Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt det snart er på tide å farte ut døra! :jepp:

Fått hentemelding angående noen klær jeg bestilte på Ellos, så er spent på hvordan det går. Kjekt med salg, samt behov for litt sommerklær før turen... Håper bare det passer sånn nogenlunde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal hente eske til sølvtøyet jeg :ler:

Skrevet

Jeg skal hente eske til sølvtøyet jeg :ler:

Ikke dumt det da :nigo:

Skrevet

Slett ikke - kjøpte forskjærsett på tilbud og da jeg skulel hente det så hadde de ikke skikkelig eske til det - den kom ettersendt - og de skulel gi meg bekjed når den kom... Merkelig at de ikke like godt kunne tatt alt under ett, men ok... :vetikke:

Skal spørre etter eske til gafler med det samme, så jeg får litt orden i sysakene (øhm.. sølvsakene) :ler:

Jeg gidder faktisk snart ikke være her lenger heller... :sjenert:

Skrevet

Nå lurer jeg på to ting:

1) Hvorfor er jeg så sjukt sulten i dag???

2) Må man ha en restitusjonsdag mellom løpeøkter??? Særlig når de ikke er så harde at det gjør noe.... :sjenert:

Skrevet

Synes nesten det er ufint å snakke om sølvtøy. Det gir meg dårlig samvittighet for en skuff med upusset sølvtøy. :sukk:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper det ordner seg med lønn til dattera. Slik er så utrolig irriterende og frustrerende. Godt hun har deg til å ordne opp!

Tror neppe det er noen fare med jogging i morgen selv om du jogget i dag. Kjekt å stå på mens man er inne i et godt spor :)

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen, tigerpus!

Skrevet

Regner med at du er på joggetur i dag også. Setter fram litt fjøskaffe til du kommer på jobb. :kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Lemster kattepus i dag :overrasket: Auh..... Men jeg har vært på trening i dag også *klapper seg selv på skulderen* og i dag kjørte jeg bare en liten løpetur - fem minutter gange og femten minutter løp - og tjue minutter styrketrening. Deilig :trene:

Litt spent på når gangsperra slår inn i dag, for i går ettermiddag begynte det virkelig å bli smertefullt i underkroppen - og jeg regner med at det kommer i dag og :ler:

Skulle hatt tid til å teste de lengre styrketreningsprogrammene jeg har fått der også, men det har bare ikke passet enda. Satser på å få tid til uka.

Rett etter jobb i dag skal bruke opp en Sweetdeal på 60 minutters massasje. Det passer meg veldig bra, for jeg har vært utrolig stiv i nakken den siste uka. Gjetter på at det har med oppstart av trening å gjøre, men uansett så er det greit å få knadd det opp igjen.

Og i kveld skal jeg være hjemme og komem meg i seng tidlig. I går ble klokka kvart på tolv før vi la oss til å sove og da føltes det litt smertefullt når klokka til kjæresten ringte fem timer og femti minutter senere. Det blir for lite søvn altså.

Forresten supertrivelig treff med venninna i gpår- Vi hadde god tid, skravlet, koste oss og slappet av skikkelig - var ikke hjemme før åtte på kvelden :jepp:

Takk for kaffen Sauen - det var godt! :nigo:

Skrevet

Gi meg halvannet døgn, så starter mine smerter igjen også :jepp:

:trene:

Well done forresten!

Synes du er skikkelig sprek jeg! Vil tro det er godt å være igang igjen også? :jepp:

Skrevet

Gi meg halvannet døgn, så starter mine smerter igjen også :jepp:

:trene:

Well done forresten!

Synes du er skikkelig sprek jeg! Vil tro det er godt å være igang igjen også? :jepp:

Det er superdeilig å være i gang igjen - derfor jeg kjører på for alt det er verdt :ler:

I morgen er det yoga midt på dagen og på fredag ny morgenløpetur også tar jeg helgefri.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Fortsatt flink og disiplinert med morgentrening, skjønner jeg. Imponerende! :pls:

Skjedd noe mer med rekkehuset da?å

Skrevet

Skjedd noe mer med rekkehuset da?

Det er ikke visning før til søndag, så nei. Bare venting og forventingsjustering nå :ler:

Skrevet

:ler:

Den som venter på noe godt... ;)

Ufff... ja la oss håpe det. Jeg svever mellom å tenke at dette får vi helt sikkert ikke til å være skikkelig optimist, så jeg vet da f...

Det hadde jo vært typisk om budrunden gikk himmelhøyt :roll:

Skrevet

Starten på neste uke kan med andre ord bli en skikkelig "gysare" :jepp:

Skrevet (endret)

Starten på neste uke kan med andre ord bli en skikkelig "gysare" :jepp:

Ja gjett :overrasket:

Visning søndag og mandag - så risdagen blir vel thrillerday, tenker jeg..... Stønn....

Massasjefyren jeg skulle til i dag ringte akkurat og måtte flytte timen min, så da fikk jeg ny torsdag om ei uke. Nedtur :tristbla:

Hadde gledet meg til timen i dag og virkelig sett frem til å få knadd opp den stive nakken min.

Blæh...

Det er sikkert like godt om ei uke, men nå hadde jeg jo lagt opp dagen etter dette og da ble det irritabelt.

Sutretiger...

Sulten er jeg og... :sjenert:

Endret av Suzy
Skrevet

Og nå har jeg fått mat og er blid igjen.

Da skal jeg jammen passe på å komme meg hjem i bruktbar tid og ha en god og lang kveld i heimen istedet. Hah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...