Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 #8161 Skrevet 6. januar 2012 Å fy flate Gikk inn for å sjekke kontoen og der hadde huspengene kommet inn. Null lån - ikke minus på kontoen lenger og nå har jeg betalt alt utestående også. Phu........ Dette var ganske fint altså! Vil tro saldoen er ganske hyggelig nå ja
Suzy Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #8163 Skrevet 6. januar 2012 For en herlig følelse! Og litt skummel også faktisk
juliane Skrevet 6. januar 2012 #8164 Skrevet 6. januar 2012 Du får passe deg for å ikke gå på shopping i helga, jeg regner med dere trenger pengene som EK til ny bolig.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. januar 2012 #8165 Skrevet 6. januar 2012 Å fy flate Gikk inn for å sjekke kontoen og der hadde huspengene kommet inn. Null lån - ikke minus på kontoen lenger og nå har jeg betalt alt utestående også. Phu........ Dette var ganske fint altså! For en herlig start på helga!
Suzy Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #8166 Skrevet 6. januar 2012 Du får passe deg for å ikke gå på shopping i helga, jeg regner med dere trenger pengene som EK til ny bolig. Det skal jeg love deg at vi trenger - og de pengene eksisterer bare ikke. De står på egen konto i fred og ro - urørte Jeg får litt angst av så mye penger jeg - nesten tryggere å skylde en million
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 #8167 Skrevet 6. januar 2012 Det skal jeg love deg at vi trenger - og de pengene eksisterer bare ikke. De står på egen konto i fred og ro - urørte Jeg får litt angst av så mye penger jeg - nesten tryggere å skylde en million Jepp, er trygt og godt så lenge millionbeløpet står i rødt, med minus foran *sover godt med røde tall*
Suzy Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #8168 Skrevet 6. januar 2012 Jepp, er trygt og godt så lenge millionbeløpet står i rødt, med minus foran *sover godt med røde tall* Nettopp Åh ser på Adele-konsert på tv... så bra
Suzy Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #8170 Skrevet 7. januar 2012 God helg, Suzypusen God helg! Har sovet leeenge i dag. Deilig Men våknet med skikkelig dundrende hodepine som henger i... Det er ikke så bra Lurer på om jeg må ta en pille til for åfå bukt med dritten. Ingen planer - og det er skikkelig deilig! Må bare finne på noe å spise de to neste dagene, så er alt jeg må gjøre gjort for helga Overkommelig med andre ord.
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2012 #8171 Skrevet 7. januar 2012 Håper hodepinen slipper taket snart. God helg! Og noe å spise ja... Lurer på hva jeg skal ha til middag i dag...
Roadrunner Skrevet 7. januar 2012 #8172 Skrevet 7. januar 2012 Her blir det restemiddag Enten taco eller noe svinefilet-greier. Time will show! Ja, også nystekte boller Nyt lørdagen videre, Suzy!
Suzy Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #8173 Skrevet 7. januar 2012 Hysj med de bollene!! Her blir det afrikansk gryte (fra LCHF) og sjokoladepudding. Vi har jo åpenet vaniljesaus i kjøleskapet og da må vi jo gjøre nytte av den før den blir dårlig må vite (alltid greit å ha en unnskylding).
Suzy Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #8175 Skrevet 7. januar 2012 Her blir det vegetartaco - tror jeg. Mmm! Det hørtes ikke dumt ut - det lukter godt her og nå.
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2012 #8176 Skrevet 8. januar 2012 Tacoen smakte godt den. Og jeg er veldig fornøyd med at det er rester igjen til i dag. God morgen Tigern!
Gjest Purple Haze Skrevet 8. januar 2012 #8177 Skrevet 8. januar 2012 Innom uten det minste fornuftig å si, men kan da sette igjen en . Håper søndagen blir fin!
Suzy Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #8178 Skrevet 8. januar 2012 God formiddag folkens! Nå er det Tour de Ski på tv - kaffe i koppen og pc i fanget. Fiiin søndag med andre ord Sitter og drømmer meg bort her. Til helga er det visning på rekkehus vi virkelig vil ha og det må pusses opp helt fra bunnen, rett og slett, men det betyr at det kanskje er mindre attraktivt for andre og at muligheten er tilstede for å få det akkurat slik vi vil Ser på IKEA-kjøkken og fliser og alt mulig nå... Åh... Dette huset vil jeg virkelig ha altså. Gikk en tur på vekta i dag og hadde dratt på meg to kilo i jula gitt. Visste det egentlig, men det var litt nedtur likevel - så nå er det skjea i annen hånd og fullt fokus igjen. Får kutte gradvis ned på maten fremover, så ordner deg seg. Det gjelder bare å komme inn igjen i de gode vanene jeg hadde før jul. Klarte å komme ned fem kilo fra august til jul, så jeg skal nok komme ned igjen de to i vår - og kanskje litt til med det samme. Fem i løpet av våren hadde virkelig gjort seg - men vi får se. Ha en fin dag!
Roadrunner Skrevet 8. januar 2012 #8179 Skrevet 8. januar 2012 Tour de Ski her også, og Kjempespennende med visning da gitt! Mulig å få link på pm? *nysgjerrig*
Suzy Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #8180 Skrevet 8. januar 2012 Kjempespennende med visning da gitt! Mulig å få link på pm? *nysgjerrig* Klabert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå