Roadrunner Skrevet 11. januar 2012 #8221 Skrevet 11. januar 2012 Og nå har jeg fått mat og er blid igjen. Da skal jeg jammen passe på å komme meg hjem i bruktbar tid og ha en god og lang kveld i heimen istedet. Hah! Veldig fornuftig! Tror det blir samme planen her
Suzy Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #8222 Skrevet 11. januar 2012 Veldig fornuftig! Tror det blir samme planen her Det høres smart ut for din del ja - stakkar Jeg fant oppskrift på lavkarbo-tortillas på Dagbladet i dag og har litt lyst til å teste dem jeg gitt (men vet ikke om jeg gidder forsøke i dag). Tenker det blir et helgeprosjekt. Er jeg kjemepflink så skifter jeg på senga i dag, så blir det deilig å legge seg i kveld også
Suzy Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #8224 Skrevet 12. januar 2012 God morgen! Nå er kaffen kokt og kaffemaskina renset - og jeg har fått en kopp ved pc'n sammen med vannflaska I går gikk jeg på en kjempesmell og spiste pizza til middag. Ikke akkurat kostholdsklokt når man forsøker å skjerpe vanene etter jula, men, men... Godt var det, så da er det ny frisk i dag Kjøpte forresten en liten bit med Sjokoladeprinsens frihet i går. Melkesjokolade uten sukker. Den er supergod. Virkelig supergod. Tok bare en smak av den i går, men det er kjekt å vite om jeg skulle få lyst på godis i helgene. Ikke sukker og nesten ikke karber (sukkeralkoholer) og helt riktig smak. Yum Satser på yoga midt på dagen i dag, normal tid hjem og hjelpe datteren og ny leieboer å hente en tv i byen i dag.
Sauen Shaun Skrevet 12. januar 2012 #8225 Skrevet 12. januar 2012 God morgen! Tar en hos deg jeg. Hos meg er det bare pulverkaffe å få fram til jeg skal handle på lørdag... Og den pizzaen din var helt sikkert ikke verre enn den kua jeg spiste i går.
Suzy Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #8227 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Kos deg på yoga! Takker - nå er liten lunsj fortært (tar resten når jeg kommer på jobben igjen) og jeg er ganske klar for å røre meg. Dvs.. klar og klar... tipper det komemr til å være et sant helsike å skulle true seg gjennom endel av de stillingene i dag med all denne auen i underkroppen Forresten - huset har forkjøpsrett til 18. januar, så om ei uke vet vi om det har blitt vårt.... Kjære vene så spennende Endret 12. januar 2012 av Suzy
Roadrunner Skrevet 12. januar 2012 #8228 Skrevet 12. januar 2012 Ikke helt sikker på om jeg er klar for kjøret deres med visning, budrunde OG forkjøpsrett neste uke altså! Blir spennende!!!
Suzy Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #8229 Skrevet 12. januar 2012 Ikke helt sikker på om jeg er klar for kjøret deres med visning, budrunde OG forkjøpsrett neste uke altså! Blir spennende!!! Altfor.... altfor spennende. Jeg er helt på felgen nå alt
Suzy Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #8230 Skrevet 12. januar 2012 Luksus! Sitter her, yogavarm i skrotten og legger i meg en diger bolle blåbær og vaniljekesam
Roadrunner Skrevet 12. januar 2012 #8231 Skrevet 12. januar 2012 Luksus! Sitter her, yogavarm i skrotten og legger i meg en diger bolle blåbær og vaniljekesam Herlig!
Gjest Purple Haze Skrevet 12. januar 2012 #8232 Skrevet 12. januar 2012 Ååå, spennende tider med huskjøp altså! Krysser fingre for dere
juliane Skrevet 12. januar 2012 #8233 Skrevet 12. januar 2012 Hva er taktikken deres med tanke på evt budgivning da? Delta i budrunden eller satse på å ta den på forkjøpsretten i etterkant?
Suzy Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #8234 Skrevet 13. januar 2012 God morgen! Det vil si - det er jo nesten formiddag nå - så langt utpå Veldig oppesen og glad i hjertet. Det er jo fredag, må vite, og jeg har trent ei bra økt på morgenen med kollegaen min. Herlig start på dagen! I dag greide jeg 30 minutter sammenhengende - og nå øker målet. Må vel fikse 35 snart og kanskje deretter begynne å se på å øke tempoet, så løpet blir mer effektivt? Vet ikke helt hva som er smart Gleder meg veldig til å dra på visning på søndag, men håper å få sløvet litt skikkelig, hjulpet datteren og leieboer med å flytte en tv og smake på litt vin aller først. Men er sabla spent på det huset.... Hva er taktikken deres med tanke på evt budgivning da? Delta i budrunden eller satse på å ta den på forkjøpsretten i etterkant? Jeg vet ikek helt hva vi satser på enda... Kjæresten skal ringe megleren i dag for å hør litt om hvordan ting fungerer. Ingen av oss har kjøpt noe på forkjøpsrett før og ingen av oss har brukt det før... ja vi er temmelig grønne der, rett og slett, så da er det greit å høre. Det er jo en viss mulighet for at vi kan klare det på forkjøpsrett, så jeg har litt lyst til å satse på det. Kan vel ikke tape på det såvidt jeg vet... Ja, ja... Nå skal jeg inn til kollegaen min og slurpe litt
Roadrunner Skrevet 13. januar 2012 #8235 Skrevet 13. januar 2012 Flink du er med treninga! Imponert jeg altså!
Suzy Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #8236 Skrevet 13. januar 2012 Å fy flate! Nå har jeg og go-kollegaen vært på Moods of Norway og kjøpt strikke-jakker på halv pris. Jeg kjøpte denne og den er sååå fin
Suzy Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #8238 Skrevet 13. januar 2012 Stilig! jeg har sikla på den i hele vinter....
Sauen Shaun Skrevet 13. januar 2012 #8239 Skrevet 13. januar 2012 Er det ikke litt udelikat med en jakke som er full av sikkel?
Suzy Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #8240 Skrevet 13. januar 2012 Er det ikke litt udelikat med en jakke som er full av sikkel? Det ble et så fantatisk bilde i hodet at jeg lo høyt her og kontorkompisen glanet på meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå