Suzy Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #8401 Skrevet 10. februar 2012 På jobb igjen i dag. En heller slem start på dagen (og slutt forsåvidt), for i går kveld da kjæresten skulle på badet var det plutselig ikke vann i springen. Vi skjønte ingenting og han måtte bruke litt kreative metoder for å få pusset tenna, men det ordnet seg da... Men i dag tidlig var det heller ikke noe vann og det viser seg at det har vært brudd på en hovedledning borti nabolaget. Det skal være i orden igjen til i ettermiddag, men aj for en start. Har brukt antibac og vaskeservietter, munnskyll og ikke minst restvann i vannkokeren Ja, ja... er jo her igjen og er i bedre form i dag, men er sliten, merker jeg. Skikkelig sliten. Slet med å sovne i går kveld og det er vel et sikkert tegn på at jeg har vært i ro lenge nok antar jeg, så det var nok på tide å komme seg hit igjen. Litt fjern er jeg tydeligvis, for jeg har klart å legge igjen jobbtelefonen hjemme og har bare med min egen... Skal prøve litt nå.
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2012 #8402 Skrevet 10. februar 2012 Fysj for en start på dagen. Det er vel ingen gang man føler så sterkt behov for å vaske seg, som når man ikke har vann... Godt å se at du har blitt frisk nok til å gå på jobb igjen ihvertfall. Håper du får en rolig helg nå da, så blir du helt frisk igjen til mandag.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. februar 2012 #8403 Skrevet 10. februar 2012 God morgen, eller kanskje ikke? Kjip start på dagen å ikke ha vann! Det er når vannet i krana forsvinner, man merker hvor avhengig man er av det. Håper formen stiger ut over dagen, så du kan nyte litt helg og være 100% igjen på mandag
Suzy Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #8404 Skrevet 11. februar 2012 Grrrff... Småsur start på dagen i dag gitt - burde jo visst det på forhånd. Det er alltid superhyggelig når kjæresten skal ut, for jeg koser meg alene og syns det er helt supert at han koser seg ute. Men når han ramler inn døra halv fem så jeg våkner og ikke sovner igjen på en god time (akkurat det er ikke hans feil da), han sovner på sofaen - jeg sovner endelig også (og priser meg hemmelig lykkelig over at han ligger der og snorker og ikke i senga..) - før han ramler i seng halv åtte og begynner å rotere i senga mens han klynker, gjesper, sukker, stønner, akker og fniser (!)... ja da blir humøret litt ødelagt. Jeg får jo ikke sove igjen... og da jeg halv ni spør om han har vondt noe sted - ja da har han vondt i hodet. Akkurat. Kunne ikke tatt en tablett med en gang da kanskje og sovnet..? Og latt meg få litt mer søvn? Næh Nei sukk, stønn og roter fortsetter til jeg gir opp og står opp klokka ni og halv ti kommer han endelig opp og henter en tablett og går og legger seg igjen. Lord... Det var dagens frustrerte utblås. Takk for det Nydelig vær ute, men kaldt. Kunne egentlig tenkt meg å gå en tur i frisk luft. Det hadde jeg helt sikkert hatt godt av. Kjenner jeg begynner å finne igjen energien og formen, så det ville sikkert vært et pluss å komme seg ut litt. Mulig jeg stikker på butikken en tur. Er jo ikke noen kjempetur, men får da litt frisk luft i det minste.
Suzy Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #8405 Skrevet 11. februar 2012 Åh så deilig! Har gått i en og en halv time ute i kald og frisk luft. Deilig! Svett på ryggen og klar i toppen gitt. Godt å komme seg ut en tur Litt vanskelig å gå tur i den dunkåpa jeg bruker til vanlig. Jeg blir så innmari svett. Den er jo så varm og god - og behagelig - men skal jeg gå en to centimeters stigning så renner det bekker ned ryggen min. Spørs om jeg må ta meg en dusj etterpå rett og slett :overrasket. Men lage mat først, tenker jeg. Kjøpte sånn pizzabunn med ekstra fiber da jeg var ute på tur og er spent på å prøve. Det er jo ikke akkuat lavkarbo, men pizzaen blir betraktelig sunnere om den har litt mere "biteti". Fyllesjuken ligger fremdeles Så det spørs om det blir en tur til ut for å handle resten av det vi må ha. Egentlig kan han gjøre det - bare han i det hele tatt kommer på beina i dag Jeg har ferdigskrevet liste. Nåja - det er to minutt å gå på butikken, så noen krise er det ikke, men litt irritabelt at jeg må regne med at hele påfølgende dag forsvinner om han skal ut på by'n...
juliane Skrevet 11. februar 2012 #8406 Skrevet 11. februar 2012 Skjønner det er irriterende, men ler godt av beskrivelsen din av den sukkende og stønnende mannen.
Suzy Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #8407 Skrevet 11. februar 2012 Skjønner det er irriterende, men ler godt av beskrivelsen din av den sukkende og stønnende mannen.
Gjest Purple Haze Skrevet 11. februar 2012 #8408 Skrevet 11. februar 2012 Så godt at formen din er stigende, og at du kom deg ut på gåtur i dag! Ikke så artig med fyllesjuke mannfolk, men heldigvis er det sykdom en vet går over Ha en fin kveld
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2012 #8409 Skrevet 11. februar 2012 Håper fyllesjuken har våknet og er i fin form igjen. Kos deg i kveld.
Suzy Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #8410 Skrevet 11. februar 2012 Jada - han raknet til liv, meldte seg frivillig til å handle resten av maten vi trengte og har kysset, klappet, klemt og kost meg behørlig i filler Så vi kan vel trygt si det verste er over
Gjest Purple Haze Skrevet 12. februar 2012 #8411 Skrevet 12. februar 2012 Så deilig med litt bakfullkos, det er veldig godt, synes jeg Håper formen er skikkelig på oppadgående, så du kan få en mer aktiv uke over helga! Og gratulerer med morsdagen
Suzy Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #8412 Skrevet 12. februar 2012 Så deilig med litt bakfullkos, det er veldig godt, synes jeg Håper formen er skikkelig på oppadgående, så du kan få en mer aktiv uke over helga! Og gratulerer med morsdagen Helt enig - det er igrunnen det eneste med bakfylla som er godt Formen er i aller høyeste grad på vei opp. Jeg gleder meg helt sjukt til å komme meg på trening i morra. Åh så godt det skal bli! Jeg kan dog melde om at jeg nå er offisielt en halv kilo under tjukkebollafeitagrensa, så jeg har gått ned to kilo etter jul og en i forhold til der jeg var rett før jul. Veldig fornøyd. Og det er resultater etter veldig små justeringer og det jeg vil kalle livsstil - ikke slankekur Kan jeg klare å knipe enda litt til på denne måten så blir jeg kjempeglad. Og takk for gratulasjon - jeg har gratulert min egen fantastiske mamma med dagen også - og i ligemåde til deg Purple
Gjest Purple Haze Skrevet 12. februar 2012 #8413 Skrevet 12. februar 2012 Takk for det for vektnedgang! Så herlig
Sauen Shaun Skrevet 12. februar 2012 #8414 Skrevet 12. februar 2012 Så flott med vektnedgang uten slanking.
juliane Skrevet 12. februar 2012 #8415 Skrevet 12. februar 2012 Hipp hurra for vektnedgang - du er superflink! Jeg har også lyst på trening i morgen, men blir av og til litt bekymret for at jeg fremdeles har surklende lunger... Ser for meg skikkelige hosteanfall på spinningsykkelen.
Suzy Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #8416 Skrevet 12. februar 2012 Pfft hosteanfall er ikke farlig - og når du blir varm så blir slimet tynnere og du puster lettere og får rensket opp. Det kan aldri bli feil å trene - bare når du har feber Seriøst så mener jeg at det stort sett er bra - blir det for ille er det jo bare å ta det litt med ro.
Suzy Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #8417 Skrevet 13. februar 2012 Åh så herlig å endelig få trent igjen! Wow! Meldte meg på spinninga i morgen ettermiddag med det samme - så nå er jeg skikkelig klar for ei god treningsuke. På treningssenteret der jeg går ser jeg at de tilbyr kroppsanalyse og jeg vurderer å be om en sånn. Ok å se hvordan jeg er satt sammen, om yougaen har gjort meg mer jevnsterk (tok en sånn prøve en gang og fant at jeg var mye svakere i beina enn i armene - relativt sett altså) og ikke minst om jeg har en ok muskel/fett-balanse. jeg vet godt at jeg har for høy BMI, men bortsett fra det er det interessant å høre. ja, ja... Stabsmøte her på morran. Får finne meg og bli med.
Suzy Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #8418 Skrevet 13. februar 2012 Hjertesukk/lufting: Stort sett alle år som kjæreten og jeg har vært sammen så har jeg funnet på noe til Valetines og til årsdagene våre. Fordi han er helt håpløs på slikt og jeg egentlig godt kunne ønsket meg litt mer slik oppmerksomhet, så har jeg egentlig bestemt meg for å ikke finne på noe i år... men nå kjemper jeg med lysten Det har aldri vært store ting, men jeg har kjøpt blomst, eller sjokolade eller noe annet hyggelig - og kunne kanskje tenkt meg å overraske med en liten sjokolade eller noe i morgen tidlig.... Også lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre egentlig. Jeg har lyst på en liten oppmerksomhet av og til - for det er jo ikke slik at han er flink til å si hvor viktig jeg er for ham, hvor flott jeg er eller at han er så glad i meg heller - for å kompensere for null blomster osv. Så tenker jeg at om jeg finner på noe - igjen - så kommuniserer jeg egentlig at det er helt ok at han aldri finner på noe for meg... Gjør jeg ikke? Og på toppen så har jeg ikke lyst til å mase meg til oppmerksomhet (jada - kvinnfolk), for jeg vil at han skal ønske å vise meg oppmerksomhet - ikke føle han må... Sukk... jeg får gruble litt.
juliane Skrevet 13. februar 2012 #8419 Skrevet 13. februar 2012 Å, du er skikkelig kvinnfolk ja - og jeg tenker vi alle kjenner oss igjen! Jeg er veldig heldig med oppmerksomhet fra A, både på merkedager og i hverdagen, men kjenner veldig igjen tankene fra andre ting der jeg føler jeg "gir mer". Og så klarer jeg ikke å bestemme meg for om jeg skal slutte også for å bevise et poeng, men da ender jo forholdet fort opp med at ingen gjør det da, og det vil man jo heller ikke... Og så vil man jo ikke ha oppmerksomhet fordi man maser, da kan det jo nesten være det samme... Er det litt spent mellom dere for tiden sånn generelt sett, kan jeg spørre om det? Syns det virker som om du har vært litt irritert og oppgitt flere ganger i det siste.
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2012 #8420 Skrevet 13. februar 2012 Kjenner jeg blir litt treningsmisunnelig når jeg leser her. Jeg har ikke kommet igang igjen med turene mine etter bihulebetennelsen. Kanskje i morgen... Og når det gjelder de andre tankene har jeg ikke annet enn en å gi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå