Scorpina Skrevet 15. desember 2011 #8002 Skrevet 15. desember 2011 Go' formiddag stripedyret Trasig at huset dere la inn bud på gikk over smertegrensen deres, men som flere sa her; det kommer flere anledninger! Blir dette første julen dere feirer ilag - under samme tak?
Suzy Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #8003 Skrevet 15. desember 2011 Go' formiddag stripedyret Trasig at huset dere la inn bud på gikk over smertegrensen deres, men som flere sa her; det kommer flere anledninger! Blir dette første julen dere feirer ilag - under samme tak? Nix - den tredje faktisk, så vi er jo snart for veteraner å regne
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2011 #8004 Skrevet 16. desember 2011 Håper du kom deg velberget fram i går, og at signering og alt går fint (ser ingen grunn til at det ikke skulle gjøre det altså). Inn til Tigerstaden igjen i dag, eller skal helgen tilbringes østpå? Oi, glemte Ha en fin dag!
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 #8006 Skrevet 16. desember 2011 Ønske om en fin fredag og helg er overbragt herfra også! Lykke til med overrekkelse og signering i dag
Gjest Purple Haze Skrevet 17. desember 2011 #8007 Skrevet 17. desember 2011 Mårnings! Ha en fin lørdag, Suzy
Sauen Shaun Skrevet 17. desember 2011 #8008 Skrevet 17. desember 2011 God morgen. Håper du får en fin lørdag.
Suzy Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #8009 Skrevet 17. desember 2011 Sløøøøøv tiger i sofaen.... Vi la oss klokka seks i dag tidlig (!) etter trivelig rakfisklag og en lang pratestund og en lang kosestund på kvisten. Temmelig slapp katte her i dag som ikke gidder fjøre noe mer enn høyst nødvendig Men nå er huset overlevert, kontrakten signert og alt annet i orden - og jeg syns det var deilig å skeie litt ut i går. Godt at ikke helga er helt brukt opp heller Får forsøke å være litt nyttig og bruktbar i morra - dagen i dag er kjørt
Roadrunner Skrevet 17. desember 2011 #8010 Skrevet 17. desember 2011 Høres ut som natta si gitt (katter er vel egentlig nattdyr? Gjelder det tigre også da kanskje? ). Du får kroe deg godt sammen på sofaen og bare slappe av i dag, det er ABSOLUTT vel fortjent! Du har tømt og rengjort et hus på rekordtid!
Gjest Purple Haze Skrevet 17. desember 2011 #8011 Skrevet 17. desember 2011 Skjønner godt at du er slapp i pelsen i dag, du har jo døgnet! Trodde sånt var forbeholdt ungdommen, jeg Godt å være ferdig med overtakelse og alt i hop, tenker jeg. Nå kan dere kikke på hus og drømme dere bort. Plutselig dukker det huset dere skal ha opp God helg
Suzy Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #8012 Skrevet 18. desember 2011 God søndagsformiddag! Betraktelig mindre slapp i pelsen i dag etter å ha sovet ei effektiv ti timers natt Ski på tv og temmelig fredelig her i dag og, men vi skal vel ut og se etter julegardiner og julegaver (altså kjæresten sine - jeg er jo ferdig ) en liten tur i dag. Litt mer kanskje?
Suzy Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #8014 Skrevet 19. desember 2011 God morgen, god morgen! Uthvilt igjen i dag - alltid like overraskende... Hadde satt klokka på kvart over seks, men var egentlig ganskel klart til å stå opp fem på seks - så jeg lå litt på trass, resignerte og sto opp. Kjørte bil ned til der datteren bor i dag og trikket videre - og mens jeg sto og ventet på trikken så dukket hun opp Så da ble det følge til jobben i dag. Vi skal feire en liten julekveld i dag, etter jobb, så da var det lettest å ha bilen der . Har endel julegaver og litt annet småtteri til henne som skulle være med - og det er lettere og kjappere å komme seg hjem på kvelden også når jeg ikke må nedom sentrum med kollektivtrafikken. Åh i dag smakte det deilig med - hm.. var det egentlig en nyhet...?
juliane Skrevet 19. desember 2011 #8015 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er aldri uthvilt før klokka nærmer seg tosifra... Høres hyggelig ut med en liten julekveld med datteren, antar det betyr at hun ikke skal feire jul med dere i år?
Suzy Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #8016 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er aldri uthvilt før klokka nærmer seg tosifra... Høres hyggelig ut med en liten julekveld med datteren, antar det betyr at hun ikke skal feire jul med dere i år? Noen er A-katter andre er det ikke Jepp, hun reiser til Spania i morgen tidlig for å feire der sammen med faren sin - derfor skal vi ha mikrojul i kveld.
Roadrunner Skrevet 19. desember 2011 #8017 Skrevet 19. desember 2011 Koselig med en liten mikrojul da! Ikke helt uthvilt her... Men, det kunne vel vært verre Håper mandagen blir fin, Suzy!
Suzy Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #8018 Skrevet 19. desember 2011 Åhhh.. jeg har vært og fått fotpleie i dag. Så deilig! Det tingler i føttene og de er varme og deilige. Skal forsøke å huske å smøre dem med feit og god fotkrem til kvelden, så de blir fuktet maksimalt nå mens de er nyskurte Dette blir den store pleieuken - i morgen skal jeg til voksing og onsdag er det hudpleie - også er det jul.
Roadrunner Skrevet 19. desember 2011 #8019 Skrevet 19. desember 2011 *ikke misunnelig på pleie-uken i det hele tatt* Høres fantastisk ut!!!!!
Suzy Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #8020 Skrevet 19. desember 2011 *ikke misunnelig på pleie-uken i det hele tatt* Høres fantastisk ut!!!!! Nå er jeg så myk under potene at jeg kan snike meg innpå hva som helst (Og det hører med til historien at denne pleien er høyst nødvendig nå altså!! Det er leeeenge siden sist.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå