Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica

God formiddag, Suzy. Det straffer seg å være borte i helgene, samtidig som det gir meg en liten påminnelse om hvor mye tid som egentlig går vekk her på kg. :rodme:

Her er jeg på en liten visitt, hvertfall. Håper det går fint med deg og at du klarer å gi deg selv de rette svarene på vanskelige spørsmål. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svanungen

God morgen!

:kaffekopp:

Hva er det med ukedager som starter på T? T=Trøtt? :søvn:

Jaja, får trøste meg med at det er en T-fri dag i morra da :ler: Og dager som starter på F liker vi! Ukens beste dag!!

Torsdag er visst ikke så gal den heller... Intervallspinning er jo en fin ting :trene: Og torsdagen er jo i utgangspunktet en veldig bra dag å besøke treningssenteret :sjenert: Joda, kan gå bra dette her!

Håper du får en finfin torsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva er det i det hele tatt med ukemorgener?

Jeg syns jeg er trøtt hver eneste dag samme hva jeg gjør jeg :roll: I går kom jeg meg i seng i bruktbar tid, men enda er jeg trøtt. Våknet flere ganger i natt, måtte opp på do en gang og et par ganger bare var jeg våken og sovnet igjen. Merkelig. Har drømt mye urolige drømmer også, så kanskje de har holdt meg våken?

Resultatet er nå uansett at jeg er trøtt i dag - men samme kan det være. I morra er det fredag :nigo:

Sov hos kjæresten natt til i dag og gad ikke bytte klær, så i dag stinker jeg gammel røyk. Æsj! Ikke veldig hyggelig...

Skulle egentlig i svømmehallen med ei venninne i går, men hun har vært sjuk og var ikke i form, så da dro jeg på egenhånd og det var trivelig det og. Svømte tusen meter og satt i badstua (som forøvrig var innmari varm i går!) i et kvarter og dro til kjæresten etterpå og sløvet foran tv'n.

Det ser forresten ut som han får solgt leiligheten uten visninger osv. Det hadde vært ei dame hos ham og kikket på leiligheten i går og hun hadde vært veldig begeistret, så da kan det være håp. Jeg blir gald på hans vegen, men å så lei meg likevel... Det er vanskelig å være sammen om dagen. Jeg er helt på kanten av å gråte hele tiden og føler meg spent som en felestreng... Vi skal antagelig til Oslo for å besøke en gammel venn av ham i morgen og det er det nesten så jeg gruer til, for det kommer jo garantert til å komme opp som tema denne flyttingen - og jeg må øve inn noe jeg kan klare å si uten at det må bli en debatt i sju vide og sju brede :forvirret:

Ja, jeg skjønner hvorfor du vil tilbake.

Nei, jeg ville aldri finne på å be deg om å bli i en uholdbar jobbsituasjon for min skyld.

MEN JEG ER SINT, SKUFFET, FRUSTRERT OG UTROLIG LEI MEG LIKEVEL! Og det har jeg faen meg lov til :kjefte:

Det var dagens lilel utblåsning... :fnise:

Nå får jeg vel helle opp kaffen og komme igang med jobb.

Skal på trening halv fem i dag. Ha bedriftstrening med en gjeng flinke og trivelige damer. Lurer på om jeg skal forsøke en vri på styrketreninga deres i dag. Heller jobbe med mye vekt og få repetisjoner, enn lite vekt og mange... Hm... :klø:

Vi får se hva det blir :lur:

Nå må jeg ha :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN JEG ER SINT, SKUFFET, FRUSTRERT OG UTROLIG LEI MEG LIKEVEL! Og det har jeg faen meg lov til :kjefte:

Det var dagens lilel utblåsning... :fnise:

Blås ut så mye du vil, du... Det er sunt det, vet du - å lette på trykket. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har jeg planlagt ferdig oppussing av soverommet mitt. Får ikke gjort alt på en gang, for jeg har ikke råd til å kjøpe skyvedører til veggskapet, MEN følgende skal jeg gjøre i løpet av neste uke eller uka etter:

*Slipe ned gulvet skikkelig og blande hvitmaling i gulvlakken så det holder seg lyst lenger.

* Helsparkle den ene veggen slik at den bli helt jevn (har stengt igjen en dør der...

*Pusse og male vinduskarm og dørkarm

*Tapetsere den ene veggen i kontrasttapet

OG (om jeg klarer å legge vekk penger til det)

*Sette opp ny skyvedørsgarderobe fra Ikea med røykgrå glassdører og bare kurv-innredning

Det vil bli fint, tror jeg.

Tapeten har dere jo sett, koksgrå med sølvprikker og svarte blomster. Gulvet er furu - gammelt undergulv egentlig og veggene er elfenben (altså varmt hvite).

Senga er i ask og jeg har lyst til å kjøpe to Träby hyller til å bruke som nattbord, som henger på veggen.

Dette har jeg tenkt litt på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk litt mer våken i dag - utrolig :overrasket:

Kom meg i seng i rimelig tid. Hadde vel faktisk ikke noe valg, for jeg var så trøtt i gårkveld at jeg knapt visste hva jeg het :fnise:

Datteren og jeg skravlet og sløvet hjemme i sofaen i går - etter trening. Det var deilig. Jge laget fiskegrateng før jeg dro på trening, så det bare var å varme den når jeg kom hjem. Herlig!

Kjæresten kom innom en tur og fikk klippet håret. Det er ikke noen stor og komplisert affære, for jeg bruker maskin, men han er så utålmodig og hater å sitte stille og bli klippet, så jeg må være kjapp skal jeg få lov til å finpusse bak ørene og i nakken :ler:

I dag skal vi til et sted like sørøst for Oslo og besøke en venn av kjæresten. Det blir sikkert veldig trivelig, for det er et koselig par, men jeg gruer meg til å snakke om flytting - igjen. Det er jo nødt til å komme opp og de siste dagene har jeg hatt en nedtur igjen, så jeg er redd jeg skal begynne å gråte (og det foran mennesker jeg ikke kjenner godt... Uff... )

Får forsøke å forberede meg mentalt på et eller annet vis.

Nå er det vel bare å komme igang med jobb. Tidlig deadline i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Fredag! :hoppe:

Håper du har en bra fredag, og at turen til venneparet går bra i dag. Skjønner godt at det blir mye latente følelser i den situasjonen du er i, skulle bare mangle!

Sender varme tanker!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper å komme så veldig inn på det temaet, da.. Det er ikke noe særlig å gråte foran mennesker man ikke er komfortabel med å gråte foran. Hvordan håndterer kjæresten din dette egentlig? Skjønner han egentlig hvordan du har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan håndterer kjæresten din dette egentlig? Skjønner han egentlig hvordan du har det?

Ja han skjønner nok det.

Jeg ser at han ser det på meg innimellom og at han forsøker å trøste. Og han er åpen og forsøker å fortelle meg alt som skjer, han jobber mer for oss nå, men han kan jo ikke skjønne eller se alt jeg tenker på.

Slik er det jo bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så lett for han heller. Det er jo tydelig at han ønsker å være sammen med deg, og da har han vel følt seg veldig revet mellom to plasser over en tid nå.. Jeg bare håper dere kan få det til videre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandagsmorgen... vel i det minste en kald en :fryser:

Våknet til 20 kalde i dag. En passende avslutning på en helt nedsnødd helg! Jeg har ikke sett maken. Er sikker på at det har kommet minst 40 cm her.

Måkte snø på lørdag og i går så det ut som jeg ikke hadde vært innom med snøskuffa engang!

Jeg har hatt en fin helg.

Fredag dro vi til vennene litt sør for Enebakk. Veldig trivelig. Det er arbeidskollega av kjæresten og samboeren hans og de to er kjempekoselige. De er dessuten ganske livskloke og selv om flyttinga kom opp så var det ikke mye kjas om det - og kollegaen sa til meg: "det kommer til å ordne seg. Det blir ikke som han tror dette her og han kommer nok tilbake opp til deg" mens kjæresten var ute en sving. Vi får nå se.

Uansett ble det ost og kjeks og litt vin - og utpå kvelden fyrte vi opp i badstua og koste der - jeg la meg ned i snøen i nettoen (tøffa som jeg er!) :fnise:

Var i seng i firetida og da hadde jeg brått en veldig blid mann som hadde blitt kraftig fyrt opp av badstue, så sov gjorde vi ikke før litt før fem :rodme:

Dagen etter våknet vi til nesten innesnødd bil! Det var helt sjukt.

Men vi kom oss da på veien og var hjemme halv fem på ettermiddagen. Kjæresten tilbød seg å kjøre og hente meg på julebordsmiddag, så da hoppet jeg i dusjen og stelte meg, mens han sløvet på sofaen - også kjørte han meg på middag og dro hjem til seg.

Hyggelig julebord (noe forsinket) for treningssenteret. God mat og et glass vin, men jeg gad ikke sitte kjempelenge, så jeg meldte og ba om å bli plukket opp klokka 22. Da var det totalt snøkaos og utrolig godt å komme seg inn og hjem.

Glante på tv og ramlet i seng halv ett. Var trøtte etter at det ble altfor sent dagen før - og altfor tidlig :fnise:

Rolig dag i går. Måkte snø i godt over en time, men gjorde ikke en døyt ellers. Kjærsten hadde handlet middag på lørdag og inviterte meg på det, også ble han med til meg på kvelden.

Snakket litt før vi sovnet. Jeg syns det er sånn en luksus å sove sammen på hverdagene - være nær hverandre - og når jeg krøp inntil ham i går så kunne jeg ikke annet enn å si hvor mye jeg gruer meg til det er over.

Han blir så trist. Jeg sier at jeg virkelig forsøker å være positiv og deltagende, men at det er vanskelig å takle at han ser frem til noe jeg bare gruer for og jeg ser at hjertet hans blør for meg. "Jeg tror det vil gå bra at det vil ordne seg", sier han "tror ikke du?"

Og jeg må jo bare ærlig innrømme at jeg ikke vet hva jeg tror. Alt jeg har tenkt og trodd er snudd helt på hodet nå og jeg lurer på hvor mange år det må ta og hvor mange oppofrelser og endringer som må tåles før det "ordner seg".

Jeg gruer meg så innmari! Jeg kommer til å savne ham så fælt :trist:

Men det er noen uker igjen.. så nå får jeg bare samle meg sammen og jobbe.

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Hei Suzy!

20 kalde og 40 cm snø? :fryser: Her kom det heldigvis ikke så mye snø i helga, har vel ca 20-25 cm totalt, men våknet til 13 kalde i dag. Synes det er mer enn kaldt nok jeg! Kjenner jeg savner vedfyring skikkelig på sånne dager! (får liksom ikke de samme innetemperaturene med en elektrisk panelovn...).

Skjønner så inderlig godt at du gruer deg! Hadde nok gått rundt med en stor, vond klump i magen selv, konstant. Og som deg, ønsket å prate om det, få satt ord på det, og høre hva partneren tenker... Men det virker i alle fall som om han tenker mye på det han også, og ikke synes alt bare er positivt. Og at han virkelig ønsker å jobbe for forholdet. Men ikke lett dette! Tenker virkelig på deg, og håper det ordner seg! :klem:

Ønsker deg en fin mandag videre, kjære Suzy!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, i dag tok det sin tid å få Suzy ut av senga... :Gjesp:

Selvsagt våknet jeg en time før jeg skulle opp av at ovnen jeg har inne på soverommet på skikkelig kalde dager tikket så det hørtes ut som den dryppet :roll: så da var jeg oppe på do og sovnet igjen, men jeg var hundre ganger så trøtt når klokka slo seg på som når jeg våknet første gangen.

God sykkeløkt i går. Tuslet sliten hjem og spiste meg stappmett på lavkarbo pizzalapper og følte meg superflink :biggrin: (og ødela det rett etterpå ved å spise et sjokoladeegg :fnise:)

Måtte se siste Star Wars filmen før jeg kunne legge meg, så det ble for sent i går også, men det var morsomt - særlig ettersom de har gjort noen digitale tillegg på den siste filmen for å få den til å henge sammen med de nyere episodene.

I dag etter jobb skal jeg møte en av instruktørene på det andre senteret som er skikkelig flink på styrkeøvelser i sal og få litt input fra henne om styrkeprogrammet mitt. Det blir veldig bra. Føler jeg famler litt i halvmørket sjøl og at jeg ikke helt vet hva jeg driver med, og det er ikke bra. Jeg har lyst til å gi folk valuta for oppmøtet, tross alt.

Åh, nå må jeg visst finne meg noe :kaffekopp: før jeg sovner i tastaturet... Hjelpe meg så trøtt.

Vurderer å sove hos kjæresten i dag, men er litt bekymra for at vi kommer oss litt for sent i seng. Får insistere på å ta tidlig kvelden. Orker ikke være så trøtt på slutten av hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen! :kaffekopp:

Tirsdag er bare en trøtt dag... Uansett! La meg tidlig i går jeg, men hjelper det? Nope... Er kanskje ikke så inderlig trøtt som jeg ville vært om jeg hadde lagt meg senere, men uansett trøtt nok. Jaja, skal nok komme gjennom denne dagen også!

Kanskje et alternativ til Tempur-puten, er Tastatur-puten? :fnise:

Ha en finfin tirsdag, Suzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et alternativ til Tempur-puten, er Tastatur-puten? :fnise:

:ler:

Tastatur-puten med garantert interessante og samtaleskapende merker i ansiktet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Hei Suzy! :vinke:

Alt for lenge siden jeg har skrevet her nå (dumme, dumme jobben).

Oppussingsplanene dine høres strålende ut! Jeg likte veldig godt den träby-serien. :hoppe: Tror faktisk ikke at jeg har sett den før. Og jeg ble litt inspirert selv!

Tenker på deg og situasjonen du er i med kjæresten! Fryktelig vanskelig, det forstår jeg. Synes det var veldig fint å lese det kameraten til kjæresten din sa. Det er alltid godt å høre slikt. Og vet du hva - jeg tror han har helt rett!

Ha en fortsatt fin kveld Suzy! Jeg savner å komme innom deg om morgenen og slenge meg ned en :kaffekopp:. Dagen er liksom ikke helt den samme uten... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...