MarianneE Skrevet 2. februar 2009 #781 Del Skrevet 2. februar 2009 Flott fysikk, det tror jeg faktisk på! Jeg er helt overbevist om at du er like flott på utsiden som du er på innsiden. Det er jeg overbevist om! I såfall er du one hot piece of ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #782 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er jeg overbevist om! I såfall er du one hot piece of ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #783 Del Skrevet 2. februar 2009 Mandagskoma Hadde en skikkelig fyllesjuk søndag i går - våknet med en overflatetemperatur på sikkert 50 grader og brukte dagen på å stappe i meg mat og sitte bom stille i sofaen og fyre. Det kjennes når man bruker lørdagsnatta på vin Men det var morsomt! I tillegg dro jeg på salg på HM på lørdag og var så fornøyd. Kjøpte meg nye olabukser, ny storskjorte og to vester for 500 kr tilsammen! Helt utrolig! I tillegg kjøpte jeg bukser i str 29 og det er jaggu lenge siden jeg kunne! (De er i modell wide, og har litt stretch i seg, så det er nok derfor det går, men likevel... og for bare 100 kroner ). Har hygget meg mye i egent selskap i helga og det tror jeg at jeg har trengt. Jeg trengte å bli minnet på at jeg har det hyggelig for meg selv også - og kanskje ikke trenger å bygge livet omkring en mann. Det er dumt å ta ting på forskudd, men det er greit å ha kjent på en mulig singeltilværelse. Tenkt på det og følt på det. Jeg er nok dessverre ikke sikker på at vi skal greie dette her - og jeg forbereder meg Kontrollfreaken Suzy, forsøker å forberede seg på alt. I dag er det sykkel på kvelden - satser på å krabbe til sengs tidlig i dag, for en gangs skyld, for jeg orker ikke å være så trøtt på morran støtt. Får se hvordan det går. Pleier ofte å mislykkes ved at jeg havner foran tv'n og ikke kommer meg tidlig nok i seng likevel Nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. februar 2009 #784 Del Skrevet 2. februar 2009 Størrelse 29 !!!! Herre min hatt, for en form du må ha da! Vi snakker i alle fall ikke om noen tjukkebolle, for å si det slik.. Høres ut som at du gjorde noen kupp på H&M! Jeg var der jeg også, og så egentlig masse jeg hadde lyst på, men da jeg kom hjem hadde jeg bare en genser til meg selv, og ting til samboeren for 1000,-. Jaja, han trenger det vel mer enn meg. Det er utrolig viktig å kose seg i eget selskap, om man er singel eller ikke. Til syvende og sist har vi bare oss selv. Høres vel nok dramatisk ut, men jeg mener bare at den eneste vi har kontroll over er oss selv.. Syns ikke du er noen kontrollfreak som prøver å forberede deg litt på det som eventuelt måtte skje.. vi vil vel alle drive med litt "damage control" når vi tror at noe ikke vil gå vår vei. Forresten, den proteinshaken du nevnte for meg, den som smakte godt, hva het den igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #785 Del Skrevet 2. februar 2009 Forresten, den proteinshaken du nevnte for meg, den som smakte godt, hva het den igjen? Den heter Protein Delite . Jeg syns den er skikkelig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. februar 2009 #786 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja der var den ja! Var det bringebær du pleide å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja der var den ja! Var det bringebær du pleide å ha? Jeg har prøvd bringebær, sjokolade og skogsbær og syns nok at bringebær er den beste. Sjokoladen er god, men blir litt for søt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. februar 2009 #788 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for hjelpen! Bestilte bringebær nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #789 Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for hjelpen! Bestilte bringebær nå jeg! Håper du liker den - nå blir du sterkedama, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. februar 2009 #790 Del Skrevet 2. februar 2009 Bukse i str 29? Jeg sa jo du er one hot piece of ass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #791 Del Skrevet 2. februar 2009 Bukse i str 29? Jeg sa jo du er one hot piece of ass!! Ja, jeg følte meg rimelig oppesen når jeg kunne kjøpe den buksa - men som sagt: 2 % elastan i tillegg til olastoffet OG modell wide, så jeg tar ikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #792 Del Skrevet 3. februar 2009 *gjesp* Kom jeg meg i seng i normal tid i går? Nei det var jo Star Wars på tv, så det gikk jo ikke! I tillegg hadde jeg glemt å stille om klokka fra da kjæresten sov hos meg sist, så den ringte tjue minutter før den trenger I dag MÅ jeg komme meg i seng tidligere, hvis ikke er uka helt ødelagt! Fin treningsøkt i går. Kikket på pulsklokka etterpå og fikk middels sjokk - jeg hadde vært oppom 200 i puls på et tidspunkt og det er da vitterligen det jeg trodde var maksen min. Den må da nesten være høyere, om det ikke har vært en teknisk glipp (sånt skjer jo). Kjæresten var innom på kvelden og fortalte at han får besøk av megler i dag som skal se på leiligheten hans og som hadde en mulig kjøper på hånda som kan gjøre at han sparer utgifter til annonser osv. Hadde vært fint om han var så heldig, men samtidig kjente jeg at jeg ble gjennomtrist. Jeg forsøker så hardt å se etter positive sider ved dette og å tenke på at det kan være mulig å bo midlertidig hos ham en "sesong", men akkurat nå klarer jeg ikke å se noe annet enn slutten på forholdet vårt Jeg gruer for å begynne å reise igjen, ikke se hverandre på hele uka, måtte sette av hele helga... også er det så mange andre småting som har bygd seg opp til en stor haug av negativitet... Jeg vet jammen ikke akkurat nå. Kanskje jeg bare burde gi opp. Nok depping på morgenen - orker ikke mer av det akkurat nå... Er sjukt kaffetørst og kan konstatere at i dag er jeg tjukkebollafeita igjen etter utskeielsene i helga. Det er jo bare min egen skyld, men nå må jeg snart greie å ta meg sammen og slutte å gnafse i meg tull! Nei, nå MÅ jeg ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 3. februar 2009 #793 Del Skrevet 3. februar 2009 God morgen, Suzy! En skikkelig oppmuntrings- og en på en litt småkjip tirsdag... Utrolig trist å lese om tankene dine omkring kjærestens flytting, men må innrømme at jeg skjønner deg inderlig godt. Må føles som et stort skritt i feil retning, og med andre mindre ting som påvirker den negative siden av vektskåla, så er det fort for at tankene går mot det kanskje tristeste alternativet. Har ikke noen velmenende råd å komme med, vil bare si at jeg håper dere finner ut av det! Og ikke glem deg selv opp i alt sammen... Angående helgene, så vet jeg veldig godt hvordan den tjukkebollefeita-følelsen er! Bestemte meg etter forrige helg for at NÅ skal det være skjerpings, og klarte det nesten i helga. Ble noen solide utskeielser allikevel, men ser ut til å kunne gå veien til slutt. Høyere vekt i går enn på søndag, men ned igjen til i dag (jada, VET at jeg ikke skal veie meg så ofte, men....). Lykke til, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #794 Del Skrevet 3. februar 2009 Tusen takk Svanungen Det er liksom ikke så mye å si eller gjøre annet enn å vente nå - og det er jo til å bli alldeles gal av... Vel. vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. februar 2009 #795 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er enig i det svanungen sier - spesielt at du må huske deg selv oppe i alt dette. Hvis situasjonen blir ulevelig må du nesten prioritere deg selv. Det er det ingen andre som kommer til å gjøre for deg (les: kjæresten din). Skjønner at dette ikke er noe greit i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #796 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg husker meg selv - det er vel det jeg gjør og det jeg vurderer hele tiden. Hva er jeg villig til å satse? Hva er det verdt? Hva slags muligheter har vi egentlig for å lykkes? Jeg vet så lite og summen av alle hensyn gjør meg usikker. Jeg har på et vis sagt til meg selv at jeg skal gi det neste år, forsøke å gjennomføre planen om å bo midlertidig og se hvordan det fungerer da - så får jeg avgjøre. Det blir sikkert ikke lettere å eventuelt bryte da, men jeg er jo alt så involvert at det ikke vil bli annet enn smertefullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 3. februar 2009 #797 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ingen gode råd å komme med, selv om jeg virkelig skulle ønske jeg hadde det. Jeg forstår at det må være veldig vondt at han faktisk flytter, det blir så håndfast når leiligheten skal selges.... Og så vanskelig å faktisk vite hva man skal gjøre med situasjonen. Håper en virtuell kan hjelpe ørlite. Jeg har ikke muligheten til å være på KG på dagtid lenger (dustete nettrestriksjoner på jobb), så jeg får ikke til å komme innom på min faste morgenvisitt hos deg lenger. Håper kvelden i dag har vært fin, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 4. februar 2009 God morgen! I går kveld fikk jeg en skikkelig ufrivillig stemningskveld, for plutselig klokka 21 ca gikk lyset Stup mørkt ble det, men jeg fikk da tent noen stearinlys og ringt e-verket og joda, de hadde noen på saken... Så da var det bare å tenne mer lys og rigge seg til i halvmørket. Heldigvis hadde jeg fått fyr i ovnen, så det ikke ble kaldt, og det var ikke slik det var hjemme da jeg var liten. Der var nemlig brønnpumpa elektrisk, så når lyset gikk så fikk vi ikke gått på do eller noe slikt, for det var ikke vann... Men alt i alt var det litt trivelig også. Kjæresten skjønte ikke en lyd når han kom hjem og alt var stappmørkt men vi satt nå der i halvmørket og småpratet helt til lyset kom tilbake. Veldig greit det kom før leggetid så jeg slapp å våkne med tv'n på fullt og alle lys på i dag Litt irritert ble jeg da... For naboen på ene siden hadde lys. Det var mitt og tre hus til som lyset hadde gått i. Og ikke fikk jeg sett CSI heller Tok restitusjonskvelden i går. Lagde middag og inviterte kjæresten. Datteren var i strålende humør og stolt av seg selv for hun hadde fått 5 + på ei framføring i engelsk. Flink jente! Så dro kjæresten på trening og datteren på øving, og jeg vasket litt klær, ryddet og puslet for meg selv før lyset altså gikk. I dag skal jeg i svømmehallen. Blir deilig, for det er så kaldt om dagen at jeg er frossen langt inn under huden. Er tidlig på jobb i dag slik at jeg kan gå tidlig. Jeg har sagt jeg kan låse inn en håndverker i leiligheten til kjæresten klokka 14.30 nemlig. Ikke lenger tjukkebolla på vekta i dag... Merkelige greier. jeg vet jeg ikek skal veie meg hver dag, men jeg gjør det nå likevel og får sjelden panikk på variasjonene. Det er igrunnen symptomatisk at jeg veier minst på fredager og mest på mandag elelr tirsdag. Tyder på at jeg unner meg litt vel mye i helgene. Når skal jeg finne inspirasjon til å ta av meg de siste kiloene...? Kanskje det blir lettere når kjæresten flytter? (endelig noe positivt) Når jeg holdt på å sovne i går slo det meg igjen. Jeg kommer til å savne å sovne inntil ham på hverdagene - og ikke minst jevn tilgang på () Nå får jeg vel begynne å virke litt. Kjenner at begynner å fungere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #799 Del Skrevet 4. februar 2009 Håper en virtuell kan hjelpe ørlite. Jeg har ikke muligheten til å være på KG på dagtid lenger (dustete nettrestriksjoner på jobb), så jeg får ikke til å komme innom på min faste morgenvisitt hos deg lenger. Åh.. Så utrolig teit! Savner deg om morgenen altså... Dumme jobben Og virtuelle klemmer virker alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 4. februar 2009 #800 Del Skrevet 4. februar 2009 ...ikke fikk jeg sett CSI heller Å nei! Jeg glemte hele CSI! Eller... Nei, CSI N.Y. er vel i dag...? Gary Sinise... Mmm... Tøffing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå