Sauen Shaun Skrevet 11. desember 2011 #7961 Skrevet 11. desember 2011 Krysser fingrene for at dere blir ferdige tidlig i dag.
Gjest Purple Haze Skrevet 11. desember 2011 #7962 Skrevet 11. desember 2011 Kan tenke meg det blir deilig å bli ferdig i dag Håper du får tidlig kvelden og kan slappe av etter helgens jobbing!
Roadrunner Skrevet 11. desember 2011 #7963 Skrevet 11. desember 2011 Så flinke dere har vært! Håper dere ble ferdige ganske tidlig i dag, slik at tiger'n kan kose seg litt på sofaen i kveld! Det er vel fortjent!!
Suzy Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #7964 Skrevet 11. desember 2011 Åh halleluja - jeg er hjemme i sofaen med kjæresten min. Huset er nyvasket og alldeles tomt - boden her er full og jeg har klesvask til et par uker fremover, men jeg er ferdig Kjæresten og jeg markerte det hele med en liten øhmm "hyggelig event" på stuegulvet, så nå er huset sagt behørlig farvel til Nå har strengen innvendig sluttet å vibrere og stresset er vekk. Deilig. I morgen blir det ny spenning - da leverer vi inn bud på huset vi så på denne uka, så får vi se om vi blir parkert med en gang eller hva som skjer. Har ikke enorme forventninger, men tenker at vi har en fair sjanse. Det hadde jo vært for utrolig om vi hadde funnet et nytt sted med en gang. Tør ikke tro det er mulig en gang... Nå skal jeg pusle ferdig heftet vi skal gi ut og sende over til trykking og dermed er en stooor byrde til løftet fra mine skuldre. Dette har vær fix it uka altså! Nå
Suzy Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #7965 Skrevet 12. desember 2011 God morgen! I dag var det sylglatt! Fyttegrisen. Fem varmegrader helt plutselig og dermed begynner det å smelte overalt, og dammer på toppen av snø og is blir jo helt kaos. Heldigvis var jeg på tur samtidig med kjæresten i dag, så jeg fikk skyss ned til tbanen. Trøtt i kroppen i dag, kjenner jeg. Merker at det har vært mye en liten stund, for jeg er tydelig stresset i hodet og ikke helt i stand til å holde orden på sakene. Har lagt igjen jobbtelefonen et eller annet sted (sannsynligvis hjemme) oppdaget jeg da jeg kom på jobben Så i dag får jeg håpe folk mailer... Dustetiger ass... Men jeg har fakset avgårde bud på nytt hus i dag - first thing - så nå er det bare å vente og håpe. Phuuu.... Jeg er spent. Fordelen med boligmarkedet her inne er at det er så presset og raskt at det kommer til å bli avgjort i dag - så en slipper liksom å vente og lure lenge. Nå må jeg ha mer
Roadrunner Skrevet 12. desember 2011 #7966 Skrevet 12. desember 2011 SÅ spennende med budrunde! Heier på dere, og håper virkelig dere får tilslaget! Så moro det hadde vært! Og at du er smått stressa i toppen skulle vel bare mangle, gått i ett de siste ukene!
Gjest Purple Haze Skrevet 12. desember 2011 #7967 Skrevet 12. desember 2011 God morgen Så deilig at dere ble ferdig i går Og for en fin avskjed med huset Tenker det er godt å vite at nå er alt det strevet bak deg, og dere kan se framover! Budrunde blir jo kjempespennende! Krysser fingre for dere i dag
Suzy Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #7969 Skrevet 12. desember 2011 Lykke til med budrunden. Jo takk - nå er vi alt oppe på maksgrensa vår, så byr de andre noe høyere nå så er vi ute. Herregud for et marked altså
Roadrunner Skrevet 12. desember 2011 #7970 Skrevet 12. desember 2011 Jo takk - nå er vi alt oppe på maksgrensa vår, så byr de andre noe høyere nå så er vi ute. Herregud for et marked altså Hvor mye lavere enn maksgrensa startet dere? Og hvor mange er med i budrunden? Kan forresten være lurt med ei maksgrense som ikke er et rundt tall (for da er det trolig at andre også presser seg dit, men ikke særlig lenger). Jeg fikk anbefaling av banken om å evt strekke meg 10-20.000 over maksgrensa hvis det var noe jeg virkelig ønsket å kjøpe. Krysser fingrene for dere!
Suzy Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #7971 Skrevet 12. desember 2011 Vi startet 300.000 lavere enn grensa - og de andre slengte på 250.000 med en gang. Har ikke hørt en døyt mer, så hvem vet... Står til klokka tolv. Sikekrt godt poeng med en urund sum. Grensa vår er temmelig rund må jeg nok innrømme. Pfff... litt nervøs nå.
Suzy Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #7972 Skrevet 12. desember 2011 Da var det tapt gitt - var bare vi og ett par til som bød, men de var villige til å gi mer enn oss. Kommer nye sjanser etter jul, tenker jeg.
juliane Skrevet 12. desember 2011 #7973 Skrevet 12. desember 2011 Så surt! Vet så veldig godt hvordan du har det, det er veldig kjipt å tape budrunder. Jeg hadde jo omtrent mentalt flyttet inn i alle leilighetene vi var interesserte i, så jeg ble like lei meg hver gang... Snakket forresten lenge med megleren som hadde visning i blokka her i dag, han mente det var så få boliger ute nå at han trodde enkeltobjekter kom til å gå betydelig høyere nå enn i januar. "Alle" vet at boligprisene stiger i januar, men når alle har ventet med å legge ut boligene sine er det lov å håpe på at prisene ikke blir så verst allikevel.
Roadrunner Skrevet 12. desember 2011 #7974 Skrevet 12. desember 2011 Huff, kjedelig at budrunden tok den retningen. Men, da er det nok deres tur i 2012 tenker jeg! Og krysser fingrene for at juliane får rett, at prisene ikke blir like stive i januar. Heier på dere!
Suzy Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #7975 Skrevet 12. desember 2011 Så surt! Vet så veldig godt hvordan du har det, det er veldig kjipt å tape budrunder. Jeg hadde jo omtrent mentalt flyttet inn i alle leilighetene vi var interesserte i, så jeg ble like lei meg hver gang... Snakket forresten lenge med megleren som hadde visning i blokka her i dag, han mente det var så få boliger ute nå at han trodde enkeltobjekter kom til å gå betydelig høyere nå enn i januar. "Alle" vet at boligprisene stiger i januar, men når alle har ventet med å legge ut boligene sine er det lov å håpe på at prisene ikke blir så verst allikevel. Jeg har vært veldig forberedt på at vi kom til å tape - men har selvsagt flyttet inn litt likevel. Er ikke ekstremt skuffet, for jeg tenkte meg at det ville gå slik. Godt poeng det med januarprisene - og vi har det jo ikke travelt - nå står alt jeg eier på lager og har det helt fint, så vi kan vente vi.
Gjest Purple Haze Skrevet 12. desember 2011 #7976 Skrevet 12. desember 2011 Så kjedelig å tape budrunden, men da var det rett og slett ikke det huset dere skulle ha! Og jeg er sikker på at dere finner huset DERES når det rette dukker opp
Gjest Purple Haze Skrevet 13. desember 2011 #7977 Skrevet 13. desember 2011 Good morning! Håper tirsdagen blir bra for Suzypusen i Tigerstaden
Suzy Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #7979 Skrevet 13. desember 2011 God morgen. Trøtt katte på glattisen oppsumemrer vel dagens tilstand, men har da kommet meg på jobb og det ganske tidlig i dag og. Planen er å komme meg hjem i dugelig tid i dag og få vasket litt klær (enda mer, heter det vel), bakt knekkebrød, skiftet på senga og i det hele tatt ryddet litt. Og i dag skal jeg få meg en lussekatt et eller annet sted - OG få kjøpt en julegave til pappa (ble en endring i planen for han kom med et konkret ønske og da skal han jammen få det også). Ellers da..? Næh.. ikke noe.
Suzy Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #7980 Skrevet 13. desember 2011 Forresten hadde bestemoren min vært 97 år i dag om hun hadde levd. Det er veldig rart å tenke på at det er så mange år siden hun ble borte, for jeg savner henne fortsatt. Verdens beste bestemor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå