Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ut før jul?!? :overrasket: Dærsken ta! Ny kjøper har tydeligvis fisken til kok ja....? :lol: Men det er jo veldig greit å få solgt huset, liksom atte! :jepp:

Faderullan jeg ble siiiigen nå..... :sprettoy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jævlig fort ja - men fordelen er jo at da får jeg oppgjøret og får avsluttet strøm, tv, internett osv osv osv også - slik at utgiftene blir så utrolig mye mindre fremover...

Så får jeg et bud som er bra så slår jeg til og setter alt inn på å få tømt huset innen 20. desember eller noe slikt.

Skrevet

Åhhhh!!! 20. desember! :hakeslepp: Menneh...hvor skal du flytte til da i såfall? :klo: Jeg krysser iallefall alt jeg har!! Skjønner jo du vil bli ferdig med dette husprosjektet ditt!!

Skrevet

Jeg bor jo hos kjæresten - så den saken er grei - og møblene får jeg rett og slett bare leie lagerplass til.

Mitt eneste problem er å få tak i bil til å flytte alt sammen. Det er litt kjelkete... Tror det blir dyrt å leie så mange dager jeg ahr brukt for.

Skrevet

Ja, klart....."sjærst'n" din :jepp:

Mnei...det kan bli plundrete med lagring til alt ting og tang. Flytting er jaggu ikke billig altså :forvirret:

Når tid vet du noe mer fra denne potensielle kjøperen da??

Skrevet

Når tid vet du noe mer fra denne potensielle kjøperen da??

Nå.

Jeg har solgt - under takst men til den prisen jeg hadde håpt å få i utgangspunktet, så nå er jeg glad, sliten og litt tom. Og nå begynner jobben.

Skrevet

Gratulerer!!! :roser:

Og lykke til med jobben. :duskedame:

Skrevet

:daane:

GRATULERER!!! :roser:

SÅ moro!

Skjønner godt at det må være et SOLID antiklimaks! :klemmer:

SuperSuzy slår til igjen! :duskedame:

Skrevet

Hurra! Så fantastisk!

JEG tror det er fint mulig å flytte ut på den tiden. Det meste går hvis man bare vil, og dette har jo hengt over deg som en mørk sky så lenge nå .. dette blir bare fantastisk! :klem:

Gratulerer!

Skrevet

God morgen!

Jeg er så lettet og fornøyd, men også ganske sliten... Jeg har pakket hus inni hodet i hele natt og våknet kvart over fem i dag tidlig - midt i en drøm om trappevanger og bærebjelker og fikk ikke sove mer.

Helt på felgen :roll:, men neida - no more shut eye :fnise:

Huh... *puster*

Nå har jeg sittet med kalenderen og merket av ferie 2., 5. og 6. desember - så skal jeg ringe for å forhåpentligvis få hyret meg lagerplass etterpå og deretter er det bare å begynne. Tenker at om jeg bruker en dag på pakking og kasting aller først så kan jeg sikkert få flyttet store ting i løpet av en dag - også kan jeg sjaue kasser i dagevis etter det - og kanskje til og med vaske litt? Vi får se. Det kommer til å bli steinhardt, men det er verdt det.

Tenk da er jeg ferdig til jul :overrasket:

Å jeg håper de har plass på det lageret .... :forvirret:

Skrevet

JEG tror det er fint mulig å flytte ut på den tiden. Det meste går hvis man bare vil, og dette har jo hengt over deg som en mørk sky så lenge nå .. dette blir bare fantastisk! :klem:

DET tenker jeg og - det handler om å bare gjøre det - og å jobbe effektivt, rett og slett.

Og tusen takk :)

Skrevet

Jeg tviler heller ikke på at du klarer det. Det blir krevende, men jeg har jo inntrykk av at du er av de som ikke er redd for å bli svett...

Også har du jo litt av en gulrot i vente. En deilig jul som kan brukes til å hvile. Og ikke minst et nytt år som kan brukes til jakt på felles bolig. :klem:

Skrevet

Jeg tviler heller ikke på at du klarer det. Det blir krevende, men jeg har jo inntrykk av at du er av de som ikke er redd for å bli svett...

Også har du jo litt av en gulrot i vente. En deilig jul som kan brukes til å hvile. Og ikke minst et nytt år som kan brukes til jakt på felles bolig. :klem:

Denne pusen er ikke redd for å slite nei :ler:

Det har jo ikke bodd noen der heller, så nå er det egentlig bare å starte i et hjørne og jobbe seg gjennom. Ikke er det skittent og endel er alt pakket.

Tror jeg må på Binders og handle meg flytte-esker til helga gitt...

Og du.. noen ganger setter du utrolig fint ord på ting, Sauen... Nå kjente jeg at du oppsummerte helt perfekt.

Tenk på det. Ei hel romjul til avslapping og utpust - og et blankt nytt år med muligheter :nigo:

Skrevet

Utrolig glad på dine vegne, så godt å få den børen av skuldrene! Nå kan dere ENDELIG rette blikket opp og frem!

:klem:

Skrevet

Da er lagerplass i boks :nigo:

:sjokkert:

Wow! Så bra!!! Dette kommer til å gå knirkefritt!

Flinke SuperSuzy! :pls:

:duskedame:

Skrevet

Juhuuuuuuhh!!!! :bond: Sånn skarr'e værra!! :nigo:

....og, det er jo også egentlig supersmart å flytte èn (eller to) ganger ila et liv; tenk så mye du får rydda, kasta, sortert og slikt!! :jepp:

20. desember er fortsatt deadline ja?

Skrevet

Juhuuuuuuhh!!!! :bond: Sånn skarr'e værra!! :nigo:

....og, det er jo også egentlig supersmart å flytte èn (eller to) ganger ila et liv; tenk så mye du får rydda, kasta, sortert og slikt!! :jepp:

20. desember er fortsatt deadline ja?

18. faktisk :overrasket:

Det skal nok gå fint - jeg tar meg fri noen dager rundt neste helg og sjauer på så godt jeg kan - så får vi se hvor langt jeg kommer. Med litt spredt hjelp her og der, så skal jeg nok få lempet ut en hel del - og så fort ting er ute så kan jeg begynne å vaske meg fra den ene enden til den andre.

Rom for rom.

Helga etter kan kjæresten være med opp og da bør vi få unna det meste på to helger forestiller jeg meg.

Må jo bare være positiv :jepp:

Skrevet

:duskedame:

Heier på deg, og tror dette kommer til å gå kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...