Sauen Shaun Skrevet 22. desember 2011 #8061 Skrevet 22. desember 2011 God morgen! :kaffekopp: Kruttsterk fjøskaffe er servert. Og jeg skal innom Platekompaniet i ettermiddag - og jeg gleder meg ikke...
Roadrunner Skrevet 22. desember 2011 #8062 Skrevet 22. desember 2011 Jeg styrer unna alt av butikker og køer... Skal kun hjem til huslige sysler og
Suzy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8063 Skrevet 22. desember 2011 Har vært der og det var kjempekø - to minutt over ti!! Men nå er det gjort og ferdig.
juliane Skrevet 22. desember 2011 #8064 Skrevet 22. desember 2011 Jeg tipper kanskje at mange kjøper dvd-er eller cd-er sånn helt på slutten, fordi de ikke har kommet på noe lurt? Eller som en liten ekstragave når man ser man har kjøpt for litt mer til noen enn til andre.
Suzy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8065 Skrevet 22. desember 2011 Jeg tipper kanskje at mange kjøper dvd-er eller cd-er sånn helt på slutten, fordi de ikke har kommet på noe lurt? Eller som en liten ekstragave når man ser man har kjøpt for litt mer til noen enn til andre. Ikke usannsynlig - og på toppen var det tomt for cd'n jeg skulle ha på Byporten, så jeg måtte på City Det verste er at jeg har kjøpt for kjæresten til mamma - så jeg har egentlig bare handlet for å være grei - angra litt i går altså Men stort pluss for proff og trivelig dame på Gullfunn på City, som bestilte forkjærersettet til meg og var supertrivelig (hvilket er mer enn man kan si om damen på Juvelen i etasjen under, hvor jeg også var og spurte etter settet).
Sauen Shaun Skrevet 22. desember 2011 #8066 Skrevet 22. desember 2011 Jeg tipper kanskje at mange kjøper dvd-er eller cd-er sånn helt på slutten, fordi de ikke har kommet på noe lurt? Eller som en liten ekstragave når man ser man har kjøpt for litt mer til noen enn til andre. Oh yes... Det er slik det er ja. Jeg mangler en eneste gave (ellers var det meste klart i november). Og jeg klarer ikke å komme på noe som helst annet enn film å kjøpe til en av mine svogere. Han er virkelig vanskelig å kjøpe gave til. Men i ettermiddag har jeg med meg kona hans, og da kan hun hjelpe meg med å plukke ut film til ham. Dessuten hørte jeg en liten fugl hviske at de har samleboks med flere Asterix-filmer der. Og jeg aner at en liten gave til meg selv blir med ut fra Platekompaniet.
Suzy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8067 Skrevet 23. desember 2011 God morgen! På plass igjen i dag - noen timers jobb før jeg stikker hjem til husvask, knekkebrødbaking, fromasjelaging og deretter sofapass Av en eller annen grunne føler jeg meg skikkelig utmattet - og det har jeg gjort de to siste dagene. I går kveld var jeg helt på felgen Men jeg regner med at et par lange netter kommer til å gjøre susen og få meg i vater igjen. Litt nå kanskje?
Roadrunner Skrevet 23. desember 2011 #8068 Skrevet 23. desember 2011 Skikkelig utmattet jeg også... Har gått litt i ett siste uken, men synes allikevel det er litt voldsomt å bli SÅ sliten. Antiklimakset som slår til? Og det stresser meg kanskje litt at det blir litt full fart i helgen, med lite muligheter for mye søvn... Men men, ikke noe å gjøre med det, så er jo bare dumt å la seg stresse.. Håper tigerpus får en fin fredag! Øyyy! Det er jo F R E D A G ! ! ! <-- virtuell hopping er det eneste jeg orker
Suzy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8069 Skrevet 23. desember 2011 Ja kanskje det er antiklimask... vanskelig å si. Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor det skulle være så innmari akkurat nå...? Ja, ja.. får bare høre på kroppen og ta det som det kommer.
Sauen Shaun Skrevet 23. desember 2011 #8070 Skrevet 23. desember 2011 Er vel ikke noe rart om du er sliten Tiger'n. Du har hatt det rimelig slitsomt både fysisk og psykisk en stund nå.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. desember 2011 #8071 Skrevet 23. desember 2011 God morgen Håper det hjelper med litt juleferie på en sliten skrott! Kos deg på lille juleaften
Suzy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8072 Skrevet 23. desember 2011 Er vel ikke noe rart om du er sliten Tiger'n. Du har hatt det rimelig slitsomt både fysisk og psykisk en stund nå. Du har muligens et poeng Sauen.... Har liksom ikke kjent meg så sliten heller. Og tenkt at selve "smellen" ikke ville komme. Men nå kjennes det som jeg har fått verden litt i hodet på et vis Det går seg sikkert til, tenker jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. desember 2011 #8073 Skrevet 23. desember 2011 Jeg synes at det kan være sånn når alt roer seg etter hektiske og slitsomme perioder. DA kommer smellen. Tror en er mer mottakelig for det når kroppen får mer ro.
Suzy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8074 Skrevet 23. desember 2011 Kan nok hende det altså. I går var jeg trøtt og skikkelig irritabel, og sliten inni meg. Og i dag er jeg ikke så trøtt, men mer sånn rørt og gråtkvalt konstant. Så på en julesang på youtube i sted og måtte skru av for jeg ble så rørt Herrefred....
Roadrunner Skrevet 23. desember 2011 #8075 Skrevet 23. desember 2011 Kan nok hende det altså. I går var jeg trøtt og skikkelig irritabel, og sliten inni meg. Og i dag er jeg ikke så trøtt, men mer sånn rørt og gråtkvalt konstant. Så på en julesang på youtube i sted og måtte skru av for jeg ble så rørt Herrefred.... Som om jeg skulle sagt det selv... Og som Sauen skriver, du har hatt en intens senhøst, med hussalg, rydding, utvask, etc, og mye har gått i kverna. Nå begynner julefreden kanskje å senke seg litt, og da får kroppen og sinnet tid til å la ting synke inn. Og da merkes det... Ikke så trøtt i dag jeg heller, men mer redusert, melankolsk, tankefull og stille. Uten at jeg nødvendigvis kan sette ord på hvorfor eller HVA jeg skulle tenkt på...
Suzy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8076 Skrevet 23. desember 2011 Ikke så trøtt i dag jeg heller, men mer redusert, melankolsk, tankefull og stille. Uten at jeg nødvendigvis kan sette ord på hvorfor eller HVA jeg skulle tenkt på... Det er jo akkurat det - jeg har ikek noe å være melankolsk og rørt over akkurat nå. Alle har det bra, jeg har det bra og alt er på stell - og jeg ER ikke lei meg. Likevel er jeg det Kan det være noe hormonopplegg inne i bildet her også, mon tro...? Må inn i kalenderen og telle....
Suzy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8077 Skrevet 23. desember 2011 .... hmmmmmm kanskje..... Ei uke til ringen skal ut og syklusen dermed starter på nytt. Kan nok være noe sånt som spiller inn også gitt. Passe seg litt noen dager med andre ord
Roadrunner Skrevet 23. desember 2011 #8078 Skrevet 23. desember 2011 Min syklus er jo helt ute av kurs, så her er det vel konstant fare for hormoner
juliane Skrevet 23. desember 2011 #8079 Skrevet 23. desember 2011 Jeg synes at det kan være sånn når alt roer seg etter hektiske og slitsomme perioder. DA kommer smellen. Tror en er mer mottakelig for det når kroppen får mer ro. Må ikke slite deg ut Suzy! Men jeg tror nok kanskje PH er inne på noe her, sånn funker jeg i alle fall. Du kunne banne på at jeg fikk feber på kvelden etter siste eksamen, hvert bidige semester i seks år. Jeg får forresten sånne lettrørte dager av og til helt uten hormonell påvirkning, så stakkar A hvis jeg noen sinne blir gravid.
Suzy Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #8080 Skrevet 23. desember 2011 Må ikke slite deg ut Suzy! Men jeg tror nok kanskje PH er inne på noe her, sånn funker jeg i alle fall. Du kunne banne på at jeg fikk feber på kvelden etter siste eksamen, hvert bidige semester i seks år. Jeg får forresten sånne lettrørte dager av og til helt uten hormonell påvirkning, så stakkar A hvis jeg noen sinne blir gravid. Det er nok sikkert sant det dere sier. Jeg har nok spart opp og dyttet unna ganske lange, så nå kommer det litt kastet på alt sammen. Når jeg tenker meg om så har jeg vært sånn "sjuk på juleavsluttningen"-type støtt Og hormoner er skummelt. Husker eksen sa at "hadde jeg ikke visst du var gravid hadde jeg gått fra deg, for faen så sur du var". Og det var jeg virkelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå