juliane Skrevet 8. januar 2012 #8181 Skrevet 8. januar 2012 Heier på din vektnedgang også! Krysser fingrene for rekkehuset! Har jo skjønt at du er handy så det holder, så tipper det blir superbra. Min erfaring tilsier at oppussingsobjekter ikke er så populære hos "vanlige folk", men at man kan risikere å havne i budrunde med noen som lever av å pusse opp og selge... Jeg vil også gjerne se, altså...
Suzy Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #8182 Skrevet 8. januar 2012 Ja for oss er oppussingsobjekt helt fint - jeg er handy og kan å legge fliser, skru og fikse, kjæresten er maler og vi har en snekker, en elektriker og en rørlegger i rimelig nær omgangskrets - så det skulle gå glatt. Faktisk syns jeg at akkurat oppussingsobjekt er ekstra bra, for det gjør at man kan forme ting helt som man selv vil ha dem og virkelig få det aller beste ut av det Så blir jo det spennende hvor uenige vi er smaksmessig (tror vi er enige i det meste, men kanskje uenige i noe...?)
Gjest Purple Haze Skrevet 8. januar 2012 #8183 Skrevet 8. januar 2012 Spennende med rekkehus, og jeg har også lyst til å se Oppussingsobjekt er vel null problem for deg, som elsker å holde på med sånt
Roadrunner Skrevet 8. januar 2012 #8187 Skrevet 8. januar 2012 Moro å se!! Krysser fingrene for at det er deres tur nå!
Suzy Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #8188 Skrevet 9. januar 2012 God morgen! I dag rakk jeg hit tidlig med et skikkelig nødskrik Hadde siktet meg inn på neste bane og så at kjæresten var såpass sent avgårde at vi sannsynligvis ikke rakk den tidlige anyway (han dro samtidig med meg). Men han mente at dette kunne vi rekke - han skulle gå ut og starte bilen mens jeg tok på meg skoa... Jadda - når jeg kommer ut så står han ved bilen og får den ikke opp. Da ga jeg i allefall opp, men ettersom det er et kvarter mellom banene, så stressa jeg ikke og ventet med ham. Han fikk opp vinduene og dermed døra, jeg hjalp ham å skrape rutene og han hevdet at dette kunne vi fortsatt rekke, for klokka i bilen går to minutt for fort. Ja, ja.. sa jeg - og idet vi stopper på brua så kommer banen! Kasta meg ut og løp ned trappa og kom fint på Og var her før sju i dag og. I dag blir det yoga for første gang på en evighet - gleder meg sinnsykt! Det kommer antagelig til å bli et sant helvete, men også moro tipper jeg I morgen tidlig skal jeg på treningssenteret for å løpe og tror en kollega blir med (hun jeg løp med før jul) - veldig stas. Onsdag satser jeg på løp og lang styrketrening på senteret, torsdag på yoga midt på dagen og fredag løp om morgenen igjen. Da burde vel uka være full nok... ? Krysser fingrene for at det er deres tur nå! Det hadde vært moro... Som sagt veldig, veldig lyst på dette. Det er uendelig mye muligheter i disse husene og de er romslige - noe som vil gjøre alt så mye lettere... Nei dette hadde virkelig vært noe. Veldig spent på hva all oppussingen vil gjøre med folk - om det avskrekker helt, eller om det tiltrekker noen andre som oss... ? Også lurer jeg jo på om jeg kommer noen vei med Obos-medlemskapet mitt der...? Ja det er i det hele tatt mye å lure på Visning er uansett ikke før på søndag igjen, så det blir en stund å vente Sovet ekstremt urolig i natt. Våknet mange ganger og kastet meg rundt. Ikke helt uthvilt i dag nei. Mye
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2012 #8189 Skrevet 9. januar 2012 God morgen Pangstart på dagen og fullt program for uka, ser jeg. Suzy ligger ikke på latsida! Artig å se rekkehuset, ser at det er mye plass og muligheter, så jeg skjønner godt at dere gjerne vi, ha det! Krysser som vanlig alt kryssbart! God mandag
Sauen Shaun Skrevet 9. januar 2012 #8190 Skrevet 9. januar 2012 Morn! Det huset så veldig spennende ut. Mange muligheter der. Så jeg krysser også fingrene og håper dere får tilslaget.
Suzy Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #8191 Skrevet 10. januar 2012 God morgen! På plass på jobb etter ei deilig morgenøkt med kollegaen. Hun syntes det var like hyggelig på treningssenteret som jeg syns - så dette blir nok bra. Hun kjøpte klippekort der - de tar 600 kroner for 10 ganger (og det syns jeg ikke er særlig dyrt) og dermed kan hun være med noen ganger i uka om hun vil. Jeg tenker jeg satser på morgentrening igjen på fredag - det gir så mye overskudd. 36 minutters joggetur i dag - dvs 10 minutter oppvarming med rask gange og 26 minutter løp (her teller vi alle minutter ja). Ikke ny pers, men respektabelt og jeg håper å klare 30 minutter løp igjen på fredag. Skal møte ei venninne etter jobb i dag og spise middag. Veldig lenge siden jeg har sett henne, så det blir koselig. Håper hun har god tid så jeg kan bli helt oppdatert og ikke sitte igjen med følelsen av å ikke rekke å hverken høre alt eller få sagt noe Ellers... bekymret for datteren. Var inne og sjekket kontoen og jeg tror hun har fått for lite penger utbetalt fra jobben sin denne måneden også Hun skulle fått etterbetalt manglende penger for november og desember - pluss lønn for foregående måned - og har fått bare 13000 kroner inn. Det kan bare ikke stemme. Dvs det stemmer vel sånn ca med lønn for jobben hun har gjort, men inkluderer ikke det hun skulel fått fra de foregående månedene... Helvetes tull, sier jeg bare, og enda mer stress. At det ikke kan gå an å få dette i orden?? Får tilby meg å bli med henne og hjelpe om hun vil, for dette her går jo bare ikke an. Vi får regne skikkelig på det og se over hva hun faktisk har fått - og klage som pokker. Sukk.... Litt nå kanskje...?
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2012 #8192 Skrevet 10. januar 2012 God morgen! Morgentrim høres egentlig veldig godt ut. Men det høres slett ikke bra ut at datteren får utbetalt for lite i lønn. Jammen bra hun har en mamma som følger med, og hjelper henne.
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 #8193 Skrevet 10. januar 2012 Mårnings! Flink du er med trening på morgenkvisten! Jeg er intet mindre enn IMPONERT! Burde vel være på tide å få lønna på skikkelig stell for datteren nå? Kan da ikke være SÅ vanskelig? Håper dere får løst opp i galskapen! Bør bli en pen utbetaling når hun får alt hun har krav på da (prøver å se optimistisk på det...)
Suzy Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #8194 Skrevet 10. januar 2012 Mårnings! Flink du er med trening på morgenkvisten! Jeg er intet mindre enn IMPONERT! Burde vel være på tide å få lønna på skikkelig stell for datteren nå? Kan da ikke være SÅ vanskelig? Håper dere får løst opp i galskapen! Bør bli en pen utbetaling når hun får alt hun har krav på da (prøver å se optimistisk på det...) Det var jo det vi tenkte i desember - da hadde hun jobbet masse og så frem til bra utbetaling også fikk hun ikke halv skatt og ikke alt hun skulle ha, og i november fikk hun heller ikke (og fikk løfter om å få resten i januar) og så tenkte vi det samme nå - at i januar blir det skikkelig i det minste....også ser det så dårlig ut. Jeg blir så oppgitt på hennes vegne, for det er virkelig ikke rettferdig i det hele tatt Men nå får jeg vente og snekke med henne, og tilby min hjelp også må hun bestemme om hun vil ta i mot den - men jeg har bra lyst til å lese dem et vers eller to må jeg si....
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 #8195 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hjelper til med et par vers 1. Augo du bruke fyrr inn du gjeng, i kot og i kråom, i kot og i krokom. For d'er uvist å vita kvar uvener sit fyre din fot. 2. Sæl den som gjev! Gjest er inn komen, kvar finn han sess åt seg? Brå vert den som på brandom skal sitja og føre ærend fram. (og er vel den eneste som synes dette var festlig ) Edit: teit tirsdagshumor Endret 10. januar 2012 av Roadrunner
Suzy Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #8196 Skrevet 10. januar 2012 Merker jeg er pittelitt usikker på hvor Håvamål passer inn her nå..... ?
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 #8197 Skrevet 10. januar 2012 Jeg legger meg flat, bare meg som flirte litt her
Suzy Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #8198 Skrevet 10. januar 2012 Betre bør du bær'kje i bakken enn mannevit mykje - det var det jeg kunne av Håvamål Han ikke helt med på den der jeg RR...
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 #8199 Skrevet 10. januar 2012 Bare glem hele greia - husker i grunn ikke jeg heller hva jeg rota meg oppi eller hva jeg tenkte på Noen som sa trøtt tirsdag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå