Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2011 #8041 Skrevet 21. desember 2011 God morgen Sånne dager må jo være de beste. Masse koselige gjøremål, også jobbe litt inni mellom Hudpleie er jo bare herlig, nyt det! Og neimen ikke lenge til jul! Skal du jobbe i fomjula, eller blir det litt ekstra fri?
Suzy Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #8042 Skrevet 21. desember 2011 Jeg vet ikke hvor mye jeg skal møte opp på jobben fysisk - men jeg skal nok innom en tur eller to og i allefall logge på hjemmefra hver dag. Må ta meg en tur østover i jula også, så greit å kunne ta litt "fri"
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2011 #8043 Skrevet 21. desember 2011 Godt å kunne ha det så fritt og fleksibelt på jobb altså! Og en tur østover er jo koselig i jula
Suzy Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #8044 Skrevet 21. desember 2011 Det er veldig bra Og stort sett alt jeg gjør gjør jeg jo inne på denne maskina - så det er liksom ikke nødvendig å sitte ett særskilt sted for å se på den. Må jo til øst en tur - for å besøke Pappa og kanskje noen venninner også.
Gjest Purple Haze Skrevet 21. desember 2011 #8045 Skrevet 21. desember 2011 Julebesøk hos familie og venner er ekstra koselig, synes jeg. Det er noe med hele stemningen som er annerledes, uten at jeg klarer å forklare det nærmere
juliane Skrevet 21. desember 2011 #8046 Skrevet 21. desember 2011 Høres ut som du har en herlig førjulsdag foran deg!
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2011 #8047 Skrevet 21. desember 2011 Høres ut som en skikkelig kosedag du har foran deg. Nyt den.
Suzy Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #8048 Skrevet 21. desember 2011 Oj så mye penger jeg har spart de siste dagene! Har vært på kjoleshopping i mine to drømmebutikker (Mette Møller og Tulip og Tatamo) og ingen av stedene fant jeg noe som var helt riktig og helt bra. Så da har jeg spart sikkert 4.000 kroner a gitt Det var egentlig helt fint, for da kan jeg kjøpe meg tranchersett i sølvtøymerket mitt på under halv pris istedet (og det varer jo lenger også forsåvidt ).
Suzy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8049 Skrevet 22. desember 2011 God morgen. I dag er jeg komatrøtt av en eller annen grunn. La meg klokka 23 og har sovet tungt i natt og våknet med et rykk klokka seks av radioklokka. Det viste seg at mobilen til kjæresten har gått i svart i løpet av natta og dermed ikke ringte da den skulle, så det ble en litt fort start på dagen. Flaks for meg, for da fikk jeg skyss ned til banen Deilig hudpleie i går, men fikk fruktsyrepeel og kjenner jeg er tørr som knusk i ansiktet i dag. Det blir sånn inntil den behandlede huden løsner, men da blir det til gjengjeld fint da. Forsøkte meg på leting etter sølvtøy på tilbud i går, men en butikk hadde de ikke hørt om det og en hadde tomt - og den tredje nei de hadde ikke noe tilbud nå, så da... Får forsøke igjen i dag. Stikker ut tidlig på formiddagen tenker jeg, for i går var det helt villt... Skulle innom Platecompaniet etter jobben også, og der var den en kilometer med kø, så det ga jeg kjapt opp gitt Åh.. godt med kaffe i dag. Kjenner meg så sliten
Roadrunner Skrevet 22. desember 2011 #8050 Skrevet 22. desember 2011 (endret) Vrakfuggel hilser vraktiger med en kopp kruttsterk Må si jeg er mektig imponert over hvor mye du har spart altså! Minner meg litt om kommentaren til en bekjent da faren hadde spandert full tank drivstoff: "Se det, nå har jeg skaffet pappa masse rabatt!" Ikke dumt med "bensinkort" med litt rabatt... Endret 22. desember 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8051 Skrevet 22. desember 2011 Ja jeg skjønner ikke hvorfor folk sier det er så vanskelig med økonomi Herregud så trøtt jeg er..... Nå holdt jeg på å skrive et lengre innlegg i boka di RR om meg... Trodde jeg var i egen bok brått. Heldigvis fredag i morra. Heldigvis. Lurer på om jeg må en tur på jobb eller om jeg kan vaske hus og lage fromasj istedet? Syns sistnevnte høres helt greit ut, men spørs om jeg ikke bør ta meg en formiddagstur i allefall. I kveld skal vi en tur til søstra til kjæresten og levere gaver osv. Koselig. Må bare huske å ta med alle ukebladene jeg har spart opp til henne. Jeg får arv av mamma, som får av tante og kjøper selv - også sparer jeg og frakter det videre til søstra... Men greit med gjenbruk. Ukeblader blir ikke brukt opp av å bli lest mer enn to ganger
Roadrunner Skrevet 22. desember 2011 #8052 Skrevet 22. desember 2011 Her blir også blader sendt videre, og noen ganger føler jeg i grunn at jeg er rene "Bladsentralen". Får noen blader av ei venninne som jeg leser før de går videre til mamma. Så får jeg noen blader av mamma som går videre til venninna. Og så kjøper jeg noen blader selv innimellom som først går til mamma før jeg får de tilbake og sender de til venninna. Og så blir det innimellom litt kaos Og du? Mi casa es su casa
Suzy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8053 Skrevet 22. desember 2011 Og du? Mi casa es su casa Zu casa est mucho comfortable (det ble spansk etter innfallsmetoden) - jeg må jo føle meg som hjemme ettersom jeg brått trodde jeg var det
Roadrunner Skrevet 22. desember 2011 #8054 Skrevet 22. desember 2011 Lurer forresten på om jeg burde bli forsker? Tror jeg kunne skrevet en LANG avhandling om de ulike stadiene av trøtt. For ikke å snakke om hvordan stølheten og vondtene bare sprer seg ut i muskulatur man ikke visste eksisterte...
Suzy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8055 Skrevet 22. desember 2011 Lurer forresten på om jeg burde bli forsker? Tror jeg kunne skrevet en LANG avhandling om de ulike stadiene av trøtt. For ikke å snakke om hvordan stølheten og vondtene bare sprer seg ut i muskulatur man ikke visste eksisterte... Høres spennende ut - jeg kunen godt hjulpet deg litt med den stølhetsgreia. Spennende hvodan det begynner sånn småpent og brått blir verre - for ikke å snakke om når det ikke kjennes som det har skjedd noe i det hele tatt, for man har sittet stille - også....
Roadrunner Skrevet 22. desember 2011 #8056 Skrevet 22. desember 2011 Høres spennende ut - jeg kunen godt hjulpet deg litt med den stølhetsgreia. Spennende hvodan det begynner sånn småpent og brått blir verre - for ikke å snakke om når det ikke kjennes som det har skjedd noe i det hele tatt, for man har sittet stille - også.... I know! Har hatt dette høydejusterbare bordet mitt i sittestilling noen dager, men i dag måtte jeg opp i høyden igjen. Var redd jeg skulle bli krøpling mens jeg satt, muskulaturen begynte virkelig å krølle seg (og da jeg reiste meg vekslet det mellom "soving" og krampe i leggene - herlig...). Oooo fasinerende fenomen!
Suzy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8057 Skrevet 22. desember 2011 At enkelte isolerte deler tilsynelatende dovner bort er kjent ja - for eksempel en rumpeball, eller baksiden av låret eller noe Du dette kan bli spennende!
juliane Skrevet 22. desember 2011 #8058 Skrevet 22. desember 2011 God morgen! Jeg skrev et helt innlegg om meg selv i boka til PH her om dagen, og merket det ikke før jeg hadde trykket på svar, så du er i alle fall ikke alene! Jeg ga meg forresten på Nespresso-butikken her om dagen - to ganger! Første gang klokka 17.00, da var det 87 foran meg i køen, og det var bare de som skulle ha kaffe. Egen kø til de som skulle kjøpe maskiner. Kom tilbake 17.52 og da hadde de såvidt kommet over nummeret jeg trakk første gangen (ca 45 minutter i kø, antar jeg), og på ny kølapp var det over 100 foran meg. Da gikk jeg igjen, gitt... Drikker jo ikke kaffe engang, tenkte jeg bare skulle være grei med kjæresten min.
Suzy Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #8059 Skrevet 22. desember 2011 God morgen! Jeg skrev et helt innlegg om meg selv i boka til PH her om dagen, og merket det ikke før jeg hadde trykket på svar, så du er i alle fall ikke alene! Jeg ga meg forresten på Nespresso-butikken her om dagen - to ganger! Første gang klokka 17.00, da var det 87 foran meg i køen, og det var bare de som skulle ha kaffe. Egen kø til de som skulle kjøpe maskiner. Kom tilbake 17.52 og da hadde de såvidt kommet over nummeret jeg trakk første gangen (ca 45 minutter i kø, antar jeg), og på ny kølapp var det over 100 foran meg. Da gikk jeg igjen, gitt... Drikker jo ikke kaffe engang, tenkte jeg bare skulle være grei med kjæresten min. Å herre... ja da hadde jeg gitt opp også. På Platecompaniet var det kø nesten ut døra i går DET orker jeg ikke altså.
Gjest Purple Haze Skrevet 22. desember 2011 #8060 Skrevet 22. desember 2011 God morgen Shoppingkaos i Oslo høres ut som det rene mareritt! Jeg synes det er ille i vesle byen her, men det er tydeligvis ikke noe å klage på! Håper du finner det du skal ha i dag . Tenker det blir godt med litt rolige juledager for deg nå. Jeg synes ikke det er rart du er sliten. Du har jo styra på verre de siste ukene! Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå