Suzy Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #8141 Skrevet 5. januar 2012 God morgen! Tidlig på'n i dag og. Jeg var i ferd med å skru lokket på kaffekanna her ute (hadde kokt kaffe) og da kom kollegaen min, som alltid er tidligere ute enn meg, på jobb og han sa: Du har virkelig stilt vekkeklokka på nytt på nyåret du!! Så jada... Tipper det blir litt roligere til uka. Litt av grunnen til at det blir slik er nemlig at den uka datteren til kjæreten er hos oss så blir det alltid så jævlig stress og kaos for å komme på badet om morran. Hun skal vekkes seks, og neste hver dag så skal hun ikke opp likevel, men skal vekkes bare... også blir hun aldri ferdig på badet og jeg blir superstressa av å vente på henne....og da står jeg heller opp og kommer meg på badet før hun i det hele tatt skal vekkes - så slipper jeg styre I dag er jeg forøvrig litt trøtt kjenner jeg Men det er vel ikke noe som ikke litt kan fikse, tenker jeg. Det ble en ganske kjapp, men helt fin økt i går. Fikk justert opp vekten på noen øvelser, så det blir litt hardere og i dag kjenner jeg i kroppen at jeg jobbet i går. Får se om jeg satser på en tur dit i morgen tidlig før jobb kanskje? Det hadde vært skrekkelig fint med en økt til denne uka. Datteren er uheldig med fastlegen ja, men det er ikke bare-bare å bytte heller. Hadde vært veldig greit å få henne inn her hvor jeg vet det er bra, men akkurat nå er det så klart ikke noe ledig Hun skulle nå sitte klar på telefon når det åpnet i dag og få en akutt-time, så får vi tro det blir bra denne gangen - og at hun får byttet over snart. Åhhh.. behov for mye i dag kjennes det som...
Roadrunner Skrevet 5. januar 2012 #8142 Skrevet 5. januar 2012 Pøser på med til trengende Virker som om du kommer til å få maks utbytte av treningsdealen din i alle fall! You go girl!
juliane Skrevet 5. januar 2012 #8143 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Så lenge hun får akutt-time i dag får dere jo forhåpentligvis en liten utsettelse, og så får hun bare logge seg på Min Fastlege daglig og se om det har blitt noe ledig. På et eller annet tidspunkt er det jo noen som bytter eller går bort... Kos deg med ! Endret 5. januar 2012 av juliane
Suzy Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #8144 Skrevet 5. januar 2012 Håper det ordner seg ja... Rintgte henne nå for sikkerhets skyld og hun satt klar med telefonen for å ringe og si fra. Så er det surfing på Min Faslege deretter ja
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2012 #8145 Skrevet 5. januar 2012 Bidrar med litt våknejuice Imponerende at du fortsatt er like morgenfrisk, og ikke har gått på en smell. Håper det fortsetter sånn! Kjekt å komme seg på badet tidlig, og slippe å vente på andre. Det blir man bare stressa og frustrert av. Tenker du er fornøyd med å ha kommet i gang med trening etter jul også! Jeg skal komme i gang, bare nyttårsrushet gir seg, og jeg kommer litt mer i orden. Krysser fingre for at datteren finner en god fastlege. Det er så viktig å ha en lege man har kjemi med! Ha en fin dag
Suzy Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #8146 Skrevet 5. januar 2012 Du verden! Jeg har hatt KG-abstinens Antar at de fleste har vært ute mens de flyttet rasket (= oss) over på en ny server, men jeg var i allefall ikke forberedt og har opptil flere ganger i dag måttet jobbe fremfor å diskutere tull med fremmede. Det er jo hårreisende
Suzy Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #8147 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har forøvrig vært på XXL og kjøpt meg nye løpesko. De har kostet 1400 og jeg fikk dem for 700 - veldig fornøyd! Lot meg friste til å kjøpe denne jakka på salg også. Bare en igjen og den kostet 300 kroner - så det var et varp. En 1000-lapp for noe som skulle kostet 2200 må vel kalles bra?
Roadrunner Skrevet 5. januar 2012 #8148 Skrevet 5. januar 2012 Grattis med varp hos XXL! Og du? De kan da ikke bare flytte over til ny server sånn i beste "arbeidsdtid"?? Abstinensene medførte jo at jeg måtte JOBBE!
Suzy Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #8149 Skrevet 5. januar 2012 Og du? De kan da ikke bare flytte over til ny server sånn i beste "arbeidsdtid"?? Abstinensene medførte jo at jeg måtte JOBBE! Samme her
juliane Skrevet 5. januar 2012 #8150 Skrevet 5. januar 2012 Ja, hva skjedde DER lissom? Ingen KG i arbeidstida er jo en aldri så liten hverdagskrise, rett og slett!
Sauen Shaun Skrevet 5. januar 2012 #8151 Skrevet 5. januar 2012 Jeg skjønner at jeg var heldig som var på senteret akkurat da KG ikke virket.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2012 #8152 Skrevet 5. januar 2012 Ja, hva skjedde DER lissom? Ingen KG i arbeidstida er jo en aldri så liten hverdagskrise, rett og slett! Dere er jo sånne dag-KG' ere, så jeg skjønner det der var krise altså! Jeg har jo nesten aldri tid til KG annet enn kvelder og helger, så jeg merket det ikke en gang
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 #8153 Skrevet 6. januar 2012 Egentlig var det ikke noe stort issue her heller, for satt for det meste i møter. Meeen, man merker jo når KG plutselig går ned midt på dagen (og nei, jeg hadde ikke sett meldingen om at de skulle bytte server - sånne meldinger må jo være STORE! ).
Suzy Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #8154 Skrevet 6. januar 2012 God morgen!! Nå er tilbudsskoa behørlig tråkket inn og jeg ettersvetter som en gal og er tomatrød i hodet. Det er baksiden med aktivitet før jobb. Jeg blir så innmari rød i hodet og svetter så voldsomt i ansiktet når jeg anstrenger meg og det henger i. Ikke lett å sminke seg når fjester renner av Men det var deilig. Og du verden så oppesen jeg føler meg - jeg løp 5 km i dag. Gikk i ti minutter og løp i 30. Hah!! :trening: Føler meg megasterk og supergod Det er jo ikke fort selvsagt, når jeg ikke kommer lenger enn til fem kilometer - men det er fremgang. Og det etter langt treningsopphold *brisker seg* Ellers så har jeg altså våknet grytidlig hver dag denne uka - i dag forsov vi oss I dag hadde jeg regnet inn at vi skulle opp like tidlig som resten av uka slik at jeg skulle rekker å være i byen til sju (og dermed på trening litt over), men jammen våknet jeg fem over seks gitt. Stønn... Så da ble det stress, men jeg skulle jo ikke mye mer enn å ta på meg klærne, så da gikk det fint. Kuttet ned på frokosten (tar resten nå) og kom meg ut døra. Men nå blir det digg med
juliane Skrevet 6. januar 2012 #8155 Skrevet 6. januar 2012 Tenk å ha forsovet seg når man våkner fem over seks da, det sier litt! Kan jeg spørre om når dere legger dere, egentlig? Dessuten er du superflink til å trene!
Suzy Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #8157 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Tenk å ha forsovet seg når man våkner fem over seks da, det sier litt! Kan jeg spørre om når dere legger dere, egentlig? Dessuten er du superflink til å trene! Vanligvis hadde det jo ikke gjort noe, men i dag som jeg skulle være i byen til sju så ble det stress gitt Tja vi legger oss vel gjerne mellom 23 og 23.30 - jeg forsøker ofte å komme meg i seng mellom 22.30 og 23, men lykkes sjelden og skal jeg ha med meg kjæresten så blir det ofte over 23 gitt Men det merkelige er at jeg trenger mindre søvn nå enn jeg gjorde før. Kanskje jeg er i ferd med å bli ei gammel dame Og takk - jeg er så fornøyd med å ha kommet i gang med trimmen igjen. Endret 6. januar 2012 av Suzy
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 #8158 Skrevet 6. januar 2012 Øhhh... Styrer glatt unna diskusjonen om leggetid (selv om fuggel var "sen" i går ). Men kjenner til godfølelsen etter
Gjest Purple Haze Skrevet 6. januar 2012 #8159 Skrevet 6. januar 2012 Så flink du er som jogger før jobb. Jeg er dødsimponert! Også kan jeg bare bekrefte at en trenger mindre søvn når en bikker 40, hvert fall merker jeg det godt. Men jeg synes egentlig det er helt greit, så får jeg mer ut av dagene Også er det fredag og straks helg God helg, Suzy!
Suzy Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #8160 Skrevet 6. januar 2012 Å fy flate Gikk inn for å sjekke kontoen og der hadde huspengene kommet inn. Null lån - ikke minus på kontoen lenger og nå har jeg betalt alt utestående også. Phu........ Dette var ganske fint altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå