Suzy Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #8321 Skrevet 27. januar 2012 Tapas er supergodt, men det er så mye forskjellig som må lages.... bør jo ha flere småretter og ikke bare en ting lissom
Sauen Shaun Skrevet 27. januar 2012 #8322 Skrevet 27. januar 2012 Spaghetti og kjøttboller ala Lady og Landstrykeren da?
Suzy Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #8323 Skrevet 27. januar 2012 Spaghetti og kjøttboller ala Lady og Landstrykeren da? Syns jeg ser oss!!
Sauen Shaun Skrevet 27. januar 2012 #8324 Skrevet 27. januar 2012 Jeg for min del har veldig lyst på sånne gammeldagse terteskjell med fiskepudding og reker i. Men jeg har ikke ingredienser til det i hus, og gidder ikke dra ut for å handle. Så det blir hjemmelagete bønneburgere som kveldskos hos meg.
Suzy Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #8325 Skrevet 27. januar 2012 Mm - de er gode de. Kanskje jeg skal foreslå noe lett i dag. Vi skal spise pinnekjøttrester i morra, så da tror jeg ikke jeg skal satse på noe heavy i dag
Suzy Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #8326 Skrevet 28. januar 2012 Ah deilige lørdag I går var jeg helt skutt etter trening og massasje og sov ti og med en stund på sofaen - temmelig ulikt meg. Var frisk og uthvilt i dag tidlig - våknet halv ni faktisk. Lå en stund og koste, spiste rolig frokost, handlet og fikset og nå putrer pinnekjøttet på komfyren og huset ser temmelig bra ut. Får noen venner på besøk i kveld på pinnekjøttmiddag og gleder meg både til kjøtt og besøk Satt og kikket på mylogkontoen min i går og ble litt sint på megselv i prosessen. For to år siden veide jeg seks kilo mindre enn jeg gjør i dag. Seks kilo. Tenk å slippe fra seg det Dustete... Jeg må da kunne klare å komme tilbake dit om jeg bare tar meg sammen og fortsetter det harde arbeidet fremover. Og har jeg først kommet dit skal jeg jaggu ikke slippe det unna meg mer. Huff... Også mimrer jeg... hører på Rainmakers-klipp på youtube Heltene sine det... at det går an å være så jævlig bra.
juliane Skrevet 28. januar 2012 #8327 Skrevet 28. januar 2012 Nøyaktig seks kilo mindre for to år siden her også! Er helt sprøtt å tenke på at jeg lot meg selv gå opp igjen nesten alt det jeg strevde meg ned - og ikke minst med tanke på hvor mye enklere det burde være å holde vekta enn å gå ned. Kos deg med pinnekjøtt og venninnemiddag!
Suzy Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #8328 Skrevet 29. januar 2012 Pinnekjøttet var deilig i går og vinen likeså og i dag er jeg stort sett sånn Ja, ja... deilig på sitt vis det og. Må bryte meg opp og bake knekkebrød snart - eller i allefall sjekke at jeg har alle ingredienser - for det er straks tomt. Seks kilo på deg også ja Ja jeg vet ikke helt hvorfor det var så vanskelig å holde det, men jeg tror det var at jeg ble skikkelig trøtt av å gå på streng lavkarbo og at det var så vanskelig å holde dietten sammen med andre. Dustete, men sånn var det Nå forsøker jeg å være mye mer moderat karbokutter slik at det ikke blir så vanskelig å holde det - og leve med det. Tror det funker det og. Men nå tar jeg en kilo av gangen og håper å komme ned dit igjen. Hm... når vi snakker om mat så fikk jeg bra lyst på en bit av fromasjen i kjøleskapet... (sukkerfri of course).
juliane Skrevet 30. januar 2012 #8329 Skrevet 30. januar 2012 Jeg gikk opp igjen fordi jeg møtte A på verst mulig tidspunkt - da jeg begynte å bli fornøyd med meg selv igjen, samtidig som jeg fremdeles hadde endel kilo som skulle av. Og så ville jeg ikke begynne forholdet med å være på slankern og skape masse trøbbel, og da falt jeg helt av. Og så har jeg ikke klart å finne igjen motivasjonen fra den gang, og bare surret det bort hver gang jeg har gjort et halvhjertet forsøk på å gå ned senere... God mandagsmorgen - er kanskje på trening du?
Suzy Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #8330 Skrevet 30. januar 2012 God morgen! Jepp, startet dagen på trening i dag - veldig deilig God følelse å bli skikkelig varm og skikkelig våken på morgenkvisten. Løp intervall og trente stryke i dag. Relativt bra økt. Klarer å legge på farten litt på løpinga nå og det er bra, da blir det kanskje litt effekt av denne treninga også. Åh Juliane det er akkurat det samme som kom i veien for meg. Dvs - jeg slanket meg etter at kjæresten og jeg hadde truffet hverandre, men mens vi fortsatt bodde fra hverandre. Da vi flyttet sammen gikk det skeis... Jeg kom ut av rutinene med trening og ville ikke "være på slankern" og være til bry også dro det på igjen Utrolig teit og jentete. Jeg hadde lyst til å forsøke å komme meg ned et par kilo til, men var også veldig fornøyd med megselv og vekta. Også var jeg så dum og slapp meg opp igjen Hele gårsdagen forsvant i en sløv tåke. Sov på sofaen og fikk ikke gjort stort, men la oss tidlig og er i allefall rimelig uthvilt. Skal ha meg litt straks - har spist frokost nummer to med te til.
Sauen Shaun Skrevet 30. januar 2012 #8331 Skrevet 30. januar 2012 Kjenner at jeg er en smule misunnelig på deg som har startet dagen med trening. Jeg lurer på hvordan jeg skal få lagt inn en treningsøkt i dag. Kanskje gå en halvtime for tidlig til bussen, og bruke den halvtimen til å gå tur? Litt fjøskaffe?
Suzy Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #8332 Skrevet 30. januar 2012 Litt fjøskaffe? Ja tusen takk - det ble den første koppen i dag faktisk
Suzy Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #8333 Skrevet 31. januar 2012 God morgen! Tidlig på plass i dag - ikke tren på morran, men derimot er tanken å skulle på spinning i ettermiddag Det gleder jeg meg til, men da jeg gikk til banen i dag tidlig kom jeg plutselig på at jeg har glemt å pakke ned håndklærne jeg hang opp til tørk i går så jeg må nok ut en tur og skaffe meg et billig håndkle. Enda godt jeg ikke skulle rett på trening i dag, for da hadde jeg måtte snu og gå opp igjen etter hånklærne. Ja, ja... men i dag husket jeg pulsklokka og sykkelskoa, så det ordner seg nok Sovet urolig og dårlig i natt - uvisst av hvilken grunn. Brukte litt tid på å roe ned og sovne i går og våknet flere ganger på morgenen - og tror jeg har vært innog ut av søvn, eller bare sovet lett siden fire. Skjønner virkelig ikke hvorfor, for jeg føler meg da ikke så uthvilt akkurat Mulig det er noen hormoner ute og går, for jeg går og venter på at tanta skal komme på besøk og den tiden kan gi seg utslag på alt mulig rart. Det var da godt med i allefall.
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2012 #8334 Skrevet 31. januar 2012 Morn-morn! Sånne netter hvor man sovner og våkner ørten ganger er kjedelige. Håper du får en fin dag likevel.
Roadrunner Skrevet 31. januar 2012 #8335 Skrevet 31. januar 2012 Mårnings! Høres ut som en slitsom natt, Suzy... Urgh! Håper dagen tar seg opp, og at du får en super spinningøkt i ettermiddag. Litt misunnelig på trening i dag kjenner jeg.. *vil også!*
Gjest Purple Haze Skrevet 31. januar 2012 #8336 Skrevet 31. januar 2012 God formiddag Kjedelig med sånne netter. Føler seg slett ikke uthvilt når klokka ringer på morgenen! God fornøyelse på spinning
Suzy Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #8337 Skrevet 31. januar 2012 Og da har jeg vært på Nille og kjøpt det billigste håndkleet jeg fant til livredding i dag...
Suzy Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #8338 Skrevet 1. februar 2012 God morgen! Herlig spinning i går (som det hjelper med pulsklokke!) og fin økt på morran i dag Du verden for noen effektive dager I natt har jeg sovet ganske bra også. Tror ting er i ferd med å komme i gang og dermed er hormontåka over for denne gang I morgen skal vi på visning igjen. Denne gangen på et rekkehus jeg ikke tror vi har en sjanse i havet for å få, men vi må jo bare se og evt prøve - om det ser fint ut Har mailet lisensavdelingen i dag også gitt Lørdag fikk jeg ettersendt krav om lisens for det neste halvåret og det skal jeg da vitterlig ikke betale ettersom jeg ikke bruker tv'n min (den står jo på lager) og den tv'n jeg faktisk ser på er det betalt lisens for. Jeg ender sikkert med å måtte betale. Staten er sjelden særlig ettergivende er min erfaring Godt med og frokost nummer to
juliane Skrevet 1. februar 2012 #8339 Skrevet 1. februar 2012 Min erfaring med lisenskontoret er bare positiv altså! Sendte mail til de og skrev at jeg skulle flytte hjem til mamma og pappa (noe som forsåvidt var en ren løgn, men som student hadde jeg virkelig ikke nok penger til å betale lisens) og at tv-en dermed ikke ville bli brukt. Fikk bare mail tilbake om at det var helt ok. Sendte de også mail i jula siden jeg kjøpte tv til mamma og pappa i mitt navn. Skrev at det var en gave og til hvem, og la til at jeg hørte til i husholdningen til A som betaler lisens. Fikk hyggelig mail med takk for opplysningene og at de nå hadde registrert meg inn på samme lisens som A. Vi gikk på flere sånne visninger, det er om ikke annet lurt for å få en viss følelse for markedet!
Suzy Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #8340 Skrevet 1. februar 2012 Hm? Kanskje jeg er forutinntatt Det hadde jo vært hyggelig om de faktisk skjønte at vi bare har en tv nå Ja det er greit å gå på slike også og man vet jo faktisk aldri. Det er ok å være med på runder og det er ok å ha sett flest mulig av husene rundt i området (er mange rekkehusområder og greit å ha sett dem). Vi går uansett, så får vi bare se det an.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå