Gjest Purple Haze Skrevet 20. november 2011 #7781 Skrevet 20. november 2011 God morgen Fikk du kjøpt mange julegaver i går?
Suzy Skrevet 20. november 2011 Forfatter #7783 Skrevet 20. november 2011 God ettermiddag damer. Litt vondt i håret i dag og temmelig sløv - vi dro litt spontant til noen nboer i går og da ble det endel rødvin.. Og selv om vi var hjemme klokka tre, så var kjæresten sulten og deretter veldig... øhm... kosete.. så vi sov nok ikke før fem Men jeg har pakket alle julegavene Og er så godt som ferdig med julegavene faktisk. Mangler å handle inn tre ting og en av dem skal datteren fikse - så er jeg ferdig Ganske fornøyd ja. Nå skal jeg tilbringe resten av denne dagen i sofaen har jeg tenkt
Roadrunner Skrevet 20. november 2011 #7784 Skrevet 20. november 2011 Så pusen er ikke så yoga-støl lengre altså... Høres ut som en kjempekoselig lørdagskveld da! Kos deg i
Suzy Skrevet 20. november 2011 Forfatter #7785 Skrevet 20. november 2011 Så pusen er ikke så yoga-støl lengre altså... Høres ut som en kjempekoselig lørdagskveld da! Kos deg i Det har nok løsnet ja Det var trivelig, men litt fuktig (som vanlig): Blir hardt å komme tilbake på rett kjøl i morgen I tillegg mistet jeg kortholderen min i byen i går mens jeg handlet julegaver, så jeg må få meg nytt månedskort (heldivis var det nesten tomt) og nytt nøkkelkort på jobb OG nytt rabattkort for bussen osv osv osv Fader altså Da må jeg dra senere på jobb (for jeg pleier å være først på jobb), kjøpe nytt månedskort osv. Nå blir det mer
Supramundane Skrevet 21. november 2011 #7786 Skrevet 21. november 2011 Jeg blir helt oppgitt over folk som er så tidlig ute med julegaver altså.. jeg orker ikke tenke på det enda..
Suzy Skrevet 21. november 2011 Forfatter #7787 Skrevet 21. november 2011 God morgen! Til mitt forsvar er det aller første gang jeg er så tidlig ute, Supra. Vanligvis løper jeg rundt halve desember, men denne gangen bestemtet jeg meg for å få det unna Ellers da? Mandag, irritert på øyet mitt som plager meg stadig. Venter på innkalling til spesialist og fortviler over at det ikke skjer noe Stolt av at jeg kom meg i seng i går. Ble sittende og se på Redd Menig Ryan i går, men klarte å rive meg løs og legge meg enda filmen ikke var slutt. Lurt tror jeg, for jeg er faktisk uthvilt i dag. Hva mer? Litt mer tenker jeg.
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2011 #7788 Skrevet 21. november 2011 God morgen. Håper du snart får time hos øyelege.
Roadrunner Skrevet 21. november 2011 #7789 Skrevet 21. november 2011 Så deilig å være uthvilt! Jeg har drømt og herjet i natt, og var ikke heeeelt våken da klokka ringte i morges Men, det går seg gjerne til!
Suzy Skrevet 21. november 2011 Forfatter #7790 Skrevet 21. november 2011 Åhoi. Melding fra megler nå: Interessent har sett på huset og vil se igjen i morgen, men om vedkommende skal kjøpe vil hun inn før jul Det kan bli temmelig tøft å få ut alt innen da, men det bør gå OG lettelsen ville vært enorm!
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2011 #7791 Skrevet 21. november 2011 Såpass ja... Får håpe at det blir salg, selv om det blir travelt. Du skal se at det var en mening i at du ble tidlig ferdig med julegavene i år... 1
Suzy Skrevet 21. november 2011 Forfatter #7792 Skrevet 21. november 2011 Såpass ja... Får håpe at det blir salg, selv om det blir travelt. Du skal se at det var en mening i at du ble tidlig ferdig med julegavene i år... Å det hadde jo vært konge å få det unna, selv om det vil bli en heftig runde. Men jeg tenker at om jeg tar meg et par dager fri fra jobben, leier/låner en skikkelig bil og får leid meg lagerplass så er det overkommelig. Får ta to dager med å pakke/kaste, to dager med å kjøre og stue inn på lager og to dager med å vaske ned, så burde mye være gjort. Mye kan jeg jo ta sjøl og endel kan jeg sikkert får hjelp til også.
Suzy Skrevet 21. november 2011 Forfatter #7794 Skrevet 21. november 2011 WoW! SÅ spennende! Kjempe... men hun skal altså se på det igjen i morgen, så jeg vet vel neppe noe før onsdag tidligst. Har kikket på kalenderen for å se hva jeg kan få til av hustømming - og når - og det bør jo være godt med tid egentlig...? Vil man nok så går det vel.
Suzy Skrevet 21. november 2011 Forfatter #7795 Skrevet 21. november 2011 Stønn... giddaslaus og med ca null i motivasjon akkurat nå, men jeg skal på yoga. Skal
Roadrunner Skrevet 21. november 2011 #7796 Skrevet 21. november 2011 Flinka!! Trening etter jobb her, sofaen etterpå
Sauen Shaun Skrevet 22. november 2011 #7797 Skrevet 22. november 2011 Mornings! Håper du hadde en fin treningsøkt i går. Og jeg håper dagens visning går som smurt.
Suzy Skrevet 22. november 2011 Forfatter #7798 Skrevet 22. november 2011 Gudd morning! Det ble godt med yoga i går likevel. Måtte forsøke meg på håndstående i går også og det syns jeg er skrekkelig skummelt... Det er forferdelig tungt (og jeg er forferdelig tung) også har jeg en helt klar mental sperre. Jeg er rett og slett redd for å falle og tør ikke ta i for å komme meg opp uten å ha støtte. Ja, ja... I dag har jeg planer om å ta en sjau hjemme. Vaske badet, skifte på senga og støvsuge heimen - det føles sånn passe gruffent hos oss nå og det er jo bare tull. Får ta det som trening Så er jeg jo spent på om det blir noe bud etter i dag. Det hadde vært himmelsk å få et skikkelig bud og få gjort noe igjen. Kjæresten mente det var nærmest umulig å få tømt huset før jul (han er så positiv støtt ), men jeg er uenig. Klart jeg får det til om jeg må. Litt mer må jeg også ha...
MarianneE Skrevet 22. november 2011 #7799 Skrevet 22. november 2011 Klart du får det til om du må! Er ikke du SuperSuzy, da?
Suzy Skrevet 22. november 2011 Forfatter #7800 Skrevet 22. november 2011 Klart du får det til om du må! Er ikke du SuperSuzy, da? You bet ya'!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå