Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei, søta :)

Takk for gode og støttende ord i boka mi :klem:

Først og fremst, gratulerer med hussalg, det er jo fantastisk! :hoppendeglad: Nå gjenstår det bare handlekraft for å få alle brikker på plass, og er det noen som klarer det, så er det SuperSuzy! Lykke til med alt det praktiske.

God bedring med øyet! Håper du kan få tatt skikkelig knekken på svineriet en gang for alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*har et øye for at det kommer til å gå bra på øyeundersøkelsen* :jepp:

...men med det sagt; det var vakent til styr bare for en "enkel" øyeundersøkelse!! :forvirret:

Skrevet

Ikke fokusert i dag jeg heller (om det er noen trøst - noe det trolig ikke er, men..)

Skrevet

Håper det har gått bra hos øyelegen, og at du nå blir kvitt gørra. :klem:

Skrevet

Håper det har gått bra hos øyelegen, og at du nå koooooooser deg sammen med venninne fra hjembyen! :klem:

Skrevet

God morgen.

Så utrolig trøtt i dag - denne natta ble rett og slett for kort for meg...

Gårsdagen ble hakket mer dramatisk enn tenkt. Starten gikk fint. Traff venninna, sønnen hennes og datteren kom. Spiste middag og jeg gikk til kontroll (kommer tilbake til den). Møttes igjen og kom oss på Marienlyst. Inn på innspilling veldig greit, men det varte jeg lenger enn først forespeilet - ganske mye lenger faktisk - og tilslutt måtte vi bare gå for venninna og sønnen skulle jo rekke bussen hjem.

Vi ble temmelig våte på turen ned igjen - det blåste helt utrolig og regnet sttpå, så det var fire kråker som kom til Jernbanetorget, men vi var der i passe tid - jeg takket for meg og dro hjem.

Vel hjemme hadde kjæresten en litt romantisk overraskelse til meg :sjenert::lur: og alt var såre vel - inntil venninna ringte. Bussen de hadde satset på gikk ikke likevel og den de trodde de kunne ta istedet gikk via Gudbrandsdalen, så de trengte overnatting! Så da rdde jeg opp seng og guidet dem til tbanen, kjæresten hentet dem og vi roet ned litt før kvelden med dem - og dermed ble det over midnatt før det var natta. Nuvel... Skal slå på tråden etterpå og høre åssen det har gått, men tror de er midt i oppstarten, så gidder ikke stresse dem nå.

Men for et styr :fnise:

Også legen. Joda - sjelden har jeg følt jeg har vært nærmere å bli beskyldt for å være hypokonder.

Han sa at det var ikke noe i veien. Antagelig var øyet tørt og jeg måtte dryppe med fuktdråper gjennom dagen og bruke øyesalve om natta - ikke mer medisin, for det hadde ikke noe for seg (og det er jo greit). For å få fart på bldosirkulasjon og få vekk evt irritasjon på øyet skulle jeg vaske våtkanten med babyshampo (!) og deretter legge på kalde og varme kompresser om hverandre :vetikke: Og jeg skal tilbake på kontroll om fem måneder - og får ikke bruke linser på fire uker minst.

Så da så....

Det hadde jo vært fint om det var riktig og jeg blir bra, men faktum er jo at jeg har vondt og blir litt i stuss av diagnosen. Men samma det -jeg drypper jeg og krysser fingrene.

Nå må jeg ha mer koffein. Herregud så trøtt.

:kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp: til den trøtte.

Du verden, det var da svært til hendelser på en vanlig tirsdag! Håper gjestene dine kommer seg greit hjem i dag da.

Håper virkelig øyelegen har rett, og at du blir bra når du følger rådene du fikk. Hvis ikke, må du vel oppsøke enda en. Herligheten, liksom. Forøvrig er jeg litt nysgjerrig på den romantiske overraskelsen, men jeg er ikke den som snoker altså ;)

Ha en fin dag :)

Skrevet

:klo: Det hørtes da ut som en merkelig diagnose. Og en dårlig lege, som nesten kaller deg hypokonder når han ikke finner noe galt! Han bør da virkelig ta på alvor at du har vondt, selv om det kanskje ikke er noen alvorlig grunn til smertene.

Og jeg er også litt nysgjerrig.. :fnise:

Skrevet

:rodmer: Åh det... uhm... var bare en flott og ganske avkledd mann på sofaen min, som luktet godt og hadde lys på bordet og sånn .... :sjenert:

Han er så fin og veldig deilig når han gjør sånt. Dessuten er det ganske lenge siden nå ettersom vi har hatt det litt stritt i høst.

Skrevet

:strix:

Godt dere rakk litt romantikk og kos før gjestene kom da :fnise:

Håper det ordnet seg etter en strabasiøs tirsdagskveld, og at gjestene kommer seg vel avsted.

Signerer PH og juliane, litt underlig diagnose (du har tross alt gått med dette ganske lenge nå, og vært frem og tilbake hos lege (som jo burde sett at øyet evt var tørt?)), men håper rådene hjelper! Viktigste er jo at øyet blir bra :klem:

Skrevet

For å sitere legen: Det er jeg som er spesialist, ikke sant?

:ler:

Jeg syns også det var pussig, men sier han det er sånn så er det greit det. jeg gjør som jeg blir bedt om og håper på det beste :roll:

Flaks at romantikken var øhm "unnagjort" før gjestene meldte seg ja :sjenert::fnise:

Det har vært litt tungt i høst og vi som pleide å være superflinke til sånn spontankos på sofane, massasjekvelder osv har vært veldig tradisjonelle de siste månedene. Var veldig stas å bli overrasket :nigo:

I kveld er det lutefisk med jobben, men må tidlig hjem og bake knekkebrød, pakke bagen for ei uke som pakkmester i hjembyen og generelt slappe av litt.

Skrevet

For å sitere legen: Det er jeg som er spesialist, ikke sant?

:ler:

Jeg blir generelt skeptisk til spesialister som må poengtere at det er de lizm.... :filer:

Skrevet

God morgen, stripedyr!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Er øyet på bedringens vei? Og snart klar for flyttesjau?

Skrevet

God morgen, stripedyr!

God morgen!

I dag hadde jeg bare lyst til å rulle meg rundt og sove videre. Stønn... Ble sittende og se en kul film i går og var ikke i køya før halv tolv i går heller - OG var ute med jobben og spiste lutefisk først (hav man rekker på en kveld :roll:), så det ble litt tett program på en måte.

Merker det har vært litt hendelsestette ettermiddager og litt korte netter i det siste. Får komme meg tidlig til sengs i kveld.

Jeg blir generelt skeptisk til spesialister som må poengtere at det er de lizm.... :filer:

You and me both... Men jeg drypper og drypper. Det har forsåvidt ikke blitt noe verre da (eller bedre), så jeg gir det en sjans. Hvis ikke er det videre til neste "spesialist".

I dag har jeg neste båret meg ihjel på morraskvisten. Har pakket bilen stappfull av bagasje for nesten ei uke - alle julegavene som skal til hjemtraktene - og 24 flatpakkede esker :fnise: Litt av en miks... Anyway, jeg tenkte det var like greit å få det med og ut av huset, så da har jeg stappet bilen full. Godt med alt som er gjort.

Dessverre sent møte i dag, så jeg kommer meg ikke avgårde før utpå tidlig kvelden. Møtet er ferdig fire, men med rushen ut av byen er det null poeng i å dra før fem. Så da blir det vel litt middag et eller annet sted så lenge, tenker jeg.

Åhh.. det var digg med :kaffekopp: i dag.

Skrevet

og 24 flatpakkede esker :fnise:

Tiger'ns adventskalender? :klo:

Skrevet

Tiger'ns adventskalender? :klo:

:skratte:

Jaaa! Kjører omvendt opplegg i år: Fyll 24 esker på kortes mulig tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...