juliane Skrevet 1. februar 2012 #8341 Skrevet 1. februar 2012 Om dere hadde hatt flere tv-er skulle dere fremdeles bare betalt en lisens. Det er lurt å gå på visninger for å se hva som finnes tror jeg, om ikke annet får man innspill på hva man VIL ha og hva man absolutt IKKE vil ha! Og tips til innredning/oppussing når dere endelig får kjøpt noe!
Roadrunner Skrevet 1. februar 2012 #8342 Skrevet 1. februar 2012 Bedre sent enn aldri *farer rundt* Satser på at det ordner seg med lisensen! Ville bare fortalt dem at du har flyttet sammen med samboeren, og at dere derfor kun skal betale en felles lisens. Så ordner det seg nok Ikke så rent misunnelig på treningsdagene dine nå altså! Her blir det dårlig med sånt gitt...
Suzy Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #8343 Skrevet 1. februar 2012 Ja en husholdning var det vel heller jeg burde sagt. Fikk sånn autosvar om at de hadde mye å gjøre nå, så det kan vel drøye før jeg får svar uansett. Det er greit å gå på viosninger og orientere seg. Vi vet jo i veldig stor grad hva vi vil ha og området her er ganske begrenset i størrelse, så vi kjenner de fleste av dem - men som sagt er det ok å ha vær inne i et par av hustypene og vite omtrent hvor stort et kjøkken i den typen hus er (og dermed ikke la seg lure av vidvinkelprospektene... ). På en måte kunne jeg godt tenkt meg at det gikk et par måender før vi fant noe - så kan jeg spare opp enda litt mer på egenkapitalen f.eks og kanskje slappe litt av. Samtidig er jeg utrolig trøtt av å leve slik vi gjør nå og utrolig sjuk etter å ha noe jeg er med på å eie..
Suzy Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #8344 Skrevet 1. februar 2012 Ikke så rent misunnelig på treningsdagene dine nå altså! Her blir det dårlig med sånt gitt... Veldig fornøyd sjøl altså og kan med stolthet melde om 20 treningsdager i januar 2012. Det er rimelig bra
Suzy Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #8346 Skrevet 1. februar 2012 20?! Yess indeed Stolt av meg selv
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2012 #8347 Skrevet 1. februar 2012 20 er kjempebra! Jeg endte med 12 treningsturer i Januar. Og er godt fornøyd med det.
Gjest Purple Haze Skrevet 1. februar 2012 #8348 Skrevet 1. februar 2012 Du kan jammen være stolt av deg selv med så mange treningsdager i januar. Flinka! Og dere skal selvfølgelig bare betale en tv-lisens når dere bor sammen, uansett hvor mange tv`er dere har. Da jeg flyttet til kjæresten, ordnet vi det veldig kjapt, og vi fleipet med at det var det eneste som kom i posten til oss i sammen. Skikkelig romantisk, lissom
Suzy Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #8349 Skrevet 2. februar 2012 Phu torsdag alt Jeg syns dagene bare flyr og ukene ruller fra meg i full fart. Sprøtt. I morgen drar jeg hjemover og skal besøke mamma og venninne - og skal i 90 årslag til farmor på lørdag. Farmor og jeg har ikke vært de beste venner de senere årene - faktisk har jeg mer eller mindre kuttet henne ut. Jeg gidder ikke mennesker som systematisk spiller sine nærmeste opp mot hverandre og aldri går i åpen konflikt. Jeg har kjøpt julegave til henne hvert eneste år - hvilket er mer enn man kan si om henne. Jeg har ikke fått noe til hverken jul eller bursdag siden jeg var 25. Ikke engang en gratulasjon på 40-årsdagen. Det syns jeg er så dårlig at jeg ikke har ord. Uansett - hun ville ha lag da hun ble 90 og hadde sput pappa om jeg ville komme. Selvsagt vil jeg det. Jeg er ikke så smålig som henne og kommer med alt mitt, men gave - det har jeg ikke kjøpt og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Nix. Ja, ja... Yoga midt på dagen i dag, visning på kvelden også må jeg vel bare pakke bagen for helga Dattern skal oppover og overnatte hos mamma hun også, så dette blir koselig Nå må jeg ha litt mer
Roadrunner Skrevet 2. februar 2012 #8350 Skrevet 2. februar 2012 Mårnings! 20 treninger i januar er jo fantastisk! Bøyer meg i støvet - virkelig! Wish it was me!
Suzy Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #8351 Skrevet 2. februar 2012 Mårnings! 20 treninger i januar er jo fantastisk! Bøyer meg i støvet - virkelig! Wish it was me! I mars blir det deg Og ikke glem at jeg ikke har klrt mer enn tre ganger i uka i hele høst - maks. Februar skal bli like bra har jeg tenkt.
Roadrunner Skrevet 2. februar 2012 #8352 Skrevet 2. februar 2012 I mars blir det deg Og ikke glem at jeg ikke har klrt mer enn tre ganger i uka i hele høst - maks. Februar skal bli like bra har jeg tenkt. Jammen tre ganger i uka er jo veldig bra det også! Denne uka blir det EN økt på meg...
Suzy Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #8353 Skrevet 2. februar 2012 Jammen tre ganger i uka er jo veldig bra det også! Denne uka blir det EN økt på meg... Men nå er det februar - det er neste måned du skal greie masse treninger
Roadrunner Skrevet 2. februar 2012 #8354 Skrevet 2. februar 2012 Men nå er det februar - det er neste måned du skal greie masse treninger Okei da! Men skal faktisk pakke med treningstøy på ferie også, for en gangs skyld! Er jo treningsrom på hotellet, MED aircondition Så får vi se hva som skjer
Suzy Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #8355 Skrevet 2. februar 2012 Men skal faktisk pakke med treningstøy på ferie også, for en gangs skyld! Er jo treningsrom på hotellet, MED aircondition Så får vi se hva som skjer Ikke dumt - det kan jo være en del av avslappinga det og faktisk. Hvor rart det enn kan høres ut
juliane Skrevet 2. februar 2012 #8356 Skrevet 2. februar 2012 Høres veldig koselig ut med en helg hos mamma! Og jeg syns du er et stort menneske som går i bursdagen til farmor selv om dere ikke har noe godt forhold.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. februar 2012 #8357 Skrevet 2. februar 2012 God morgen God tur til hjemlige trakter i helga! Tenker det blir koselig med en helg sammen med mamma og datter. Tenker det er lurt å gå i bursdag, til tross for dårlig forhold. Den dagen farmor ikke er mer, kan du ha ro i forhold til at du gjorde det du kunne for henne mens hun levde.
Sauen Shaun Skrevet 2. februar 2012 #8358 Skrevet 2. februar 2012 Jammen tre ganger i uka er jo veldig bra det også! Denne uka blir det EN økt på meg... Ikke klag på at du får bare en økt denne uka. Jeg får ingen... Sitter her dopet på penicillin og ser ut på et vinterlandskap som glitrer i sola, men kan ikke gå tur nå... God morgen God tur til hjemlige trakter i helga! Tenker det blir koselig med en helg sammen med mamma og datter. Tenker det er lurt å gå i bursdag, til tross for dårlig forhold. Den dagen farmor ikke er mer, kan du ha ro i forhold til at du gjorde det du kunne for henne mens hun levde. PH sier akkurat det jeg har lyst til å si også. Gjennom å vise litt raushet får man det mye bedre med seg selv den dagen folk dør...
Suzy Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #8359 Skrevet 2. februar 2012 Høres veldig koselig ut med en helg hos mamma! Og jeg syns du er et stort menneske som går i bursdagen til farmor selv om dere ikke har noe godt forhold. Tenker det er lurt å gå i bursdag, til tross for dårlig forhold. Den dagen farmor ikke er mer, kan du ha ro i forhold til at du gjorde det du kunne for henne mens hun levde. PH sier akkurat det jeg har lyst til å si også. Gjennom å vise litt raushet får man det mye bedre med seg selv den dagen folk dør... Jeg er helt trygg i meg selv om at jeg har gjort det jeg kunne i forhold til henne. Jeg har gitt opp etter år med tøys og tull - men jeg er ikke uvenner med henne, det er hun som er uvenner med meg - så selvsagt går jeg i bursdagen hennes. For å si det sånn. Det toppet seg for meg det året jeg var opptatt med å arrangere 60-årslag for mamma og pappa brakk ankelen på en gang. Dette var rundt bursdagen min. jeg var i full jobb pluss instruktørjobb og skulle altså ha dette hjemme hos meg, bake kakene og lage middagen... Da ringte hun, og jeg tenkte i min villfarelse at hun ringte for å gratulere meg med dagen for første gang på 15 år. Å neida. Hun skulle ringe og kjefte meg opp fordi jeg ikke tok meg skikkelig av faren min enda jeg hadde snakket med ham flere ganger, hadde værtinnom og hadde forsikret meg om at naboene var der flere ganger om dagen og sørget for mat, aviser osv... Det var unntakstilstand, rett og slett - og kjeft fra henne gjorde at jeg bestemte meg for å kutte helt. Jeg har aldri fortalt pappa om det. Fra jeg var liten har ingenting vært godt nok. Fortalte man noe til henne så var det alltid en nabo som hadde gjort noe bedre. Det var tilslutt ikke noe moro og jeg gikk lei av å være der på besøk. Sånn var hun til sønnene sine og til alle andre også - i tillegg til at mamman min alltid har vært svær (høy på pæra) og nå er det jeg som er det (sier hun til alle andre enn meg). Ja, ja.. nok om det. Nå skal jeg snart på yoga faktisk
Sauen Shaun Skrevet 2. februar 2012 #8360 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Sånne mennesker er ikke enkle å ha med å gjøre. Og de kan ødelegge fryktelig mye både for enkelte personer og en hel familie. Men veldig koselig at du og datteren skal være hos din mor i helga. Endret 2. februar 2012 av Sauen Shaun
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå