Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go' formiddag stripedyret :)

Trasig at huset dere la inn bud på gikk over smertegrensen deres, men som flere sa her; det kommer flere anledninger! :jepp:

Blir dette første julen dere feirer ilag - under samme tak?

Skrevet

Go' formiddag stripedyret :)

Trasig at huset dere la inn bud på gikk over smertegrensen deres, men som flere sa her; det kommer flere anledninger! :jepp:

Blir dette første julen dere feirer ilag - under samme tak?

Nix - den tredje faktisk, så vi er jo snart for veteraner å regne :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du kom deg velberget fram i går, og at signering og alt går fint (ser ingen grunn til at det ikke skulle gjøre det altså). Inn til Tigerstaden igjen i dag, eller skal helgen tilbringes østpå?

Oi, glemte :kaffekopp:

Ha en fin dag!

Skrevet

:kaffekopp:

Ønske om en fin fredag og helg er overbragt herfra også! :jepp:

Lykke til med overrekkelse og signering i dag :klem:

Skrevet
:kaffekopp: God morgen. Håper du får en fin lørdag. :klem:
Skrevet

Sløøøøøv tiger i sofaen.... :veslejenta:

Vi la oss klokka seks i dag tidlig (!) etter trivelig rakfisklag og en lang pratestund og en lang kosestund på kvisten. Temmelig slapp katte her i dag som ikke gidder fjøre noe mer enn høyst nødvendig :ler:

Men nå er huset overlevert, kontrakten signert og alt annet i orden - og jeg syns det var deilig å skeie litt ut i går. Godt at ikke helga er helt brukt opp heller :nigo:

Får forsøke å være litt nyttig og bruktbar i morra - dagen i dag er kjørt :veslejenta:

Skrevet

:hoho:

Høres ut som natta si gitt (katter er vel egentlig nattdyr? Gjelder det tigre også da kanskje? ). Du får kroe deg godt sammen på sofaen og bare slappe av i dag, det er ABSOLUTT vel fortjent! Du har tømt og rengjort et hus på rekordtid! :pls:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Skjønner godt at du er slapp i pelsen i dag, du har jo døgnet! Trodde sånt var forbeholdt ungdommen, jeg ;)

Godt å være ferdig med overtakelse og alt i hop, tenker jeg. Nå kan dere kikke på hus og drømme dere bort. Plutselig dukker det huset dere skal ha opp :)

God helg :)

Skrevet

God søndagsformiddag!

Betraktelig mindre slapp i pelsen i dag etter å ha sovet ei effektiv ti timers natt :nigo:

Ski på tv og temmelig fredelig her i dag og, men vi skal vel ut og se etter julegardiner og julegaver (altså kjæresten sine - jeg er jo ferdig :ler:) en liten tur i dag.

Litt mer :kaffekopp: kanskje?

Skrevet

God morgen, god morgen!

Uthvilt igjen i dag - alltid like overraskende... Hadde satt klokka på kvart over seks, men var egentlig ganskel klart til å stå opp fem på seks - så jeg lå litt på trass, resignerte og sto opp.

Kjørte bil ned til der datteren bor i dag og trikket videre - og mens jeg sto og ventet på trikken så dukket hun opp :ler: Så da ble det følge til jobben i dag.

Vi skal feire en liten julekveld i dag, etter jobb, så da var det lettest å ha bilen der :tree: . Har endel julegaver og litt annet småtteri til henne som skulle være med - og det er lettere og kjappere å komme seg hjem på kvelden også når jeg ikke må nedom sentrum med kollektivtrafikken.

Åh i dag smakte det deilig med :kaffekopp: - hm.. var det egentlig en nyhet...?

Skrevet

Jeg er aldri uthvilt før klokka nærmer seg tosifra... :fnise: Høres hyggelig ut med en liten julekveld med datteren, antar det betyr at hun ikke skal feire jul med dere i år?

Skrevet

Jeg er aldri uthvilt før klokka nærmer seg tosifra... :fnise: Høres hyggelig ut med en liten julekveld med datteren, antar det betyr at hun ikke skal feire jul med dere i år?

:ler:

Noen er A-katter andre er det ikke :nigo:

Jepp, hun reiser til Spania i morgen tidlig for å feire der sammen med faren sin - derfor skal vi ha mikrojul i kveld.

Skrevet

Koselig med en liten mikrojul da! :jepp:

Ikke helt uthvilt her... :kaffekopp: Men, det kunne vel vært verre :jepp:

Håper mandagen blir fin, Suzy!

Skrevet

Åhhh.. jeg har vært og fått fotpleie i dag. Så deilig!

Det tingler i føttene og de er varme og deilige. Skal forsøke å huske å smøre dem med feit og god fotkrem til kvelden, så de blir fuktet maksimalt nå mens de er nyskurte :fnise:

Dette blir den store pleieuken - i morgen skal jeg til voksing og onsdag er det hudpleie - også er det jul.

Skrevet

*ikke misunnelig på pleie-uken i det hele tatt* :plystre::ironi:

Høres fantastisk ut!!!!!

Skrevet

*ikke misunnelig på pleie-uken i det hele tatt* :plystre::ironi:

Høres fantastisk ut!!!!!

Nå er jeg så myk under potene at jeg kan snike meg innpå hva som helst :nigo:

(Og det hører med til historien at denne pleien er høyst nødvendig nå altså!! Det er leeeenge siden sist.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...