Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2011 #7901 Skrevet 4. desember 2011 God morgen Ikke det minste rart du er sliten! Det er slitsomt å styre på sånn som du gjør nå. Virker som du er som meg, for lite flink til å ta pauser. Når jeg har sånne prosjekter driver jeg på som en tulling, og tenker hele tiden at jeg skal ta pause bare jeg for gjort det - og det - og det, og så må jeg gjøre det der først. Vips, så har man glemt både å spise og drikke. Husk å drikke nok vann i dag da Og forsatt lykke til med det som gjenstår! Tenker du kommer i mål, jeg
Sauen Shaun Skrevet 4. desember 2011 #7902 Skrevet 4. desember 2011 :perebrus: Flaskevann i mengder til travle Tiger'n. Håper dagens flytting går som planlagt.
Suzy Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #7903 Skrevet 4. desember 2011 God morgen! Nå er det en halvtime til flyttelaget kommer og jeg har demontert senga, skrudd beina av spisebordet og vasket ut av kjøleskapet på morraskvisten Nå tar jeg meg en kopp kaffe og puster litt før det begynner for fullt. Pappa kommer først med bil og henger og jeg satser på at vi greier å fylle mye av bilen og hengeren før neste lag kommer. Da får vi gått litt på skift, så det ikke blir fullt kaos. Har virkelig anstrengt meg for å ha mye klart slik at kjørings skal gå så glatt som råd er. Jo fortere vi får det unna jo mer tid til overs til videre "år'ning" for meg. Gleder meg til jeg er i mål i kveld for da har jeg litt oversikt også. Mmmm... kanskje jeg rekker en liten dagbokrunde i dag?
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2011 #7904 Skrevet 4. desember 2011 Har du leid lagerplass til de tingene du ikke skal ha med deg, eller?
Suzy Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #7905 Skrevet 4. desember 2011 Har du leid lagerplass til de tingene du ikke skal ha med deg, eller? Japp - jeg har leid lager der alle tingene mine skal stå så lenge. Har ikke noe sted å ha noenting nå, så sånn må det bare bli. Pappa og de andre hjelperne mine har vært helt utrolige i dag - de har vært skikkelig tetrisleggere og puslet alt så langt inn i en lagerbod. Helt utrolig. Nå er det ekko her og lukter veldig godt og rent. Har selvsagt mer igjen, men satser på å bli ferdig med det meste av kjelleren i morgen. Bare såvidt begynt der i dag. Kunne jeg i tillegg fått vekk et par av tingene som jeg skal gi bort også, så ville jeg blitt veldig fornøyd. Nå skal jeg vaske meg - pakke sammen bagen min og litt til - stikke til mamma og flytte inn der og deretter til pappa ¨på middag Sliten nå altså.
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2011 #7906 Skrevet 4. desember 2011 Du har jo vært kjempeeffektiv på bare noen små dager, da. Dette fikser du nok veldig fint på en dag og to til. Kos deg på middag
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 #7907 Skrevet 5. desember 2011 Wow! Her har det gått unna i helga! Var aldri i tvil om at tiger'n kom til å klare det, du er systematisk og effektiv! Well done! er servert!
Sauen Shaun Skrevet 5. desember 2011 #7908 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er imponert. Håper alt går som planlagt i dag også.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2011 #7909 Skrevet 5. desember 2011 God mandag mårra Håper du får gjort unna deg det meste i dag, så kan du snart slappe av og senke skuldrene. Tenk, så deilig det blir å kunne gå en rolig jul i møte, nå som du vet at alt det der er unnagjort! Ha en fin dag
Suzy Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #7910 Skrevet 5. desember 2011 Stønn... hatt ei skikkelig dårlig natt. Litt sår i halsen i går kveld og det har bare eskalert gjennom natta. Kjennes ut som jeg har feber også, men dette har jeg jo ikke tid til i det hele tatt Nå sitter jeg med tekopp og venter på at ibuxen skal slå inn, så er det bare å late som man er frisk ja. Pappa kommer i titiden for å kjøre søppel for meg, så skal jeg få ham med på å kjøre et lass til gjenbruksbutikken (et par senger og bokhyller og endel annet "stæsj") og deretter låne meg bil og kjøre til bygda og levere en sofa og hente datteren. Så blir det full fart med knallhard sortering av hennes "restopplag". Kommer rørlegger for å kikke på noe i kveld også - så dette blir en full dag gitt...
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 #7911 Skrevet 5. desember 2011 Huff... God bedring, Suzy! Dette trengte du absolutt ikke nå!!!
Suzy Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #7912 Skrevet 5. desember 2011 Huff... God bedring, Suzy! Dette trengte du absolutt ikke nå!!! Fryktelig dårlig timing syns jeg Men jeg har tenkt å late som til det går over
Sauen Shaun Skrevet 5. desember 2011 #7913 Skrevet 5. desember 2011 God bedring Tiger'n. Du får lete fram tigerkreftene i dag, og satse på at alt går som planlagt.
juliane Skrevet 5. desember 2011 #7914 Skrevet 5. desember 2011 Å, fyttirakkern for en dårlig timing på den sjukdommen! Krysser fingrene for at det funker å late som om det går over.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2011 #7915 Skrevet 5. desember 2011 Sjukdom passer aldri, men enkelte ganger passer det jo utrolig mye dårligere enn andre. Håper du har fått gjort unna deg noe, i hvert fall. Litt ingefærte------> God bedring!
Scorpina Skrevet 5. desember 2011 #7916 Skrevet 5. desember 2011 <sender over litt tigerbalsam for å få vekk bassluskene som prøver seg> God bedring snuppa!!
Suzy Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #7917 Skrevet 5. desember 2011 Oi, oi, oi... har fått meg en skikkelig skrubb og et glass og sitter i sofaen hos mamma.. Helt punktert. Men nå er utrolig mye gjort. Pappa og jeg har kjørt vekk et lass med søppel i dag, nå er alle møblene ute av huset og datteren og jeg har sortert mye av tingene hennes. Jeg har tømt begge kjellerbodene og vasket dem ned, vaskerom og tørkerom også. Puh... I morgen satser jeg på å få tømt kjelleren helt og vasket den ferdig. Så er liksom en ting helt ferdig. Gjenbruksbutikken kommer for å hente senger, hyller og diverse i morra, så da blir jeg kvitt enda mer. Mmmm.. formen er forøvrig litt bedre i kveld. Håper det holder seg altså.
Roadrunner Skrevet 6. desember 2011 #7918 Skrevet 6. desember 2011 Mårnings! Håper formen fremdeles er stigende, og at pusen er klar for en ny arbeidsdag. Synes det går skikkelig unna hos deg jeg! Imponert! Hvor mye har du igjen nå? Må da virkelig nærme seg finish?
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2011 #7919 Skrevet 6. desember 2011 Jeg er imponert over framdriften i prosjektet ditt. Håper virkelig at du er i bra form i dag, slik at du får fortsatt etter planen.
juliane Skrevet 6. desember 2011 #7920 Skrevet 6. desember 2011 Det virker i alle fall som om du står på, det skal du ha! Heier på deg og satser på du får gjort massemasse i løpet av dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå