Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Hormoner er ikke å spøke med! Da jeg var gravid med førstemann, holdt vi på å male dørkarmer. Eksen påpekte, ganske rolig, at jeg brukte for mye maling. Da hev jeg kosten fra meg, begynte å grine og ville reise hjem til mamma :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Kjenner meg skrekkelig godt igjen :sjenert:

Skrevet

For å si det sånn... da jeg var to uker unna termin gjorde eksen meg skikkelig sint (og det var rimelig alvorlig også - altså en skikkelig grunn), mens vi var borte på besøk. Jeg ble så hellig hormonforbanna at jeg gikk hjem og bestemte meg for å låse ham ute fra soverommet - men så var dørlåsen ødelagt på soveromsdøra. Da hektet høygravide Suzy badedøra og soveromsdøra av hengslene, byttet om på dem og hektet de på igjen - og fikk låst.

Jarra... :sjenert:

Skrevet

det er det beste jeg har hørt i mitt liv! :skratte:

Skrevet

Han forteller den historien til alle som gidder høre, eksen - for å forklare hvorfor han er litt redd meg fortsatt - tjue år etter :sjenert:

Skrevet

:skratte:

Å, herlig!

Det er det morsomste jeg har lest på lenge!

Og du....

:tree:

GOD JUL!

:tree:

Skrevet

:skratte: Det er desidert den meste over-the-top gravid-hormonelle historien jeg noensinne har hørt...EPIC!!! :ler:

Vel, nå som hus er avlevert og julen i felles hus har senket seg - gjenstår det bare å ønske deg og gemalen din en deilig jul :klem:

Skrevet

God Jul! :nissevink:

Må innrømme at jeg begynte å fnise allerede i det jeg gikk inn på fanen med din dagbok nå, når jeg begynte å tenke på den dørhistorien. :fnise:

.... og så lurer jeg så veldig på hva han hadde gjort... :fnise:

Skrevet

Flirer :fnise:

Jeg ler jeg og - og det jeg var sint for var at han og jeg var på besøk hos et par som jeg ikke kjente. Vi var der for første gang.

Så presterte han å bli utrolig full og sovne på sofaen deres og du kan vel tenke deg hvor flaut det var...

Da blir man sinna da :ler:

Skrevet

Da hadde han jammenmeg fortjent det! :fnise:

Skrevet

:skratte:

Fantastisk!

Håper dere har en fin jul, og koser dere skikkelig! :klemmer:

Skrevet

God sjettedag folkens :goodbye:

Jeg har hatt nesten KG-pause noen dager (bare lest litt og ertet på Steinar40 :fnise: ) og det har egentlig vært helt fint.

Har nytt lange morgener, uhorvelige mengder mat, hyggelig tid med mamman min, venninner og venner, pappa og ikke minst kjæresten. Veldig koselig har det vært.

I dag er jeg på jobb en tur - var ikke her før ni, så det var en myk start på arbeidslivet igjen - og det er litt greit kjenner jeg. Godt å skulle ut av huset en tur faktisk.

Datteren kommer innom på lunsj i dag og jeg har planer om å snike meg ut og kikke litt i butikkene, også kommer kjæresten og et vennepar av oss innover til byen til fire også skal vi gå ut å spise. Det blir koselig det! :jepp:

I morgen skal vi ha venner til middag og feiring - også er det vel bare å ta seg sammen og komme seg på jobb igjen, tenker jeg :roll:

Skrevet

Koselig å se deg her igjen! :klem: Godt at du har hatt en god jul med hvile og tid sammen med de du er glad i.

Skrevet

Åååhhhhh dette er så bittert! :sur:

I april så kontaktet jeg boligbyggelaget hjemme for å si opp - jeg bor jo et helt annet sted nå og hadde ikke noe praktisk nytte av medlemskapet lenger. Så i høst fusjonerer boligbyggelaget med OBOS og dermed hadde jeg fått med meg ansenniteten fra det gamle hit - og det hadde jeg jo hatt veldig godt brukt for nå.

Men nå er jeg altså utmeldt og kan godt få melde meg inn igjen, men da begynner jeg på null :tristbla:

Har snakket med hjemmekontoret og der kan man søke om å få gjenoppta medlemskapet og behaolde ansenniteten - men det må styrebehandles - men i OBOS visste de ikke hvordan det var og det er dem jeg må spørre.

Har på følelsen at det er umulig ... og det må jeg innrømme er skikkelig bittert :sukk:

Skrevet

Shit! Ser at det absolutt er bittert ja! Fader så uflaks! :klem:

Ellers godt å se deg innom KG igjen, og godt å høre at du har hatt noen fine juledager :jepp: Overgangen til hverdag blir nok ganske brutal ja... Sier hun som har "jobbet" tre dager denne uka, men som allikevel ikke er helt klar for hverdag igjen...

Skrevet

Å nei, det er faktisk nesten definisjonen på surt! :kose: Ser for meg at du kunne trengt noen års ansiennitet i OBOS nå ja.

Ellers godt å høre at du har hatt en fin jul og at det er ok å være tilbake på jobb. Selv må jeg innrømme at jeg gruer meg til mandag... :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg har sendt dem mail og spurt nå - og ser at OBOS har følgende paragraf:

3.6 Ved utelukking eller utmelding fra OBOS bortfaller opparbeidet ansiennitet. Medlemmer som etter utmeldelse melder seg inn på ny innen 3 år, kan få gjenopprettet ansienniteten som bortfalt ved utmeldelsen, forutsatt at kontingent for alle mellomliggende år først innbetales. Medlemmer med mer enn 3 års kontingentrestanse anses ikke lenger å oppfylle vilkårene for medlemskap, og den opparbeidede ansiennitet bortfaller, og medlemmet kan utelukkes fra OBOS.

Og håper i det lengste at den kan strekkes til å gjelde meg og - det er jo bare snakk om åtte måneder og jeg gjør jo gjerne opp med en eneste gang.... Håh...

Endret av Suzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...