Suzy Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #8281 Skrevet 19. januar 2012 Datteren sliter med alt mulig ja Hun er kjempeallergisk mot pollen og diverse matvarer, parfyme og annet. Hun har migrene, ekstreme mensplager og laktoseintoleranse på toppen av et frykelig dårlig immunforsvar som gjør at hun plukker opp alle omgangssjuker og forkjølelser som måtte passere... På toppen har hun psykiske plager Skjønner ikke hvorfor hun ikke få litt av robustheten min i arv. Det er skrekkelig urettferdig
Suzy Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #8282 Skrevet 19. januar 2012 Både yoga og massasje var strålende bra Kom hjem til god middag også, men det var litt lite mat så jeg tror nesten jeg må lage meg litt kveldsmat enda jeg strengt tatt har spist nok i dag - sånn kalorimessig. Eggerøre med champignon kanskje...?
Gjest Purple Haze Skrevet 20. januar 2012 #8283 Skrevet 20. januar 2012 God morgen Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, er det fredag? Jaggu er det det . Håper fredagen blir bra, og at du får ei avslappende og god helg
Suzy Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #8284 Skrevet 20. januar 2012 FREDAG Takk og lov, for nå er jeg sliten altså! I dag var morgentreningen helt jævlig Beina ville ikke i det hele tatt, men jeg tvang meg gjennom 36 minutter (inkludert oppvarming) og nå tror jeg det er restitusjon for alle penga hele helga gitt. Phu... Lønningsdag i dag også gitt. Da må jeg bestille kontaktlinser, overføre litt penger til datteren, kjøpe litt ting det er tomt for og kanskje ei flaske vin til kvelden? Skal ut og lunsje med kusina i dag.
Roadrunner Skrevet 20. januar 2012 #8285 Skrevet 20. januar 2012 Takker øvre makter for at det er fredag i dag altså! Kaputt her også! Sliten skrott, trøtt skrott og litt lei skrott. Fantastisk kombinasjon rett og slett. Hvordan gikk det med dattera etter legebesøket? Fant de ut av noe, og kunne de gjøre noe? Lønningsdag er sjelden feil, de pengene kommer godt med!
Suzy Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #8287 Skrevet 20. januar 2012 Hvordan gikk det med dattera etter legebesøket? Fant de ut av noe, og kunne de gjøre noe? Jada, hun hadde akutt bekkenbetennelse viste det seg og det er jo ikke akkurat rart hun har hatt vondt... Fikk heftig antibiotikakur og beskjed om å holde seg helt i ro i tre dager. Jeg har funnet akupunktør til henne forresten og dit skal hun i dag - så håper jeg det kan fikse litt på smerter og plager hun har. Har sagt jeg skal spandere noen besøk på henne så hun kanskje får det litt bedre På alle vis igrunnen.
Suzy Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #8288 Skrevet 20. januar 2012 Deilige fredag Snakket akkurat med glad datter som hadde vært to timer hos akupunktøren og var smertefri, ikke kvalm og energisk - dette ser ut til å virke veldig bra Hun skal dit igjen på tirsdag, så får vi se hvordan det går. Jeg er håpefull.
Roadrunner Skrevet 20. januar 2012 #8289 Skrevet 20. januar 2012 Så bra! Ingenting er jo bedre enn at dette kan fungere skikkelig bra! Nyt fredagskvelden og helgen, Suzy!
Suzy Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #8290 Skrevet 22. januar 2012 God søndag! Full ro hele gårsdagen - bare en liten handletur ut og en liten tur på kaffebesøk til venner. Trivelig. I dag ser det ut til å gå omtrent på samme viset Har sittet her på formiddagen og bestilt flybillett til 40-års feiring til venninne. Dvs det blir jentetur til Chania for å feire henne og det blir garantert utrolig trivelig. Gleder meg! Så kommer et vennepar på visitt i kveld for å bestille flybilletter til en fellestur til Nice i månedskiftet april/mai. Stas! Føler igrunnen jeg driver i reiselivsbransjen Moro med mye å se frem til Ikke så mye å snakke om ellers. Snødde et lass her i går, så lurer på om jeg egentlig burde vært ute og måkt løs bilen (og kanskje kjørt den en tur så den ikke blir stående så mye...), men vi får se.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. januar 2012 #8291 Skrevet 22. januar 2012 Reiselivsbransje høres slett ikke dumt ut. Så herlig med to utenlandsturer på planen da! Smått misunnelig her. Så bra at datteren er i bedre form. Sikkert en lettelse for dere begge to
Suzy Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #8292 Skrevet 23. januar 2012 Mårnings. Skikkelig mandag for meg i dag... Våknet med et rykk halv fem i natt av ei melding på telefonen og at jeg måtte på do. Tuslet opp for å tisse, men orket ikek engang lete etter telefonen - klarte å sovne igjen ganske fort og drømte forferdelig ubehagelig og oppkavende helt til klokka slo seg på. Stønn. Var helt i ørska da den plinget og skjønte ikke noe og det tok litt tid å komme ut av moduset. Men jeg kom meg opp og på trening og i dag har jeg løpt 6 km. Hah! Dvs gått litt da, for jeg varmet opp i ti minutter og gikk tre minutter tilslutt for å trappe ned, men jeg løp sammenhengende i 36 minutter (ny pers) og er umåtelig fornøyd med egen innsats *klapper seg på skuldra* Meldinga var forøvrig datteren som hadde våknet med smerter igjen Jeg meldte henne da jeg sto opp, men har ikke fått svar så jeg håper det har roet seg igjen og at det bare var forbigående. Jeg skal forsøke å ringe henne litt senere, så jeg ikke vekker henne i hardt tiltrengt søvn. Blir veldig bekymret... Ut og spise middag med tre venninner i dag etter jobb. Gleder meg. Skal på en kjempetrivelig restaurant med asiatisk mat. Vært der en gang før og det var virkelig topp, så jeg er spent på å prøve igjen. Nå må jeg ha MYE
Roadrunner Skrevet 23. januar 2012 #8293 Skrevet 23. januar 2012 Så utrolig bra med en joggings før jobb! Jeg er imponert! All grunn til å ha verdens beste samvittighet og skryte villt og uhemmet av deg selv Høres veldig koselig ut med venninnemiddag i kveld Jeg har akkurat bestilt et par konsertbilletter sammen med en kollega, og vi satser på en middag ute før konserten. Blir koselig!
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2012 #8294 Skrevet 23. januar 2012 Uff! Jeg får helt vondt når jeg leser om datteren din. Jeg husker godt hvordan det var å være ung og stadig syk. Det er ikke rart hun sliter psykisk når hun stadig har fysiske plager. Det henger gjerne sammen. Får håpe at det hjelper med noen timer med akupunktur.
Suzy Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #8295 Skrevet 23. januar 2012 Uff! Jeg får helt vondt når jeg leser om datteren din. Jeg husker godt hvordan det var å være ung og stadig syk. Det er ikke rart hun sliter psykisk når hun stadig har fysiske plager. Det henger gjerne sammen. Får håpe at det hjelper med noen timer med akupunktur. Takk for forståelsen! Jeg syns det er så forferdelig å se på at hun har det sånn og særlig når jeg ikek kan få gjort noe særlig med det... Forsøker da det aller meste og vil så gjerne at hun skal komme tilbake til den bekymringsløse og friske tilstanden hun hadde før. Det er bare ikke rettferdig at hun skal ha det slik. Middag blir stas Har slitt med tungt og vondt hode i dag - og vet ikke helt hvorfor - men håper godt selskap og god mat vil hjelpe litt.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. januar 2012 #8296 Skrevet 23. januar 2012 Så trasig for datteren din å ha så mye å slite med . Håper akupunktur kan hjelpe på noen av plagene! Kos deg ute på middag i dag
Roadrunner Skrevet 24. januar 2012 #8297 Skrevet 24. januar 2012 Håper du hadde en fin ettermiddag i går, Suzy! Masse god mat og herlig skravlings Noen visning i sikte forresten?
juliane Skrevet 24. januar 2012 #8298 Skrevet 24. januar 2012 Er vel på trening du tenker jeg, siden du ikke har gitt lyd fra deg enda. Litt for å starte arbeidsdagen?
Suzy Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #8300 Skrevet 24. januar 2012 Good morning folks! Jadda - jeg har startet dagen på treningssenteret i dag også. Tenkte jeg kanskje burde være enda litt flinkere til å variere belastningen, så i da ghar jeg varmet opp på ellipsemaskin og trent ei lang styrkeøkt. Deilig! I morgen satser jeg på spinning og torsdag på yoga, så får vi se hva det blir fredag. Burde egentlig ha hatt en langløpeøkt igjen da, men kanskje det blir utpå dagen, for jeg vurderer en konsert på torsdag og da gidder jeg ikke stå opp igjen seks for å trene dagen etter Veldig koselig middag i går - god mat og kjempegodt selskap. Var ikke hjemme før halv ni i går og da hadde jeg en trivelig kveldsstund med kjæresten På vei hjem så snakket jeg med venninna mi hjemme - hun ringte under middagen og jeg ringte henne opp igjen da vi var ferdige - og hun skal gifte seg til sommeren og spurte om jeg ville være forlover. Og det er klart jeg vil det! Jeg ble skikkelig rørt over å bli spurt og kjempeglad. Bryllupet står 7, juli, så det er vel bare å begynne å finne en god plan for utdrikningslag og brette opp ermene for å lete etter brudekjole. Dette blir gøy Takk for Juliane. Litt mer på nett i dag enn i går, men det smakte godt uansett gitt. Hudpleie i dag og hjem til normal tid. Kjæresten hadde ryddet ut av boden i går, så i dag tipper jeg han maler den også må vi organisere bedre der inne slik at det blir litt lettere å finne frem og vi tar bedre vare på tingene. Jeg tenker jeg kommer til å melde meg frivillig for å handle skohyller, for jeg er så lei av skokaoset i gangen og på boden Tror jeg må ha mere også forresten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå