Sauen Shaun Skrevet 24. november 2011 #7821 Skrevet 24. november 2011 God morgen. Jeg er helt enig med Gjøken: dette kommer til å gå kjempebra.
Suzy Skrevet 24. november 2011 Forfatter #7822 Skrevet 24. november 2011 God morgen! I natt har jeg virkelig sovet godt. Det hjalp å få et døgn å roe litt ned på Heier på deg, og tror dette kommer til å gå kjempebra! Vet du hva - det tror faktisk jeg og! Også tenker jeg at med litt hjelp fra her og der (venner og kjente) så kan vi få flyttet utrolig mye ut på en dag. Om jeg har is i magen og rydder/sorterer osv i to dager, så bør jo veldig, veldig mye være pakket og da kan jeg kalle inn troppene og få flyttet et skikeklig lass Det går fint. I går var jeg i så sprudlete humør at det ble masse fnis og skravl før yogatimen og jeg tror stemningen smittet Veldig koselig da! Bra time med pranayamatrening (pusteøvelser) og endel stående jobb. Jeg er støl i skuldrene etter håndstående på mandag og lurer på om jeg burde fått massert opp noe der... Syns jeg har slitt litt med stivhet i nakken og skuldrene i det siste. Kanskje ikke rart når man sitter stille hele tiden foran en pc var godt i dag. Fredag alt i morgen jo!
Sauen Shaun Skrevet 24. november 2011 #7823 Skrevet 24. november 2011 Hæ? Fredag alt i morgen... Jeg fatter ikke hvordan jeg skal bli ferdig med vaskinga mi før søndag...
Suzy Skrevet 24. november 2011 Forfatter #7824 Skrevet 24. november 2011 Jammen er det kjekt med sånne dager som man ikke er så mye på kontoret Vips var nesten hele dagen gått jo
Roadrunner Skrevet 24. november 2011 #7825 Skrevet 24. november 2011 Bare en time igjen her *psyker seg opp til XXL-tur UTEN budsjettsprekk* (ikke noe problem - har jo ikke satt noe budsjett! )
Suzy Skrevet 24. november 2011 Forfatter #7826 Skrevet 24. november 2011 Bare en time igjen her *psyker seg opp til XXL-tur UTEN budsjettsprekk* (ikke noe problem - har jo ikke satt noe budsjett! ) Det er måten å unngå budsjettsprekker på ja!
Roadrunner Skrevet 24. november 2011 #7827 Skrevet 24. november 2011 Det er måten å unngå budsjettsprekker på ja!
Suzy Skrevet 25. november 2011 Forfatter #7829 Skrevet 25. november 2011 Gudd mårning! I dag må jeg innrømme at jeg har ønsket meg en avtalefri dag, men neida... det ble workshop for et prosjekt halve dagen istedet... Men det går helt sikkert knirkefritt når jeg kommer i gang bare. Litt trøtt og irrtabel i dag. Det er uka datteren til kjæresten bor hos oss og det avstedkommer alltid et sabla styr om morran. Denne uka har jeg forsøkt å stå opp halv sju istedet for seks - og dra senere på jobben - for å ikke komme i veien for dem - uten hell. Hun begynner egentlig på jobb sju, men av og til åtte, også skal hun opp seks og når morgenen kommer orker hun ikke likevel osv osv - og ett bad osv I dag har kjæresten fri fra jobben, men da hadde han satt klokka på seks for å stå opp og vekke henne. Hvem våkner av vekkeklokka hans og får ikke sove igjen - jeg så klart. I tillegg blir jeg stressa forat badet blir opptatt når jeg skal opp - og da jeg står opp en halvtime senere har jo ikke datteren stått opp, men okkuperer badet fem minutter før jeg skal inn og pusse tenna. Jeg vet jeg er morgenautist, men dette gjør meg grinete ass... Nuvel - nok klaging. Forsøker nå med mer koffein i håp om at det øker gleden og tiltaket. Betalte forøvrig regninger i går og nå begynner jeg jammen å få kontroll og er ikke så bekymret og stressa på det lenger heller - og jeg ser enden!!
Sauen Shaun Skrevet 25. november 2011 #7830 Skrevet 25. november 2011 og Håper dagen blir bedre etterhvert.
juliane Skrevet 25. november 2011 #7831 Skrevet 25. november 2011 Suzy! Du har jo solgt huset! Hurra! Gratulerer så masse, det var veldig, veldig fortjent! Og dere klarer helt sikkert å få ut alt i tide, jeg tipper du er et rivjern når du først setter i gang. Hvor gammel er dattera til kjæresten, egentlig? Hun jobber og har fleksitid, men er hos dere annenhver uke og blir vekket av faren sin for å komme seg på jobb?
Suzy Skrevet 25. november 2011 Forfatter #7832 Skrevet 25. november 2011 (endret) Å så koselig å se deg her igjen! Hvor gammel er dattera til kjæresten, egentlig? Hun jobber og har fleksitid, men er hos dere annenhver uke og blir vekket av faren sin for å komme seg på jobb? Åh halleluja!! Det er ikke bare jeg som syns han syr puter under armene på henne. Hun er atten år og ferdig på videregående - og jeg har forsøkt å si at dette burde han overlate til henne. Hun er nødt til å lære seg å stå opp sjøl og det er hun som får svi om hun forsover seg. Det må hun bare forsøke og dermed se alvoret av. Det er jo mye av grunnen til at jeg blir så morgenstresset - jeg syns det er urteit å drive på slik Endret 25. november 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 25. november 2011 #7833 Skrevet 25. november 2011 Full støtte fra en annen morgenautist her... Skal tre stykker fungere på morgenen med ett bad er man nødt til å ha litt rutiner. Synes du gjør det bra som tilpasser og forsøker å være til minst mulig bry, og da synes jeg du absolutt fortjener tida di på badet. Himmel, jeg hadde ei venninne boende noen uker for halvannet år siden (og vi var bare to...), og vi hadde morgenavtaler for bad-tid. Jeg stod opp først, dusjet og stelte meg, hun var på badet mens jeg spiste frokost, og jeg var innom badet før jeg gikk. Ikke noe problem. Men det fordrer jo at de to andre også tar hensyn, ikke bare tigerpusen... Kjenner jeg har blitt en særing etter mange år som aleneboer...
Skravla Skrevet 25. november 2011 #7834 Skrevet 25. november 2011 Ellers oppsummerer jeg slik: og I min kjeller er det noen flytteesker om du vil ha. Du kan jo stikke innom en kveld, evt på vei oppover om du drar fredag.
Suzy Skrevet 26. november 2011 Forfatter #7835 Skrevet 26. november 2011 Ellers oppsummerer jeg slik: og I min kjeller er det noen flytteesker om du vil ha. Du kan jo stikke innom en kveld, evt på vei oppover om du drar fredag. Godt oppsummert - og det hørtes veldig fristende ut! Jeg trenger det meste jeg kan få fatt på. Kommer tilbake til når, for jeg tror jeg drar torsdag ettermiddag. Ellers er jeg klar for bytur med datteren og mamma. Gleder meg! Litt først, så er jeg klar.
Supramundane Skrevet 26. november 2011 #7836 Skrevet 26. november 2011 Øh.... jeg er enig i alt ang datteren. Når man er 18 klarer man å stå opp selv. Og gjør man ikke det så får man ta konsekvensene. Min mor sluttet å vekke meg da jeg var 15. Jeg forsov meg en gang og skjønte fort poenget...
Skravla Skrevet 26. november 2011 #7838 Skrevet 26. november 2011 Vi avtaler nærmere. Jeg skal på klubb på torsdag, men kan sikkert stikke hjemom for å lempe esker til deg.
Suzy Skrevet 27. november 2011 Forfatter #7839 Skrevet 27. november 2011 Vi avtaler nærmere. Jeg skal på klubb på torsdag, men kan sikkert stikke hjemom for å lempe esker til deg. Strålende - finner nok ut av det. Mulig jeg må ut på eske-ekspedisjon i første halvdel av uka en gang, for å få det gjort, men jeg melder deg i tilfelle Tidligere hadde Binders helt fantastisk bra esker til flytting. Lurer veldig på om de har det fortsatt Vanskelig å se på nettsidene deres... Ja, ja - finner ut av det tenker jeg. Advarer på forhånd - nå blir det sutring! Jeg har så vondt i det forbanna øyet mitt og om jeg ikke snart kommer inn til øyelege så blir jeg sprø. Det klør og svir og er skikkelig plagsomt - og selvsagt får jeg vondt i hodet av det også. Nå kjennes det som hele hodet er i ferd med å eksplodere her Jeg ringer i morgen og purrer på nytt, for nå begynner det å haste gitt. Søndag - slapp og sløv, men skal pakke de siste adventsgavene til datteren, svinge nedom henne med dem og kanskje ta en klesvask..? Men først skal jeg ha mer
Skravla Skrevet 27. november 2011 #7840 Skrevet 27. november 2011 Om du skal ut å kjøre i dag, så kan du jo svippe innom etter esker. Jeg er hjemme i hele dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå