Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klemmer:

Trøtt tiger på glatta høres skommelt ut! Gikk det greit?

Også mistenker jeg at jeg kanskje kan juble for 400 sider med dette innlegget :hoppendeglad::duskedame:

Sender over ei virtuell lussekatte og håper dagen blir fin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jommen runda du og kom på side 400 ja :ler:

:danse::danser::smilyblomst:

Skrevet

Gave til papsen er fikset og jeg har spist en deilig lussekatt :nigo:

Tror jeg er ladd for å tusle meg hjemover snart gitt. Bake, vaske, brette, skifte.... og kanskje kaste litt også :klo: Hadde vel ikke vært dumt å få ryddet litt opp i kjøkkenskapene for eksempel.

Får se hva jeg gidder når jeg endelig kommer hjem.

Ha en fin ettermiddag!

Skrevet

God morgen!

Det er bare å innse det - jeg er en sløv tiger om dagen. Det ble klesvask, klesbrett, litt rydd og knekkebrødbaking i går, men det var det hele... Gad ikke engang skifte på senga (tenkte å utsette det til i dag faktisk...) og gad i allefall ikke gjøre noen fremstøt med skikkelig rydding.

Jeg tror jeg har hatt nok organisering for en stund, for det virker rett og slett lite fristende å gjøre noe her nå... :roll:

Ja, ja... litt sent i seng i går og heeelt fjern når klokka slo seg på igjen i dag, men er da her. Tenker å kjøre normallang dag i dag også (har vært på jobb 7.15 og sittet til 15.30 minimum de siste dagene) - så kan jeg antagelig stikke mot øst litt tidlig i morgen og slippe rushtid osv.

Har lyst til å stikke innom gamlejobben en tur og hilse på for eksempel - burde jo hatt med noe koselig til dem også... Hm... Vi får se.

Ikke mye å melde herfra.

Jeg skal drikek litt mer :kaffekopp: , så kanskje det retter seg :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Skal du østover igjen allerede i morgen? Du får kjøre pent på det såpeglatte føret da!

Ellers så synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du tar det litt med ro nå. Du har da visst jammen hengt i stroppen i det siste!

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Jepp - det bærer østover igjen i morra.

Kontraktskriving og overtagelse på fredag formiddag og tilbake igjen til by'n rett etterpå.

Er litt bekymra for føret, men på hovedveiene er det vel bart og greit uansett, så det går nok fint :jepp:

Skrevet

Jeg syns ikke det er rart at tigern er sløv etter å ha stått sånn på den siste tiden! Og enda en tur i morgen, tenker det blir godt å gi fra seg de nøklene! Og sikkert litt vemodig også, har jo skjønt at du er veldig glad i det huset. :sjenert:

Skrevet

Jeg syns ikke det er rart at tigern er sløv etter å ha stått sånn på den siste tiden! Og enda en tur i morgen, tenker det blir godt å gi fra seg de nøklene! Og sikkert litt vemodig også, har jo skjønt at du er veldig glad i det huset. :sjenert:

Ja det blir vemodig, men samtidig så er jeg igrunnen klar for det nå. Har vært gjennom alle nyansene og følelsene - og nå er det slik og det er greit.

Jeg har lagt ned ufattelig mange arbeidstimer i det huset og jeg hadde tenkt å dø i det huset. Klart det er rart, smertefullt og en kraftig omstilling å skulle gi det fra seg...

Men jeg er klar for noe nytt nå og håper det ikke drøyer evig langt utpå vår eller sommer før vi finner oss noe.

Kommer sikkert til å gråte en skvett når alt er over og jeg er å vei innover igjen, men det får nå bare være... :sjenert: Det ER rart å forlate sin barndoms dal i en alder av 40 for å bosette seg et helt annet sted. Forlate nettverk og alt....

Fikk forresten mail fra en gammel og god venn, som jeg mailer ganske mye med i formiddag. Faren døde i ei ulykke før helga og alt står litt på hodet. Jeg får sånn medfølelse, men er ikke stort jeg kan gjøre annet enn å sende gode tanker. Huff.. livet er skjørt :tristbla:

Det verste er at jeg så omtale av ulykka før helga og tenkte på dem og lurte på om det var faren hans :overrasket:

Skrevet

:klemmer:

Blir helt sikkert vemodig, men vil tro også litt befriende og godt å komme videre. Nå har du brukt mye tankevirksomhet på det huset i høst, og det er nok en god lettelse i bunn. Krysser fingrene for at dere finner noe fint, koselig og prisoverkommelig i løpet av senvinteren/våren! :klemmer:

Skrevet

Go morn - go morn!

Litt oppesen i dag, for tiger'n kom seg i seng i vettug tid i går og er tilnærmet uthvilt! :fnise:

Hadde sønnen til kjæresten på middag i går, men jeg rakk å skifte på senga og vaske badet før han kom, så det er ganske hyggelig og rent hjemme nå faktisk. Tok en lang dusj og pusset pelsen en tanke også - antagelig også medvirkende til at jeg sov så godt i natt.

Pakket overnattingssakene også - så i dag etter jobb bærer det mot øst igjen gitt. Bilen står parkert på strategisk sted og jeg håper å stikke avgårde i ganske ok tid.

Og jeg er utrolig klr for å overlevere det huset nå kjenner jeg. Det blir en lettelse :jepp:

Skrevet

God morgen!

Uthvilt tiger høres bra ut! Og så deilig med rent bad og rent sengetøy! Hverdagsluksus :jepp:

Trengs litt pelsstell her også, satser på å få tatt det i løpet av helgen. Får da være måte på til vinterpels... :sjenert:

Håper det blir en fin dag på jobb, og at turen østover (hvorfor har jeg alltid en fornemmelse av at du skal mer nord? :klo: )går fint! :klem:

Skrevet

Uthvilt da gitt, det hadde vært noe! :fnise:

God tur østover og lykke til med overtagelse!

Skrevet

Nordøst er vel ikke så helt feil det - det er jo litt nordover, men mest østover :)

Skrevet

Nordøst er vel ikke så helt feil det - det er jo litt nordover, men mest østover :)

:klo:

Vil fremdeles nordover jeg :P Med et hint østover underveis :fnise:

Men stoler på at stripedyret vet best, du har jo vært der før :fnise:

Skrevet

God morgen Tigerpus. :kaffekopp:

Men jeg synes du bruker mange fremmedord her: uthvilt, rent sengetøy, vasket bad, pelsstell... :klo:

God tur og lykke til med overtakelsen av huset. Regner med at det blir godt å bli ferdig med den prossessen. :klem:

Skrevet

Men stoler på at stripedyret vet best, du har jo vært der før :fnise:

Ett par ganger :ler:

Men jeg synes du bruker mange fremmedord her: uthvilt, rent sengetøy, vasket bad, pelsstell... :klo:

Ja det er snodig, men jeg fant ut i går, etter å ha slått opp flere av disse ordene i fremmedordboka og fått en skikkelig forklaring på dem, at de kunne fungere postivt for mitt helbred og min velvære :ler:

Viste seg å holde stikk også...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

God tur til gamle trakter i dag! Skjønner godt at det blir en lettelse å bli helt ferdig nå, så kan dere se fram over :) Og ikke minst så får du en annen økonomisk situasjon. Det må jammen meg bli deilig! :)

Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

God tur til gamle trakter i dag! Skjønner godt at det blir en lettelse å bli helt ferdig nå, så kan dere se fram over :) Og ikke minst så får du en annen økonomisk situasjon. Det må jammen meg bli deilig! :)

Akkurat det med økonomien er det jeg gleder meg aller mest til. Fy fader altså. Jeg får jo mange, mange tusen mer å rutte med hver eneste måned. DET kommer til å merkes!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, det tror jeg på! Og det å slippe å bekymre seg for økonomi gjør livet så mye enklere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...