Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhhh.. jeg har vært og fått fotpleie i dag. Så deilig!

Det tingler i føttene og de er varme og deilige. Skal forsøke å huske å smøre dem med feit og god fotkrem til kvelden, så de blir fuktet maksimalt nå mens de er nyskurte :fnise:

Dette blir den store pleieuken - i morgen skal jeg til voksing og onsdag er det hudpleie - også er det jul.

Herlig.

Jeg har hatt luksushudpleie i dag. Ryggmassasje, ansiktsmassasje, spesialmaske..... :plystre:

Fotpleie fikset jeg selv, men får vel ta en tur neste år. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Oppdaget - på vei til banen - at julegava jeg skulle hatt med til venninna mi i dag ble glemt igjen hjemme :roll:

Jeg tok den jo ikke ut av skapet og bort til sekken min i går kveld og jeg vet jo at jeg ikke har hjernekapasitet til noen uventede "moves" på morran... min egen feil altså.

Håper i det lengste at det skal være mulig å få levert den i morgen - før hun reiser hjem til jul.

Skravla: Hørtes utrolig digg ut - og du klarer vel såvidt å vente til neste år for den fotpleien vel... :fnise:

Ikke den beste av selvpleie i dag: Voksing og det er lenge siden sist. Altså gruer jeg meg litt, rett og slett. Men det er fort glemt og vel verdt det og i morgen er det hudpleie og bare kos :nigo:

Driver og pønsker litt på enktrapresang til kjæresten. Hadde tenkt å kjøpe billetter til Berhoft til våren, men så er jeg på reise og kommer ikke hjem før den kvelden konserten er .. og da blir det stress og litt teit. Så jeg lurer på hva annet jeg skal finne på istedet...? :klo:

Hm.. :kaffekopp: var fint i dag også gitt.

Skrevet

:kaffekopp:

Ekstra sprell på morgenen funker ikke nei.. Ting må være klappet og klart kvelden før, ellers glemmes det garantert! Jeg klarte å få med meg skattekortet i dag, synes det i grunn var en bragd i seg selv (det lå ved siden av veska, men ikke oppi veska).

Voksing ja... Minner meg på at jeg burde epilert litt (okei, MYE) før jul.. I kveld kanskje? (yeah right). :plystre:

Skrevet

Jeg må nok bare vente til neste år... dessverre.

Ryggmassasjen i går var slett ikke så god som forventet. Min faste pleier har fått kink i ryggen og jeg fikk en annen i stedet (det visste jeg om) og vikaren var alt for hardhendt med massasjen, så det er faktisk vondt å ta på skuldrene i dag. Å sette på seg bh var en pine... Har sendt mail til salongen og gitt beskjed.

Skrevet

Jeg må nok bare vente til neste år... dessverre.

Ryggmassasjen i går var slett ikke så god som forventet. Min faste pleier har fått kink i ryggen og jeg fikk en annen i stedet (det visste jeg om) og vikaren var alt for hardhendt med massasjen, så det er faktisk vondt å ta på skuldrene i dag. Å sette på seg bh var en pine... Har sendt mail til salongen og gitt beskjed.

Hm.. jeg pleier å like å bli knadd litt skikkelig og være litt støl etterpå, men det hørtes litt i overkant ut gitt...

Greit du melder fra til dem da.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Egenpleie høres veldig godt ut. Tror sannelig jeg skal ta et fotbad i kveld. :jepp:

Skrevet

Hm.. jeg pleier å like å bli knadd litt skikkelig og være litt støl etterpå, men det hørtes litt i overkant ut gitt...

Greit du melder fra til dem da.

Skikkelig knaing og litt stølhet er OK.... men ikke når vondtet varer et døgn etterpå.... og det er vondere et døgn etterpå enn det var før....

Skrevet

Voksing ja... Minner meg på at jeg burde epilert litt (okei, MYE) før jul.. I kveld kanskje? (yeah right). :plystre:

Det burde jeg jammen også ha hatt en runde med ja... Jævla pelsen :fnise:

God morgen. :kaffekopp:

Egenpleie høres veldig godt ut. Tror sannelig jeg skal ta et fotbad i kveld. :jepp:

Dette blir tigerens SPA-avdeling det :nigo:

Skikkelig knaing og litt stølhet er OK.... men ikke når vondtet varer et døgn etterpå.... og det er vondere et døgn etterpå enn det var før....

Det er virkelig IKKE ok nei :overrasket: Herregud.

Skrevet

Massasje... Ummmm *misunnelig*

Har gått rundt øm i et par dager jeg også... Er ikke det heeelt normalt? :klo:

Glemmer ikke han fyren på Farris som masserte (jeg hadde bestilt Relaxing Massage), og fant noen solide knuter på skuldrene. Han jobbet skikkelig for å få mesteparten bort, og jeg lå nærmest under taket i smerte (vondt skal vondt fordrive). Da sier fyren rolig: "I'm so sorry, this is not a relaxing massage" :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

Blit jo rent misunnelig på alt snakk om egenpleie her. Jeg vil også ha massasje!

Ekstragave til kjæresten kan jo f.eks være deg selv, kun iført en stor rød sløyfe :nigo:

Skrevet (endret)

Mårnings :kaffekopp:

Blit jo rent misunnelig på alt snakk om egenpleie her. Jeg vil også ha massasje!

Ekstragave til kjæresten kan jo f.eks være deg selv, kun iført en stor rød sløyfe :nigo:

:ler:

Det får han jo hele tiden (forsåvidt minus sløyfa), så det blir liksom ikke så spennende... :sjenert:

Men tanken er jo god.

Nå ble jeg glad - Mamma meldte og hun kommer til oss på julaften. Veldig stas!

Endret av Suzy
Skrevet

Massasje... Ummmm *misunnelig*

Har gått rundt øm i et par dager jeg også... Er ikke det heeelt normalt? :klo:

Glemmer ikke han fyren på Farris som masserte (jeg hadde bestilt Relaxing Massage), og fant noen solide knuter på skuldrene. Han jobbet skikkelig for å få mesteparten bort, og jeg lå nærmest under taket i smerte (vondt skal vondt fordrive). Da sier fyren rolig: "I'm so sorry, this is not a relaxing massage" :ler:

:skratte:

Herlig!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så koselig med overraskende besøk av mamma på juleaften da! :)

Skrevet

Så koselig med overraskende besøk av mamma på juleaften da! :)

Mmm... :jepp: Dvs det er ikek så overraskende - vi har snakket om det lenge. Det har vært litt krøll med henne og typen hennes - og jeg var redd hun kom til å bli sittende alene på julaften, så jeg ba henne. Men så har det ordnet seg igjen med de to og det har vært litt frem og tilbake hva hun skulle gjøre - så hun har ikke fått svart skikkelig før i dag.

Men jeg ble veldig glad hun bestemte seg for å komme inn til oss - og nå skulle jeg virkelig ønske vi hadde et gjesterom, for vi er nødt til å fordele oss utover slik at jeg sover med mamma og kjæresten med datteren sin - for å få det til å gå opp. Nuvel... Det ordner seg i allefall.

Skrevet

Koselig med besøk av mamsen da :hoppe:

Skrevet

Bra det ordnet seg med mamma, selv om det innebærer mindre sengekos i jula. :lur:

Skrevet

Bra det ordnet seg med mamma, selv om det innebærer mindre sengekos i jula. :lur:

:nigo:

Men kjenner jeg egentlig går for det alternative gaveønske med stor rød sløyfe nå altså! Hadde gjort seg på julaften :fnise:

Skrevet

:nigo:

Men kjenner jeg egentlig går for det alternative gaveønske med stor rød sløyfe nå altså! Hadde gjort seg på julaften :fnise:

Dere altså! :flau:

Det er jo bare ei natt da, så det går jo helt fint (vi er da ikke helt kaniner heller.... :sjenert: Muligens..... ).

Men i pur glede har jeg vært ute og shoppet det siste.

To ekstrapresanger til Mamma: To sånne sedertreklosser til å legge i klærne for å jage møll og som gir lukt (lavendelpose i klosseform :ler:) og en bodylotion fra Biotherm (sitrus) og to presanger til kjæresten: Genser (v grå og lysblå striper - veldig fin) og en pose med julekaffe til kaffemaskina. Da er jeg fader meg ferdig.

Fikk melding fra datteren, som har landet i Spania :) Hurra for det!

Skrevet

God morgen!

I dag har jeg husket alle gavene som skal deles ut :opplyser:

:fnise:

Ja, ja... dagens plan inkluderer hudpleie, lunsj med kusina og kaffe med venninna. Har vurdert å jobbe litt innimellom også.. :sjenert:

Våknet kvart på seks - helt av meg sjøl i dag. Resultatet var at jeg var på jobb før sju :overrasket: Er ganske våken også, merkelig nok :vetikke:

:kaffekopp: ? Anyone?

Skrevet

:ler:

Litt jobbing innimellom :fnise: ikke dårlig!

Her blir det vel jobbing, lunsj, jobbing, middag/mat, PT, klesvask og senga. Ikke superspennnede dag med andre ord. Men nå har jeg jo hatt 4 veldig bra dager med masse sosialt, så helt greit med et par rolige dager også!

Våken er bra! Ikke så verst her heller, men regner med det siger på...

:kaffekopp: takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...