Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise:

God tur og godt flyttekjør - regner med vi ikke hører så mye fra deg de nærmeste dagene! Tipper i alle fall du får unna ting raskere enn du har fryktet! :)

Skrevet

:fnise:

God tur og godt flyttekjør - regner med vi ikke hører så mye fra deg de nærmeste dagene! Tipper i alle fall du får unna ting raskere enn du har fryktet! :)

Jeg håper det - jeg er utrolig motivert nå i allefall og gleder meg rett og slett til å begynne. Har begynt å tenke på hvilket rom jeg skal begynne med i kveld (frøken autist-tiger må planlegge ALT :ler:) og er generelt bare gira på å å jobbe.

Men dere hører nok fra meg. Har jo med meg pc'n oppover må vite :)

Skrevet

Planlegging er viktig! :ler:

Høres ut som en intens men heller interessant adventskalender (tror dog jeg holder meg til (u)flaksen og evt litt søtt... Kan forøvrig nevnes at det på avdelingen har dukket opp intet mindre enn TRE kalendre (vedkommende som skulle kjøpe inn en felles kalender klarte ikke bestemme seg for hvilken...) :fnise:

Skrevet

:ler:

Jeg har åpnet første luke på kalenderen dattern kjøpte til meg i dag jeg da... Veeeldig koselig!

Sånn har hun kjøpt, gærne jenta!

Skrevet

:ler:

Jeg har åpnet første luke på kalenderen dattern kjøpte til meg i dag jeg da... Veeeldig koselig!

Sånn har hun kjøpt, gærne jenta!

Shit for en pris!

Men da får du sikkert mange fine små gaver da :jepp:

Snille datteren!

Skrevet

Ja den var skrekkelig dyr.

Fikk helt vondt inni meg - men ja det er jo masse fine produkter og hun vet jo at jeg elsker Body Shop og ville være snill med mammaen sin...

Hun er god :rodmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Smått misunnelig på den kalenderen, merker jeg. Men helt sikkert fullt fortjent til en god mamma fra en snill datter :)

Skrevet

Smått misunnelig på den kalenderen, merker jeg. Men helt sikkert fullt fortjent til en god mamma fra en snill datter :)

Føler knapt det, den er jo altfor fin og dyr. Jeg har sett på den og siklet også handlet hun den til meg som overraskelse... At det går an.

I dag har jeg utrolig nok vært ganske effektiv mellom slagene... :overrasket: Har liste og stryker ting etterhvert som de blir gjort her.

Skrevet

God morgen. Og lykke til med pakkinga i dag. :klemmer:

Skrevet

God morgen!

Lykke til med din 24-eskers kaldender! Håper pakkingen går greit, og at du får god hjelp i helgen :klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt :kaffekopp: om du har tid til småpauser i pakkinga i dag. Tenker du har fått gjort mye allerede, effektiv som du er! Ha en fin dag :)

Skrevet

God formiddag damer.

På tide med kaffepause her.

Har ikke vært kjempeeffektiv, for jeg bevilget meg å sove til klokka ble halv ni i dag og det var herlig :sjenert:

Har begynt å tømme skap og skuffer og pusle meg så smått i gang. Jeg har jo faktisk allerede pakket ganske mye, så nå handler det mye om å kaste med hard hånd. Det er utrolig mye småtteri rundt omkring :roll:

God nyhet - jeg gikk på vekta i dag tidlig og har gått ned ytterligere to kilo siden sist. Nå er jeg en halv kilo unna tjukkebollefeita-grensa og ganske så fornøyd med meg selv :nigo:

Litt :kaffekopp: nå....

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det er når man flytter man finner ut hvor mye dill man faktisk har samlet på! Har hørt at man burde flytte hvert 5. år, for da samler man seg ikke opp så mye unødvendig. Føler at jeg følger det rådet litt for bokstavelig :sjenert:

Godt for deg å være i gang da, og ikke minst vite at nå har du solgt, og kan se fram over med kjæresten :)

Grattis med ytterligere vekttap! Så herlig :duskedame:

Skrevet

Grattis med enda to kilo! :duskedame:

Syns jeg har hatt mye småtteri hver gang jeg har byttet HYBEL jeg, kan ikke tenke meg hvor mye man finner når man har et helt HUS!

Skrevet

Nå har jeg jo faktisk bare bodd her fire år - så det burde jo ikke være sååå mye dill her heller, men jammen er det litt. Mye sånt jeg har tatt over fordi det er for galt å kaste det og mamma, eller tante eller noen mener jeg kan ta det :ler:

Nå har jeg tømt og vasket ned neste alle kjøkkenskapene - vasket vegg og vindu - tømt de to store skapene i stua, er i ferd med å rime av (og har dermed tømt) fryseren, og fått pakket ned masse puter, tepper, dyner osv. Ikke så galt til å være første dagen vel. Håper å få gjort klar alle store ting i løpet av morgendagen slik at de kan flyttes på søndag. Det skal nok gå fint det.

Litt sliten i beina kjenner jeg. Har pusset meg opp littegranne og skal til ei venninne rett oppi gata her på middag. Veldig stas å bli bedt på middag når man har styret hele dagen altså. Hadde ikke vært så stas å skulle begynne å lage noe nå :ler:

Får vel samle meg sammen, sjekke åssen det går med fryseren (hører isen løsner der borte) og pusle meg avgårde :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen! Litt :kaffekopp: før du starter på dagens økt. Høres ut som du er i rute og har kontroll på alt. Godt når man er i gang, synes jeg. Da går det nesten litt av seg selv, hvis man er systematisk, og det tror jeg du er ;)

Herlig å bli invitert på middag i går da! Godt å slippe å lage mat selv etter en slik dag.

Ha en fin lørdag :)

Skrevet

God morgen.

Sitter her med :kaffekopp: og slapper litt av før det braker løs igjen. Jeg forsøker å gå systematisk til verks med dette her, men det er ikke så lett... Forsøker å beholde roen og tenke på at det bare er dag to og jeg har tre fine arbeidsdager igjen til å få saker og ting unna meg - så ikke få panikk :ler:

Blir litt svett nemlig, når jeg begynner å tenke på alle rom jeg ikke har vært i enda og hva jeg skal gjøre med ditt og datt :roll: Men jeg får jo bare gjort en ting av gangen.

Mamma og venninna mi kommer for å hjelpe meg i dag - jeg skal hente flere flytteesker OG er bedt på middag i dag også :ler:

Puhhhhh... får vel sette i gang.

Skrevet

Dette kommer til å gå strålende, det er jeg sikker på! Med hjelp fra mamma og venninne tredobles jo hastigheten, og det er alltid motiverende når man plutselig ser at det begynner å minke. :)

Skrevet

Nå er jeg sliiten...

Dundrende hodepine har jeg også, men det er garantert fordi jeg har drukket for lite i løpet av dagen. Glemmer det, rett og slett.

Nå er hele kjøkkenet ribbet og vasket. Klesskapet på soverommet mitt er tømt for det siste og vasket, to kommoder er tømt og klargjort, to slagbenker det samme - bilder og speil er pakket inn, skyvedørsgarderobe er demontert og satt klar og div spiker og skruer er nappet ut av veggen.

Har fått unna mye i dag.

Nå er det igrunnen på det nivået at jeg ikke får gjort så mye mer, for det er så fullt av pappesker overalt :ler: Blir fint å få flyttet ut det som er ferdig i morra og forhåpentligvis få skikkelig oversikt over sakene. Mandag må jeg nok kjøre søppel og sikkert pakke neste lass, men da skal det jammen begynne å ligne på noe også.

Skal til venninna mi og spise rakfisk nå klokka sju og tenkte å dusje og pusse meg opp litt nå, så reise for å hente esker, kjøre dem til bake og deretter gå bort til venninna.

Blir i allefall ikke sen i kveld for flyttelaget kommer klokka halv elleve i morra og da blir det vel full fart tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...