Roadrunner Skrevet 24. januar 2012 #8301 Skrevet 24. januar 2012 Så koselig å få være forlover! Er stas å bli spurt, og tviler ikke på at du blir en glimrende forlover!
Suzy Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #8302 Skrevet 24. januar 2012 Veldig, veldig koselig er det - og ettersom jeg aldri kommer til å komme i situasjonen selv, så kommer jeg til å nyte å hjelpe henne med kjoleprøving og alt slikt. Stas! Dessuten er jeg veldig glad i henne og skal gjøre alt for å sørge for at hun får en flott dag. Denne dagen går jammen fort forresten. Hva skjer'a?
Gjest Purple Haze Skrevet 24. januar 2012 #8303 Skrevet 24. januar 2012 Å, så koselig å få være forlover! Tenker det blir stas for dere begge! Og da skal vi i bryllup samme dag i sommer, for min yngste niese skal også gifte seg 7. juli
Suzy Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #8304 Skrevet 25. januar 2012 Mårnings! Egentlig skulle jeg på spinning i dag, men da jeg sto opp i dag kjente jeg to ting. En - jeg orket ikke gå noe annet sted enn hjem etter jobb og to - jeg hadde fett i nakkehåret etter massasjen hos hudpleieren i går. Så da pakket jeg bagen, slengte i meg litt mat og dro på tren før jobb istedet. Deilig! Dermed var dagens økt unnagjort. I går drev vi på til godt utpå kvelden. Kjæresten drev og malte da jeg kom hjem også ble vi enige om å drog kikke på skohylle når han hadde tatt første strøk og vi hadde spist. Fant en kjempekjekk sak til å henge på veggen med plass til 18 par sko. Det var et metallstativ rett og slett til å henge skoene på. Fungerer ikke for annet enn småsko, men det er helt greit. Det hjelper mye det. Hjemme igjen fikk han malt andre strøket også hengte vi opp hylla og begynte så smått på sorterinsjobben, men ble enige om å ta resten i dag (takk og lov). Slengte oss ned for å se den nye Sherlock-serien på NRK og etter en halvtime var kjæresten helt gåen og måtte bare gå og legge seg, så jeg ble sittende igjen og se resten Det skjer ikke ofte! Mmm.. godt med frokost nummer to og nå!
Gjest Purple Haze Skrevet 25. januar 2012 #8306 Skrevet 25. januar 2012 Effektiv kveld i går, skjønner jeg. Godt å få litt system i saker og ting. Jeg elsker sånne smarte løsninger for å få orden i heimen
Roadrunner Skrevet 26. januar 2012 #8308 Skrevet 26. januar 2012 God morgen, stripedyr! Yoga midt på dagen i dag, eller trening på kvisten? Håper torsdagen blir fiiiiin!
Suzy Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #8309 Skrevet 26. januar 2012 God morgen, god morgen! Dvs - det er det jammen ikke. Fant ut at jeg var kjapp på morran i dag og kunne rekke tidligbane - som tenkt så gjort. Dvs jeg satt på med kjæresten ned og fikk dermed lang ventetid i skikkelig sno. Brr... Vel inne på banen så kommer det beskjed over høyttaler at det er signalfeil på Stortinget så banen går ikke lenger enn dit - ok null problem, bortsett fra at det dermed er traffikkkort i tbanesystemet, så vi ble sittende og vente på a hver stasjon på grønt lys... Endelig på kontoret og der nektet maskina å skru seg på og blinket om fatale feil osv. To restarter senere komme rjeg på nett, men ikke videre inn på server. To restarter etter det gir jeg opp og har nå ringt servicedesken og venter på assistanse. Stønn... Jeg må ha MYE i dag altså! Og ellers: Ja yoga midt på dagen.
juliane Skrevet 26. januar 2012 #8310 Skrevet 26. januar 2012 Virker som om du trenger en i dag! Snakk om dårlig start, men det kan vel bare bli bedre fra nå, vil jeg tro. Hvordan gjør du det egentlig med jobb når du er på yoga midt på dagen? Kommer tilbake etterpå?
Sauen Shaun Skrevet 26. januar 2012 #8311 Skrevet 26. januar 2012 Uff, for en start på dagen. Fyller på med noen kopper fjøskaffe jeg. :kaffekopp: Håper det blir bedre etterhvert.
Suzy Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #8312 Skrevet 26. januar 2012 Takk for klapper og klemmer - nå er jeg endelig inne i systemet her. To timer etter at jeg kom på jobb Hvordan gjør du det egentlig med jobb når du er på yoga midt på dagen? Kommer tilbake etterpå? Ja stort sett gjør jeg det slik. Det er klokka 12 og varer i 1,5 timer, så da er jeg gjerne borte to timer alt i alt, men kommer tidlig og jobber et par timer i etterkant også, som regel.
Suzy Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #8313 Skrevet 26. januar 2012 Yoga var skikkelig stas i dag og!
juliane Skrevet 26. januar 2012 #8314 Skrevet 26. januar 2012 Dagen din har tatt seg opp, med andre ord?
Suzy Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #8315 Skrevet 26. januar 2012 Dagen din har tatt seg opp, med andre ord? Det vil jeg påstå Nå sitter jeg god og mett hjemme i sofaen og venter på at klokka skal gå slik at jeg får dratt ned i byen på konsert Gleder meg Skal se
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2012 #8316 Skrevet 26. januar 2012 Åååå, kos deg masse på konsert! Det blir sikkert veldig bra
Gjest Purple Haze Skrevet 27. januar 2012 #8317 Skrevet 27. januar 2012 God morgen Håper du ikke er helt vrak etter konsert i går kveld. Uansett, det er fredag, og du kan ta deg inn igjen i helga. Gooood helg!
Roadrunner Skrevet 27. januar 2012 #8318 Skrevet 27. januar 2012 Regner med det var en strålende konsertkveld i går, og at tigerpus trenger enorme mengder for å komme seg gjennom arbeidsdagen
Suzy Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #8319 Skrevet 27. januar 2012 Mårnings! Fantastisk konsert i går og jeg er dødssliten - selv etter å ha sovet til kvart på åtte! Var ikke i seng før halv to i natt, men det var det jaggu verdt. Så utrolig gøy!! Fantastisk konsert - fantastisk stemning - jeg sang meg hes - fikk autografer etter konserten og datteren var i ekstase. Det var hennes aller første konsert med dem. Wow... I dag skal jeg forsøke å gjøre et ærlig stykke arbeid, så skal jeg trene og deretter få massasje - det burde "make the day" tenker jeg. Får vel finne på et eller annet smart å fore husbonden med til eftan også, tenker jeg. Den tid den sorg, tror jeg. Har ikke noe fantasi nå i allefall Mere
Sauen Shaun Skrevet 27. januar 2012 #8320 Skrevet 27. januar 2012 Fredagskosemat... Hmmm... Tapas med god drikke til kunne kanskje være opptakten til en romlemantisk aften for to?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå