Roadrunner Skrevet 2. februar 2012 #8361 Skrevet 2. februar 2012 Håper du har hatt en god yogaøkt! Koselig med en tur til hjemlige trakter i helga da Signerer de andre fornuftige og søte damene over her - tiger'n er god! Og du? Lykke til på visning i kveld!
Suzy Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #8362 Skrevet 2. februar 2012 Besøk blir stas og det blir trivelig å se alle som skal i bursdagen også - så dette blir nok en bra helg Datteren blir hos mamma til mandag antagelig, mens jeg blir med kjæresten ned igjen på lørdag ettermiddag. Digg med yoga - den faste instruktøren er tilbake () og det er skikkelig moro. Jeg koser meg med cc + yoghurt + blåbær til sen-lunsj. Nå skal jeg være effektiv så jeg kommer meg hjem i bruktbar tid i dag.
Sauen Shaun Skrevet 2. februar 2012 #8363 Skrevet 2. februar 2012 Så herlig! Trening og god lunsj er digg. *gleder meg til å bli frisk*
Sauen Shaun Skrevet 2. februar 2012 #8365 Skrevet 2. februar 2012 Er ikke så veldig synd i meg da. Det er bare ingen gang man har så lyst til å trene som når man ikke kan...
Suzy Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #8366 Skrevet 2. februar 2012 Er ikke så veldig synd i meg da. Det er bare ingen gang man har så lyst til å trene som når man ikke kan... DET er så sant som det er sagt!
Suzy Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #8367 Skrevet 3. februar 2012 (endret) God morgen! Ukas siste økt er unnagjort, bagen og sekken er pakket (med den mest mulige krøllfrie kjolen jeg har) og jeg er klar til tur til hjemtraktene senere Vi skippet visningen i går og bestemte oss for å gå på søndag istedet. Da kan vi ta det som en tur og får sett alt i dagslys - og får hørt hvor mange som alt står på lista. Har forresten funnet en jobb jeg har lyst på jeg og... Surfer jo litt på Finn av og til og denne så kjempefristende ut - kjempe! Jeg har det fint her jeg er, men det er ikke noen grunn til å stagnere heller. Tenker jeg prøver - også får det nå gå som det går. Det er en jobb som ligger ganske tett opp til det jeg driver med nå, men det kan jo fort hende de ser etter noen som er litt ung og dynamisk - og da sliter jeg. Men det er jo lov å prøve seg NÅ må jeg ha Kaldt i hovedstaden i dag og - og sikkert -20 i hjemtraktene Endret 3. februar 2012 av Suzy
Sauen Shaun Skrevet 3. februar 2012 #8368 Skrevet 3. februar 2012 Her er det bare -10, men jeg ser på trærne at det blåser litt i tillegg. God tur og god helg kjære tiger.
Gjest Purple Haze Skrevet 3. februar 2012 #8370 Skrevet 3. februar 2012 God tur! Lykke til med jobbsøking og visning. Krysser som vanlig det jeg har å krysse for deg Det er nok kaldt dit du skal i helga! Ei venninne av meg bor litt lenger oppi dalom der, og hun berettet om 32 kalde! God helg
Roadrunner Skrevet 3. februar 2012 #8371 Skrevet 3. februar 2012 Oiiioiii! Jobbsøking og visning - mye på en gang! Fortsetter med å krysse alt som krysses kan for deg, og håper det ordner seg på alle mulige vis! Jeg tar jobbsøkingen først - visning senere
Suzy Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #8372 Skrevet 5. februar 2012 God søndag folkens! Det var kjølig i hjemtraktene ja... Lørdag morgen var det 27,5 minus hos mamma. Grøss. Men det slapp jo ganske fort utover dagen og la seg på 17-18. Da er det til å takle. Rakk besøk av ei venninne fredag, skravl og vin med mamma samme fredag, besøke ei anna venninne og være i 90 årslag - og var hjemme i sofaen med litt vin klokka 21. Så nå er sen frokost unnagjort og vi skal snart samle oss sammen og tusle bort på visning. Blir moro å se, men det er jo ikke håp i havet for at vi får det - men det er greit. Resten av dagen har jeg tenkt å slappe av - rett og slett. Klesvask og lav puls
Sauen Shaun Skrevet 5. februar 2012 #8373 Skrevet 5. februar 2012 Sannelig har du klart å utnytte helga maksimalt så langt ja. Lykke til på visning, håper dere får noe nyttig ut av det.
Suzy Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #8374 Skrevet 5. februar 2012 Huset var ikke så veldig attraktivt, så vi kommer nok ikke til å ville gå noe høyere i pris enn prisantydning - så får vi nå se da.
Suzy Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #8375 Skrevet 5. februar 2012 Da har jeg faktisk søkt på jobb Vet ikke om jeg er interessant, men ... jeg har i det minste forsøkt. Det bør telle for noe.
juliane Skrevet 5. februar 2012 #8376 Skrevet 5. februar 2012 Det skader ikke å søke i alle fall! Høres ut som om du hadde en fin helg hjemme, til tross for fryktelig mange minusgrader!
Gjest Purple Haze Skrevet 6. februar 2012 #8377 Skrevet 6. februar 2012 God morgen Så flott med en hyggelig helg på hjemlige trakter! Lykke til med jobbsøking og husjakt God mandag, Suzypusen!
Suzy Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #8379 Skrevet 6. februar 2012 God morgen. Morgentrening i dag også ja, men en litt dårlig start på dagen. Da jeg kom på senteret i dag tidlig og røsket i døra så var den låst Og på døra hang det lapp om at i dag åpnet det ikke før 7.30. Blæh Så jeg ventet på kollegaen også gikk vi på en kaffebar rett i nærheten og drakk kaffe i 20 minutter før vi gikk på trening Det ble ei grei økt likevel heldigvis. Er ikke helt i form i dag og litt bekymra. Nesa renner og jeg er begynnende sår i halsen og tung i hodet. Kjennes ut som det er noe på gang. Det var helt umenneskelig tungt å trene styrke i dag - hadde ikke noe å gi - så vi får se hvilken vei det slår ut. Enten blir jeg sjuk eller frisk. Hadde en optimistisk ide om at jeg skulle gå på yoga i dag etter jobb (i tillegg til treninga før jobb, men det vet jeg ikke om er realistisk med denne formen. Melger på rekkehuset fra i går ringte også - ingen bud så langt og alle er avventende. Vi legger inn et skambud, så ser vi hva som skjer, rett og slett. Nå må jeg ha mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå