ok det. Skal bli spennende å se hva vi får ut av det. Holdt på å bære meg skakk på vei til jobb i dag. Måtte jo ha med trengingstøy for to dager ettersom jeg ikke skal hjemom i løpet av natta Det skal ikek være lett... Nå må jeg lete etter litt Maskina er sjuk og roper på service. Krise.
Roadrunner Skrevet 20. februar 2012 #8458 Skrevet 20. februar 2012 Sent men godt, her er litt mer kaffe til tiger'n! Innom på en lynvisitt, kommer sterke tilbake (har visst noen sider å lese også ) Skjedd noe de siste par ukene? *tar gjerne sammendrag*
juliane Skrevet 20. februar 2012 #8459 Skrevet 20. februar 2012 Og sorry Juliane - litt is i ny og ne funker fint for meg, men jeg skal ikke nevne det mer. Æresord. Her var det jo ikke snakk om LITT is, her var det snakk om å spise seg kvalm på is! Fant du noe kaffe?
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2012 #8460 Skrevet 21. februar 2012 God morgen tigerpusen Ute og trimmer på morgenkvisten? Skjer det noe på husfronten for tida, eller? Håper tirsdagen blir bra for tiger'n i Tigerstaden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå