Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2011 #7921 Skrevet 6. desember 2011 Litt morgen kan vel trenges før du går på dagens økt. Du har jo fått unna deg myyye allerede. Er du i rute? Håper formen er bedre i dag, så går kanskje alt mye lettere. Jeg på deg!
Suzy Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #7922 Skrevet 6. desember 2011 God kveld ladies. I dag har jeg ikke fått vært inne her i det hele tatt, men har prioritert operasjon rydd og flytt I dag har datteren og jeg sortert oss gjennom uhorvelige mengder med ting fra kjelleren. Har båret opp så godt som alt fra kjelleren - men ikke riktig alt, så nådde ikke helt målet der.. men har vasket ned alle rommene bortsett fra kjellerstua - og det er fort gjort så snart den er tømt Gjenbruksbutikken har tatt to senger, to bokhyller, vinlageutstyr, hengekøye, to store esker med barne og ungdomsbøker, to sykler, en spark, ett par barneski, to esker med leker og noe annet småtteri. He, he. Herlig! Endel av datterens saker er kjørt vekk til lagring (sofa, stol og endel nedpakket småtteri), noe er satt i garasjen til henting (gis bort), og vi har vel klart å fylle seks søplesekker bare i dag Skal spørre Pappa om han gidder å kjøre det på dynga for meg i løpet av uka - og om han kan låne nøkkel av Mamma og ta med alt rasket som står i gangen også... Det skal vel alt i alt være så lite igjen at kjæresten og jeg bør greie å få det unna til helga og å vaske ned resten. Da trenger jeg bare komme opp til kontraktsmøte og overlevering fredag 16. Det er liksom drømmen da. Jeg syns jeg har vært skikkelig flink og effektiv om jeg skal si det sjøl. Alt har gått som forventet - og litt til. Puuuhhh.. Og på torsdag skal vi på visning. Jeg skulle egentlig vært med på middag med jobben, men visningen er halv seks og dette er virkelig noe for oss, så jeg skal be om forståelse... Håper jeg får det. Vi kunne gått på søndag (er selvsagt to visninger), men da er den klokka to og skal vi østover for å bli ferdige med det huset, så nytter det ikke å dra ned igjen klokka 11 på formiddagen. Da er jeg redd vi ikke blir ferdige gitt. Ja, ja... det ordner seg vel. Nå tror jeg at jeg må dusje snart. Nær koma
Suzy Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #7923 Skrevet 6. desember 2011 Og formen er bedre - også var det veldig kos å komme hjem til kjæresten da
Roadrunner Skrevet 6. desember 2011 #7925 Skrevet 6. desember 2011 Virkelig effektive dager du har hatt! Høres ut som om du er skikkelig i rute, og har all grunn til å være fornøyd med helgens innsats! Og så spennende med visning! *krysser fingrene* Kos deg med kjæresten og sov godt, tigerpus!
Sauen Shaun Skrevet 7. desember 2011 #7926 Skrevet 7. desember 2011 God morgen. Hvordan er tigerformen i dag?
Suzy Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #7927 Skrevet 7. desember 2011 God morgen! På jobb etter en skikkelig vassetur (det har snødd litt i natt kan du si) og klar med Ganske våken også, men jeg er vel skikkelig inngått i tidlig opp etter å ikke ha sovet lenger enn til halv ni en eneste dag siden forrige mandag Sovet urolig i natt, men er rimelig uthvilt for det. Kjæresten fortalte at han har sovet dårlig uten meg og i går så tror jeg han sov på ti sekunder etter at han traff puta Hadde jo vært hyggelig om det var min skyld Visning i morgen - fant ut at jeg får det til uten å kutte middagen i morgen. Heldigvis! Middagen begynner klokka seks og møtet varer til fire - og dermed rekker jeg hjemom i mellom for å få med meg visningen. Phu... Snakket om det og regnet på det i går, og tror det er helt overkommelig gitt. Nå forsøker jeg å komme til bunns i mailbunken som har hopet seg opp mens jeg har vært vekk. Med litt til hjelp.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. desember 2011 #7928 Skrevet 7. desember 2011 God morgen Jeg er imponert over at du ikke er totalt utslitt etter å ha sjauet slik i mange dager! Litt godt å være tilbake på jobb, kanskje? Visning blir spennende! Tenk om dere blir huseiere sammen i løpet av kort tid Ha en fin dag
Suzy Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #7929 Skrevet 7. desember 2011 God morgen Jeg er imponert over at du ikke er totalt utslitt etter å ha sjauet slik i mange dager! Litt godt å være tilbake på jobb, kanskje? Visning blir spennende! Tenk om dere blir huseiere sammen i løpet av kort tid Ha en fin dag Ville jo nesten vært for ufattelig om vi faktisk skulle fått tilslag på det huset nå... Regner jo med at det ikke er aktuelt med noen overtagelse før i februar eller noe sånt, men uansett da gitt... Jeg tør ikke engang håpe.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. desember 2011 #7930 Skrevet 7. desember 2011 Du trodde jo ikke du skulle få solgt huset ditt heller, men det gjorde du Tenker dere har veldig gode sjanser til å få huset dere ønsker dere nå! Krysser alt jeg har for dere altså
Suzy Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #7931 Skrevet 7. desember 2011 Du trodde jo ikke du skulle få solgt huset ditt heller, men det gjorde du Tenker dere har veldig gode sjanser til å få huset dere ønsker dere nå! Krysser alt jeg har for dere altså Takk - det kan jo hende det hjelper også Vi har blitt enige om at vi har en øvre grense på hvor mye vil vil betale og går det over det så må vi bare hoppe av. Så får vi satse på at det ikke er hundre andre om beinet da....
juliane Skrevet 7. desember 2011 #7932 Skrevet 7. desember 2011 Det sies jo at boligmarkedet ikke er så hett nå før jul, så det går jo an å krysse fingrene! Enebolig dere skal se på? Spennende altså! Jeg var forresten i blodbanken i dag og der hadde de Mummikopper! (Var det ikke du som etterlyste det?)
Suzy Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #7933 Skrevet 7. desember 2011 Det sies jo at boligmarkedet ikke er så hett nå før jul, så det går jo an å krysse fingrene! Enebolig dere skal se på? Spennende altså! Jeg var forresten i blodbanken i dag og der hadde de Mummikopper! (Var det ikke du som etterlyste det?) Det er rekkehus - vi er nok ikke milliardærer så enebolig blir ikke på tale at vi har råd til JO!!! Faen så typisk at de har nå og ikke ellers Nå skal og kan jeg ikke gi blod før i slutten av februar
Roadrunner Skrevet 7. desember 2011 #7934 Skrevet 7. desember 2011 JO!!! Faen så typisk at de har nå og ikke ellers Nå skal og kan jeg ikke gi blod før i slutten av februar Kanskje de bare kunne tappet en liten skvett? Nok til en mummikopp? Veldig spennende med visning! Krysser fingrene!!!
Suzy Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #7935 Skrevet 7. desember 2011 Kanskje de bare kunne tappet en liten skvett? Nok til en mummikopp? Hører i grunnen den samtalen i hodet.... B. Ja hallo det er blodbanken. S: Øh hei - øhm.. jeg kan egentlig ikke gi blod før i slutten av februar, men så samler jeg på mummukopper og har hørt at dere har dem nå... B: Ja...? S: Så da lurte jeg på om dere kanskje bare kunne tappe ut en liiiten skvett.? Bare en desiliter eller no? Bare nok til en kopp? Jeg har tatt jerntabletter og alt. Æresord!
Suzy Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #7940 Skrevet 8. desember 2011 God morgen! I dag har vi heldagsmøte med avdelingen jeg jobber i. Vi har blitt omorganisert for omtrent to uker siden og nå skal vi ha bli kjent-møte hele dagen og middag på kvelden. Veldig koselig, men altså litt stress - for jeg skal hjem etter møtet for å gå på visning og deretter tilbake til byen. Men det får gå. Litt stressa i magen igjen i dag. Ble liggende og snakke om hvordan vi skulle organisere oss til helga og hva som gjenstår i huset mitt også ender vi selvsagt opp slik vi alltid gjør. Kjæresten maler fanden på veggen "det er utrolig hvor mye tid sånne småting tar også altså" også blir jeg litt sint fordi han tror jeg ikke vet noe om flytting og hvor tidkrevende det er - og litt stressa fordi jeg blir redd vi ikke rekker å bli ferdig denne helga heller Han er av og til utrolig negativ Jeg skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å se worst case hele tiden, eller jeg er god til å se realitetne jeg og, men jeg må liksom ikke understreke alt som kan gå galt støtt. Nå lurer jeg på om jeg må reise opp igjen i morgen, rett og slett. Vi snakket om å reise tidlig lørdag morgen (jeg hadde så lyst på en fredelig kveld hjemme) og bli til søndag - for jeg har tenkt at det er tilstrekkelig, men nå vet jeg ikke Kanskje jeg drar alene fredag, så kan han komme etter lørdag Kjennes ut som jeg ikke får helt fred i sjelen ellers. Sukk... kaldt her i dag - dvs jeg tok frem dunkåpa i går og fryser ikke. De har begrenset antall vogner på tbanen så det var bare tre vogner istedet for seks i dag tidlig og dermed var det ståplass og trangt som f... Da var det ikke så kult med dunkåpe, for å si det sånn... Rekker en KG-runde og en til før jeg må pakke meg sammen og dra på heldagsmøtet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå