Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

O-Ren! :hug: Savner deg og! :tristbla:

(dumme, dumme, dumme jobben!)

Nok en god og kald morgen. -26 hjemme hos meg i dag tidlig. Jeg syns det er i overkant kaldt... :fryser:

I natt har jeg sovet tvers igjennom natta uten å gløtte på et øye og det er det beste jeg vet, tror jeg. Ble ikke så tidlig som vi hadde tenkte, men nesten. I dag er det en ny sjanse til å komme seg grytidlig i køya.

I går møtte jeg kollegaen fra treningssenteret etter jobb og vi gikk gjennom styrkeprogrammet jeg har laget - og jeg fikk ros :danse: Hun syntes opplegget mitt var bra satt sammen og hadde bare et par tips til meg om øvelser. Jeg spurte om alt og fikk masse nyttige svar og råd undervegs. Kjempebra! Da skal jeg fokusere på det programmet jeg har og perfeksjonere det og sørge for at gjengen min lærer seg teknikken perfekt :nigo:

Det blir gøy!

Kastet innpå litt mat og vurderte å besøke venninna mi som har fått baby og samtidig ta en ekspedisjon ut for å se etter ny såpedispenser til badet (tror du ikke den forrige har gått istykker og den var ikke gammel i det hele tatt :sur:), men så orket jeg bare ikke.... Ble med kjæresten og var heiagjeng på bandykamp og dro til ham og overnattet etterpå.

Jeg merker jeg blir tiltaksløs av det kalde været og av at jeg er trist inni meg. Akkurat nå gruer jeg meg til alt og gleder meg ikke til noe, faktisk. Det er ganske tungt.

Sjefen reiser vekk fra i morgen og dermed har jeg lederansvar i en og en halv uke fremover - og på slutten av neste uke jobber jeg også helg, og jeg har to-tre "sjefedager" uka etter det igjen også. Jeg gruer meg som ei bikkje, for det er mye sjukdom og selvsagt en mindre i staben når hun er vekk - på toppen av helgevakt og 11 dager med jobb i ett strekk. På toppen av dette igjen skal kjæresten bort hele helga som kommer OG helga etter (når jeg jobber).

Dette kommer til å bli :murvegg:

Og er jeg ekstra heldig så er det, fra etter denne maratonøkta med dritt er over, bare fire uker til kjæresten har flyttet... Fy f...

Nå graver jeg meg ned i eledinghet her. Det er jo ikke noe å gjøre med noenting, så jeg får bare gå på. Nå er sikkert :kaffekopp: ferdig, så jeg får begynne med det.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svanungen

God morgen, Suzy!

Huff, tøffe dager med mye kjipe tanker... Har dessverre ingen mirakelråd, så vil bare gi deg en god :hug: og si at jeg håper du finner ut av det og at det ordner seg! :kose:

Kjempebra med skryt av styrkeprogrammet da! :hoppe: Du er flink!

Tusen takk for gode råd og oppmuntringer i boka mi, setter stor pris på det!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har kjæresten solgt leiligheten sin og det for 100.000 mer enn han ga for den (ganske utrolig i dagens marked), så han taper ikke ei krone, men får betalt for utgifter til megler osv.

Jeg er glad på hans vegne og så håpløst, håpløst trist :cry3:

Lurer på om jeg skal kjøpe en blomst til ham i dag, men jeg vet ikke om jeg greier å gi den til ham uten å klappe helt sammen. Jeg GREUER MEG SÅNN! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Suzy..... så leit, egentlig. Jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg, at hele situasjonen skulle blitt bedre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:vinke:

Så bra at han fikk solgt den til en slik pris, men samtidig så inderlig trist. Føler virkelig med deg! Skulle virkelig ønske det var noe vi kunne gjøre :klem: Vit at vi tenker på deg i alle fall (mager trøst, men...).

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fryser jeg snart ihjel! :fryser:

I dag var det enda kaldere!!! Minus 27 grader på morran. Grøss og gru! Nå vil jeg ha mildvær.

Så hva gjøre store jenter når de har triste dager som i går? Jo de griner en time hjemme i ro og fred, går i svømmehallen og koser seg med venninne og drar til kjæresten med blomst og sier gratulerer med salg.

Vi hadde planlagt å kose oss i går uansett og jeg hadde lyst på en koselig stund med ham, ikke å deppe.

Det er sikkert ikke noen vits i å være sterk eller holde igjen, men jeg orker bare ikke være så lei meg... Jeg orker ikke gråte så han ser det - det hjelper jo ikke likevel - jeg orker ikke snakke med venninnene, for da kommer jeg til å gråte enda mer.... Jeg er så lei alt sammen :sur:

I kveld er vi bedt på middag til datteren og kjæresten - på hans hybel. De er nå ganske søte da :fnise: Urover det er det vel bare en ting å gjøre om dagen: Fyre hardt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Fyre hardt og kle seg godt! :fryser:

Skjærgården melder om 15 kalde, og synes det er mer enn nok jeg altså! Hva bruker dere de ekstra 12 kalde til? :sjenert: (litt stygg, sorry!).

Synes det var tøft av deg og stille med blomster i går, og klare å "holde maska". Forstår veldig godt behovet for å ta reaksjonene litt i enerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjærgården melder om 15 kalde, og synes det er mer enn nok jeg altså! Hva bruker dere de ekstra 12 kalde til? :sjenert: (litt stygg, sorry!).

De siste 12 er for å klistre igjen nesebor og fryse diesel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det minusgrader ute, altså?

I morra skal jeg være like smart som deg og dra på meg en lue når jeg skal ut.

Kler ikke lue for alt i verden, men det får ikke hjelpe....

En :klem: til deg.

Ser ut til at du trenger det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det minusgrader ute, altså?

I morra skal jeg være like smart som deg og dra på meg en lue når jeg skal ut.

Kler ikke lue for alt i verden, men det får ikke hjelpe....

Ikke jeg heller om det er noen trøst - men det varmer veldig!

En :klem: til deg.

Ser ut til at du trenger det....

Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen
De siste 12 er for å klistre igjen nesebor og fryse diesel :ler:

Ahhh! :idesmil:

Da er jeg med! Her blir nemlig bare neseborene litt "klissete", ikke helt sammenlimt. Og siden jeg kjører bensinbil, er ikke dieselen noe problem :sjenert: (sorry, er jobblei og teller minutter her, så humoren er ekstremt dårlig!)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suzypus! Nå er det fredag!

Syns ud er flink jeg, som holder igjen, selv om jeg ikke er helt sikker på om det er det beste på sikt. Men det finner du ut av, du.

Hvilke planer har du for helgen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen på fredag den trettende.

Ikke fullt så kaldt i dag og det er bra, for jeg er så trøtt at jeg nesten ikke husker mitt eget navn. Ble sittende oppe altfor sent i går, for selvsagt måtte kjæresten spørre om jeg hadde det bra - jeg var så stille - og selvsagt klarte jeg ikke svare skikkelig på det, men gråt istedet.

Så da ble det en ekstratime med gråt, og selvsagt måtte vi kose litt og, når det verste var over... :roll::fnise:

Men det betyr at jeg har sovet knapt seks timer og jeg føler meg nesten full, så trøtt er jeg!

Vurderer å maratontrene i dag - først en time sykkel intervall og deretter i svømmehallen og svømme noen lengder før jeg koser meg i badstua. Får se hva jeg orker når jeg kommer så langt, men svømmehallen skal jeg i det minste få med meg.

Hadde lyst til å ta med meg venninna mi, men hun må jobbe stakkar, så da ble ikke det noe av. Tror ikke jeg gidder noen andre i dag.

Åh må øke dosen :kaffekopp: Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Klargjør noen :kaffekopp: til deg jeg, så får du bare pøse ned! :ler:

Vurderer svømmehallen i dag jeg også, får bare ikke bestemt meg helt. Så da har jeg pakket treningsbagen med tanke på helgardering :fnise: Må jo ha en liten økt i det minste!

Kanskje godt at det ble en liten gråteøkt i går, får lettet litt på trykket og få luftet alt du tenker på... Og ikke dumt med litt kos etterpå da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje godt at det ble en liten gråteøkt i går, får lettet litt på trykket og få luftet alt du tenker på... Og ikke dumt med litt kos etterpå da :lur:

Tror det er lurt og han er nå en fin en... "Unnskyld for at jeg har vært så dum og gjør deg så trist", sa han ganske fortvilt.

Også: "Du kan være trist så mye du vil sammen med meg, men ikke vær trist ellers da!" Og jeg mumler at jeg ikke vil grine sammen med ham.. "Det takler jeg"

Og han har sånn tro på oss. Han tror vi skal få det til og at det skal ordne seg alt. Av og til er menn skikkelig teite og fine på en gang :roll:

Og ja - litt trøstekos er :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at han har troen, men det viktigste er jo egentlig om du har det eller ikke! Godt å gråte litt, det letter veldig syns jeg.. :klem:

Trøstekos .. Ja. Da blir plutselig alt så greit. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...