Gjest Purple Haze Skrevet 6. februar 2012 #8381 Skrevet 6. februar 2012 Spent på budet jeg også! Du må holde oss oppdatert. Håper ikke du blir syk nå da
Suzy Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #8382 Skrevet 6. februar 2012 Som sagt la vi inn et skambud - så fikk vi bud mot på 100.000 under prisantydning og det gad vi ikke gi, så da meldte jeg oss av, rett og slett Da var det på'an igjen
juliane Skrevet 7. februar 2012 #8383 Skrevet 7. februar 2012 Det virket ikke som om du var så gira på det huset uansett, så det tenker jeg sikkert var like greit. Jeg er velig glad vi ikke fikk den leiligheten vi la inn skambud på da den ikke ble solgt, gjorde det jo kun i håp om å få den billig, ikke fordi vi faktisk hadde så lyst på den. Veldig glad i dag at jeg bor her og ikke der! Har riktignok et par hundre tusen mer i lån, men da slapp vi totalreovering av bad, femte etasje uten heis (selv om vi bor i fjerde nå da), og vi fikk 20 ekstra kvadratmeter å boltre oss på. Håper tirsdagen blir fin!
Suzy Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #8384 Skrevet 7. februar 2012 Mårnings. Nei jeg var ikke så gira, så det var helt greit - og tilslutt så gikk det jammen for 4,6 Folk er helt sprø I dag har jeg blitt hjemme gitt. Tettnet til utover kvelden i går og tror temmelig sikkert jeg hadde feber da jeg la meg i går. Ikke akkurat i form, kjenner jeg... Så nå sitter jeg med ei bøtte chai latte og ser på daytime tv og surfer litt Litt sur... tenk jeg som har vært i et så flott treningsløp og nå blir det ikke noe på noen dager Mmmmmm ... te..
juliane Skrevet 7. februar 2012 #8385 Skrevet 7. februar 2012 Å nei, enda en som tilbringer tirsdagen under dyna! Altså, tv og KG er finfin underholdning det en hverdagsmorgen altså, men det passet jo så utrolig dårlig akkurat nå! Folk er gærne når det gjelder boliger ja, vi får håpe de som fikk tilslaget så noe i huset som du ikke gjorde, så de ikke sitter der 4,6 mill fattigere og et hus som bare er sånn helt ok...
Suzy Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #8386 Skrevet 7. februar 2012 Å nei, enda en som tilbringer tirsdagen under dyna! Altså, tv og KG er finfin underholdning det en hverdagsmorgen altså, men det passet jo så utrolig dårlig akkurat nå! Folk er gærne når det gjelder boliger ja, vi får håpe de som fikk tilslaget så noe i huset som du ikke gjorde, så de ikke sitter der 4,6 mill fattigere og et hus som bare er sånn helt ok... Ikke moro å være sjuk nei Jeg kan virkelig ikke skjønne hva de så i det (om de ikke er utrolig rike da..). Det må dreneres på nytt, helst bygges ut om det skal være bruktbar størrelse (det er bare 98 kvadrat) og i det hele tatt pusses opp helt fra grunnen. Nei jeg fatter ikke at noen er villig til å betale så mye for det. En million mindre ja, men nei gitt. Huff... mer te kanskje....
Gjest Purple Haze Skrevet 7. februar 2012 #8387 Skrevet 7. februar 2012 Nemmen, du måtte melde pass i dag Masse god bedring! Håper du blir fort frisk. Litt mer te til den syke.
Suzy Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #8389 Skrevet 8. februar 2012 Mornings... Oppe og ikke i form - fortsatt Tung i hodet og snørra renner, og skrekkelig sliten i kroppen. Dagens store, fete mål er å komme seg i dusjen og kanskje en tur ned på butikken for å kjøpe ingefærrot til litt sjukdomsfordrivende drikke. Spist frokost og er helt utslitt og litt kvalm Litt dag-tv nå, så kanskje jeg forsøker meg ut på butikken.
Suzy Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #8393 Skrevet 9. februar 2012 God morgen. Hjemme i dag og. Litt bedre form i går ettermiddag. Fikk dusjet og følte meg litt bedre, men innen jeg la meg så var jeg skikkelig sliten igjen. Føler meg ikke veldig tess i dag heller, men i morgen må jeg bare komme meg opp og på jobb igjen, syns jeg. Begynner å bli jævlig kjedelig å ligge her og se på dag-tv, rett og slett. Jobber litt, for kan jo logge på herfra også, men orker faktisk ikke så mye heller Lei altså Koker meg mer heksebrygg her - ingefær, sitron, chili, kanel og honning. Sterkt og fælt, men godt også - og det kjennes som det hjelper.
Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2012 #8394 Skrevet 9. februar 2012 Håper heksebrygget hjelper, så du blir bedre i løpet av dagen! Det er utrolig kjedelig å være syk. Jeg som var så mye syk i høst, har faktisk holdt meg frisk i hele vinter. Har begynt å spise krillolje, og tror det hjelper! Har i hvert fall aldri hatt så myk hud noen gang, og holdt meg frisk over såpass lang tid, så jeg tror det er den som gjør det (men skal ikke snakke om at jeg ikke har vært syk på lenge, for da kommer det vel) *banke i bordet* Fortsatt god bedring, Suzy!
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2012 #8395 Skrevet 9. februar 2012 Hvordan går det med syke tigerpusen?
Suzy Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #8397 Skrevet 9. februar 2012 Katta er igrunnen fortsatt ikke i noen kjempeform, men i morra drar jeg på jobb samme hva Har tilbrakt mesteparten av dagen på sofaen og sovet masse i dag og, så nå håper jeg at jeg er i form i morra altså. Er lei Skal være hjemme alene i morra kveld også - lurer på hva jeg skal finne på. Har lyst til å lage meg allverdens godt som jeg aldri får spist ellers - foreløpig er det champignon og butterbeans på lista Spørs hvor mye jeg egentlig orker da - lurer veldig på om det er noe energi i skrotten i morra.
Suzy Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #8398 Skrevet 9. februar 2012 Forresten er det fire og et halvt år siden kjæresten og jeg traff hverandre for første gang i dag. Det er litt sprøtt
juliane Skrevet 9. februar 2012 #8399 Skrevet 9. februar 2012 Hvordan traff dere hverandre? Jeg er også hjemme alene i morgen, men er nok så utslitt etter lang skoledag at det i alle fall ikke står noen kulinariske sprell på menyen. Så her tipper jeg det blir taco!
Suzy Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #8400 Skrevet 9. februar 2012 Er nok ikke snakk om noen krumspring - mer å få spist sånt han ikke liker Og som jeg er veldig glad i Vi traff hverandre på nettet og hadde "snakket" en stund der før jeg dro til byen ¨på besøk for fire og et halv år siden og spiste middag og overnattet hos ham. Også kjørte han meg hjem dagen etter to og en halv time hver veg! Da ble jeg skikkelig sjarmert Bare synd han ikke er noe flink til sånne omtenksomme ting lenger... Lurer på om alle menn er like dustete slik..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå