Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om du skal ut å kjøre i dag, så kan du jo svippe innom etter esker. Jeg er hjemme i hele dag.

Kult - skal ut og levere kalendergave i kveld, så kan hende jeg tar meg en sving da :jepp: Hvis ikke holder jeg en knapp på onsdag - da må jeg nok gjøre unna litt praktiske ting, rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult - skal ut og levere kalendergave i kveld, så kan hende jeg tar meg en sving da :jepp: Hvis ikke holder jeg en knapp på onsdag - da må jeg nok gjøre unna litt praktiske ting, rett og slett.

Da håper jeg du rekker det i dag for onsdag er "ut med jobben-dag"

Skrevet

Da håper jeg du rekker det i dag for onsdag er "ut med jobben-dag"

Rakk det ikke i dag - da forsøker jeg torsdag!

Skrevet

God morgen!

En kjapp revidering av kalenderen viste at jeg er jo opptatt både tirsdag og onsdag denne uka, så da må jeg ut og handle meg flytteesker i dag. Har sjekket åpeningstiden på Binders og krysser fingrene for at de fortsatt har de gode de hadde for fire-fem år siden der og at jeg får tak i maaaange.

Litt usikker på hvor mange jeg egentlig trenger, men det er vel bedre å ta i enn å ha for få, tross alt. Burde kanskje komme et stykke på vei med omlag femti stykker vel? Har noen fra før også, som alt er pakket og klare, men noen må pakkes om fordi de ikke tålte så mye vekt i seg - får se om de kan reddes og brukes til noe annet eller om de må kasseres....

Ja, ja.. må ha søplesekker til klær og til kasting av alt som finnes også, to spesialesker til til tallerkner og kanskje et sånn speiderteppe å slenge rundt tv'n... (jeg gleder meg sjukt til å kaste ting også - det er digg å rydde :nigo:)

Jeg pakker og grubler og styrer fælt nå, men oj som jeg gleder meg til å komme i gang!

Det blir så deilig å gjøre noe igjen!

Nuvel - nok om det.

Resten av uka blir som følger: I morgen venninne fra hjembyen på visitt og opptak på Marienlyst av juleprogram (vi skal være publikum), obsdag er det ut med jobben og torsdag er det hjem. Full fart!

Nå må jeg ha enda mer :kaffekopp:

(også tror jeg kanskje jeg har fått stengt en tråd... :sjenert: Den venne-tråden til Steinar40 som var på singelforumet var i ferd med å bli helt vill. En eller annen AB som postet skikkelig hets mot KateW der bl.a. Folk, sier jeg bare... :roll:)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva slags esker de har på Binders, men Clas Ohlson har i alle fall noen jeg syntes var ganske gode. To størrelser, de minste er veldig ok til bøker og sånt som blir for tungt hvis man fyller hele de store eskene. Har for øvrig endel esker (men ikke 50!) i boden jeg også altså, hvis det skulle knipe på... :sjenert:

Jeg for min del er innmari glad i å pakke i søppelsekker - klær, dyner, puter, tepper, gardiner, duker - alt som er mykt og lett, egentlig. :)

Skrevet

Nå vet ikke jeg hva slags esker de har på Binders, men Clas Ohlson har i alle fall noen jeg syntes var ganske gode. To størrelser, de minste er veldig ok til bøker og sånt som blir for tungt hvis man fyller hele de store eskene. Har for øvrig endel esker (men ikke 50!) i boden jeg også altså, hvis det skulle knipe på... :sjenert:

Jeg for min del er innmari glad i å pakke i søppelsekker - klær, dyner, puter, tepper, gardiner, duker - alt som er mykt og lett, egentlig. :)

Hr aldri prøvd de på Clas Ohlsson, men det er greit å vite, ligger jo en av dem ikke så langt unna Binders også :)

Alle monner drar forøvrig - så jeg PM'er deg jeg :jepp:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Lykke til med jakten på flytteesker i dag. :duskedame:

Skrevet

Da sitter jeg i telefonkø til øyeklinikk. Fanken ta det norske helsevesen, sier jeg bare :roll:

Fikk henvisning til øyelege for fjorten dager siden. Sendte den inn til øyeklinikk og har ikke fått svar. Purret for andre gang i dag og dama sier at hun tviler på at jeg får noen time før jul. HVA????!!!

Jeg kan da for helvete ikke gå i flere måneder med betennelse i øyet?! :kjefte:

Så jeg sjekket med legen min og jeg kan bruke henvisningen jeg har fått andre steder også. Så da forsøker jeg det. Jeg kan jo ikke gå slik....

Skrevet

Da sitter jeg i telefonkø til øyeklinikk. Fanken ta det norske helsevesen, sier jeg bare :roll:

Fikk henvisning til øyelege for fjorten dager siden. Sendte den inn til øyeklinikk og har ikke fått svar. Purret for andre gang i dag og dama sier at hun tviler på at jeg får noen time før jul. HVA????!!!

Jeg kan da for helvete ikke gå i flere måneder med betennelse i øyet?! :kjefte:

Så jeg sjekket med legen min og jeg kan bruke henvisningen jeg har fått andre steder også. Så da forsøker jeg det. Jeg kan jo ikke gå slik....

Hææææ?`

Men hallo!!! Vi snakker om ØYET! Man går jo ikke rundt med betennelse og gruff der i lange tider. Både ubehagelig og vondt, og hva med eventuelle konsekvenser/senskader? Nei, nå håper jeg du får orden på det altså! Tiger'n trenger time hos spesialist - NUH! Og dessuten, kan da ikke være så forbanna vanskelig å komme inn til en kjapp konsultasjon?

Skrevet

Hææææ?`

Men hallo!!! Vi snakker om ØYET! Man går jo ikke rundt med betennelse og gruff der i lange tider. Både ubehagelig og vondt, og hva med eventuelle konsekvenser/senskader? Nei, nå håper jeg du får orden på det altså! Tiger'n trenger time hos spesialist - NUH! Og dessuten, kan da ikke være så forbanna vanskelig å komme inn til en kjapp konsultasjon?

ja jeg ble helt på gråten jeg - det er da ikke mulig.

Nå ringte dama opp igjen og hadde sett på det og kunne ikke få meg inn før over nyttår. Da sa jeg stryk meg - dette går jo ikke.

Har ringt et annet sted og sendt henvisningen min og det hørtes ut som de hadde en åpning kanskje alt i morgen. Håper veldig på det.

Skrevet

Er det mulig?! :kjefte: Jeg skjønner at det av og til kan være lang ventetid på mindre akutte ting man må til spesialist for, men for et øye som plager deg?! Og hva er greia med å ikke gi den beskjeden før etter 14 dager? :roll:

Krysser fingrene for at det løser seg og du får time i morgen!

Skrevet

Ja jeg er glad jeg ikke er høflig og sitter og venter på ting :roll: Da hadde jeg jo måttet sitte frem til våren en gang.

Skjønner ikke at det er lov engang jeg. Det må da være bedre å si at vi kan ikek ta imot flere pasienter akkurat nå, for vi er overbooket og har ikke kapasitet - ta heller kontakt med noen andre. Istedet for å la meg henge i fjorten dager - jeg har da for h.. gått lenge nok nå.

Jeg håper virkelig jeg hører fra den andre klinikken i dag :tristbla:

Skrevet

Krysser fingrene for deg, satser på time i morra! :klemmer:

Man kødder ikke med øynene altså!

Skrevet

Krysser fingrene for deg, satser på time i morra! :klemmer:

Man kødder ikke med øynene altså!

Nei det mener jeg også. Det er tross alt litt skumle konsekvenser om man går med noe guff på øyet :vetikke:

Skrevet

Jeg har hatt noen runder med betennelser på hornhinna, og da ringte fastlegen min til en øyelege og fikset time umiddelbart etterpå, så var bare å kjøre fra fastlegen og til øyelegen.

Skrevet

God morgen!

på plass igjen, men begynner å kjenne at jeg er merkbart stressa. Nå venter jeg bare på å komme i gang med jobben jeg har foran meg...

Jeg har hatt noen runder med betennelser på hornhinna, og da ringte fastlegen min til en øyelege og fikset time umiddelbart etterpå, så var bare å kjøre fra fastlegen og til øyelegen.

Ja der ser du - utrolig useriøst, syns jeg.

Fortsettelsen ble som følger. Første sted - Colosseum øyelegesenter - ringte tilbake og jeg kunne få time rett over nyttår. Da sa jeg stryk meg.

Ringte nytt sted og skal inn klokka 16 i dag.

Litt dumt tidspunkt, for venninna mi fra hjembyen kommer i dag og vi skulle egentlig ha hele ettermiddagen sammen. Vi skal på opptak til kvelden før kvelden sendinga på nrk. Det blir koselig. Men så må altså jeg til legen midt i det hele, men det er jeg jo nødt til å prioritere. Går nok bra.

Handlet en haug med bra esker på Binders i går og har fått tilslaget på en hel haug i hjembyen, så nå er jeg ganske rolig. Skal bli en årning. Tror jeg gir opp henting av esker her i by'n. Blir nok jobb å komme seg ut av byen torsdag kveld, tenker jeg...

Åhh.. trenger mye :kaffekopp:

Skrevet (endret)

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

... Æsj, ble selvfølgelig akkurat en for mye. :ler:

Endret av juliane
Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

... Æsj, ble selvfølgelig akkurat en for mye. :ler:

Mhhmmmm .... *nyter*

Skrevet

Orker du mer :kaffekopp: nå? :klo:

Håper det går greit hos øyespesialist i ettermiddag, og at du kan få fiksa gørra! :klem:

Skrevet

Takk det håper virkelig jeg og.

Merkelige greier - og bare plaget på det ene øyet også - så jeg vet virkelig ikke hva det kan være, men ubehagelig er det i allefall... Gruer meg litt til undersøkelsen for sånt er så ubehagelig, men må jo bare få sjekket.

Mett i magen og skikkelig ukonsentrert nå. Jeg er glad det bare er to dager igjen på jobb denne uka, for det er ca maks av det jeg klarer også :roll:

Må få på plass en tekst her før jeg stikker - får gjøre et forsøk på å fokusere....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...