Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morning has broken - igjen.

Litt tyngre å komme seg opp i dag, men det gikk greit. Jeg tror jeg har hvilt veldig bra den uka jeg var sjuk, for jeg er nesten ikke trøtt om kvelden og våkner egentlig greit på morran. Deilig.

Trening gikk faktisk veldig bra. Nesa rant selvsagt inderlig så fort jeg ble varm i kroppen, men det gikk greit likevel og det var så godt å bli svett og sliten i kroppen. Litt tung i beina i dag, men det er ok. Skal ikke trene uansett. Ikke noe trening i dag (for jeg skal tillate kroppen å ta det litt med ro så jeg ikke blir sjuk igjen med en gang), i dag skal jeg nemlig til massøren min og jeg gleder meg så veldig. Nå er jeg stiv i nakken!

Har selvsagt blitt tjukkebollafeita i løpet av sjukeuka. Bare sitte på rumpa og ikke gjøre noe er ikke bra nok, særlig når jeg har slurvet med mat i tillegg, men nå skal jeg forsøke å ta meg sammen - igjen.

Klarer ikke å fokusere skikkelig hverken på mat, trening, jobb eller noe om dagen. Jeg bruker mye tankeenergi på problemstillingene rundt flytting og fremtid og det opplever jeg som frustrerende, Det er så dumt å bruke så mye krefter på å tenke på ting jeg nesten uansett må ta tiden til hjelp for å finne ut av...

Nå må jeg ha :kaffekopp: og komme ajour før dagen begynner skikkelig.

Ganske :nigo: i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg egentlig ikke lyst til å stå opp i det hele tatt :ler:

Våknet akkurat ett minutt før klokka skulle ringe og var trøtt - hvordan er det mulig?

Utrolig deilig med massasje i går. Jeg var skikkelig stiv i nakken og på ett punkt kjentes det seriøst ut som hun stakk en strikkepinne inn i nakken på meg. Hjelpe meg... Men nå er det mykere, så får jeg bare satse på at det holder seg bra en stund.

I kveld skal jeg i svømmehallen. Håper bare det ikke er like mye folk som det var sist, for da var det virkelig en krig å skulle komme seg fram og vi ga opp før vi hadde fått svømt 1000 meter. Litt irritabelt når ingen holder seg til systemet og alle bare trøkker på med sitt... Men det er da verdt et forsøk :)

Nå skal jeg jobbe - har mye på blokka i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen Suzy!

Massasje høres helt fantastisk ut! Ganske stiv i nakke og skuldre jeg også kjenner jeg, men fikk herjet litt med et punkt i går. Skikkelig ømt å ta på, men tror det gjorde litt godt for venstrearmen. Og da er det verdt det!

Trøtt ja... :sove: Ble håndballkamp på tv'en i går, og vips ble det litt senere enn sunt er for denne jenta. Aner meg at det blir tidlig kvelden i kveld med andre ord!

Lykke til i svømmehallen! Håper det ikke er overfullt, og at de som er der har litt system på sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det seg at det alltid blir senere om kvelden enn jeg har tenkt? :forvirret:

I dag er jeg skikkelig trøtt, for det ble nok en natt akkurat en time for lite søvn. Sitter på kontorstolen og svaier her, men har begynt å bøtte innpå kaffe så jeg kanskje skal finne meg sjøl innen klokka blir ni :roll:

Deilig og vellykket svømming i går. Jeg fikk unna 1000 meter - ikke så fort som når jeg svømte oftere, men på ca en halvtime inkludert pauser. Får bare fokusere på å bli raskere og presse meg hardere, så går tiden raskt ned. Det var ikke hinsides mye folk, så det gikk faktisk an å svømme nogenlunde i det tempoet jeg ville. Kjente det godt i nakke og øverste del av ryggen etter massasjen i går, men det er sikkert ikke dumt å utfordre de musklene mer.

I dag har jeg et program som strengt tatt ikke helt går opp... Litt usikker på hvordan jeg skal få det til :klø:

Fikk melding av venninna mi i dag tidlig om at hun fødte i går kveld, så jeg vil besøke henne så fort som mulig igrunnen. Så skal jeg instrurere en treningstime fra halv fem til halv seks - og klokka seks skal jeg på kaffe til pappa, som har bursdag i dag - og jeg jobber til ca tre...

Det må vel gå sammen på et eller annet vis, men jeg ser ikke helt hvordan akkurat nå :ler:

I dag skal jeg være mini-sjef. Den egentlige er på møter hele dagen, så jeg skal delvis fylle for henne, men det er ikke mye som må gjøres, så jeg får stort sett egnet meg til mine oppgaver.

Å herregud.. hvordan skal jeg våkne i dag?

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Jeg er også trøttis i dag.

Snart helg ... !!

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Hjelper de utallige kaffekoppene på trøttheten? Velkjent problem for meg også det der, det å sove en time eller tre for lite hver natt. Jeg er helt udugelig på å komme meg i seng. Eller, man kommer da seg etterhvert i seng, men det tar jo ofte lang tid før man sovner. :sjarmor:

(:flau:)

Ser ut som et hektisk program du har for dagen,vi får håpe at det går i hop. Barselbesøk er jo veldig koselig da. :rødme:

Håper formen holder seg på topp fremover nå! Vi skal jo prikke inn formtopp sammen også, så nå må vi stå på så fort vi har fått sykdommen ut av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper de utallige kaffekoppene på trøttheten? Velkjent problem for meg også det der, det å sove en time eller tre for lite hver natt. Jeg er helt udugelig på å komme meg i seng. Eller, man kommer da seg etterhvert i seng, men det tar jo ofte lang tid før man sovner. :sjarmor:

(:flau:)

Ser ut som et hektisk program du har for dagen,vi får håpe at det går i hop. Barselbesøk er jo veldig koselig da. :rødme:

Håper formen holder seg på topp fremover nå! Vi skal jo prikke inn formtopp sammen også, så nå må vi stå på så fort vi har fått sykdommen ut av kroppen.

He, he - det med å legge seg og ikke nødvendigvis sove kjenner jeg igjen :rodme: Det er noe av mitt problem også...

Formen skal prikkes inn. Jeg har akkutat vært på bedriftshelsekontroll og fått beskjed om at jeg har en "flott fysikk" - ordrett :fnise:

Så nå er det bare å stå på fremover :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Tror sånn trøtthet må være noe som går jeg... Og jeg kan ikke skylde på særlige sengeaktiviteter heller :sjenert:

:fnise:

Og i dag er det jo Criminal Minds... Ergo vet jeg allerede nå at jeg kommer til å være trøttere enn trøttest i morra! :sukk: Jaja, er vel ganske selvforskyldt... Hjelper med med virtuell :kaffekopp: ? *tester*

Lei nå, og superklar for å gå hjem. 7 minutter igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du lar

hånda

hvile

sekundet for lenge

på kneet mitt

opprører du både

dyret

og

hjertet

inni meg

Og lenge etter

hører jeg

blodets bankende

ekko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Når du lar

hånda

hvile

sekundet for lenge

på kneet mitt

opprører du både

dyret

og

hjertet

inni meg

Og lenge etter

hører jeg

blodets bankende

ekko

:pls:

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen

Bittelitt poetisk på morgenkvisten. Traff en gammel venn i går som inspirerte...

Utrolig trøtt i dag og kjæresten var varm og nydelig, som alltid - og ikke mye mer lysten på å stå opp enn meg, så jeg slet litt med å komme meg opp. I dag kommer datteren hans og i morgen skal jeg på fest, så vi får ikke sett hverandre så mye i helga. Får ikke sovet sammen før søndag kveld faktisk :sukk:

Fredag, tidlig deadline og litt stress, men i kveld har jeg tenkt å rigge meg til i sofaen med film, iskrem og full ro. Satser på kosebukse og varme, rett og slett :nigo:

Litt bakpå etter helsesjekken i går. Den varte og rakk, men jeg fikk altså en skikkelig sjekk med lytting og klem på muskler og ledd, puls og blodtrykk, lymfer og alt. Veldig greit, syns jeg - og resultatet var at jeg har flott fysikk (:ler:) er sterk og sunn og ikke bør veie mindre enn 70 kilo (det sa han faktisk). Så da så. Vi får se, men det er jo ikke så langt unna.

Tror jeg må ha mer :kaffekopp: og begynne å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fysikk, det tror jeg faktisk på!

Jeg er helt overbevist om at du er like flott på utsiden som du er på innsiden.

:strix:

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fysikk, det tror jeg faktisk på!

Jeg er helt overbevist om at du er like flott på utsiden som du er på innsiden.

:strix:

SØTA!!! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest O-Ren Ishii

Så bra med vellykket helsesjekk! Og så trent som du er må jo bare fysikken være bra.

De tøffe veier over 70 kg. Så det så. Begynner å bli år siden jeg veide under 70. Hadde dog en periode jeg var helt nede på 63 kg i studietiden. Så litt Belsenfange-aktig ut. Jeg passer liksom best til å veie en plass mellom 70 og 75 jeg, avhengig av muskelmasse. :nigo:

FREDAG! :strix:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... lørdagformiddag og Popquiz på radio. Herlig :nigo:

Hadde en uvanlig,men riktig fin fredagskveld i går. Dro først for å besøke venninna mi på sjukehuset. Hun har akkurat fått ei lita jente - veldig fint å se :)

Så dro jeg i svømmehallen, der de har stilletid fra halv åtte på fredager. De setter på roligere musikk og skrur ned taklyset - og setter stearinlys på kanten osv. Utrolig stemningsfullt og koselig. Svømte tusen meter og koste meg leeenge i badstua og dusjen, og var hjemme omtrent klokka ni. Gjennomvarm og glad. Skikkelig deilig!

Rigget meg opp foran tv'n resten av kvelden, men måtte krabbe i seng halv ett for da var jeg så trøtt at jeg nesten ikke klarte å holde øynene oppe.

Nå må jeg finne ut hva slags fingermat jeg kan lage og ta med meg på fest i dag - helt ideløs :forvirret: Må forresten kjøpe meg litt vin også, så jeg har noe å drikke. Får vel komme meg til sentrum så snart Popquiz er over.

Hm.... kanskje det blir quiche..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God kveld, Suzy!

Så bra med positiv helsesjekk! Var vel ikke i tvil i grunn, du virker jo til å være i kjempeform! Imponerende :jepp: Og som O-Ren Ishii sier, de tøffe veier over 70 kg :ler: (noen mer over 70 enn andre, men har ikke som mål å komme under 70, det vil bli altfor lavt tror jeg. Men skal nærme meg mer enn jeg er nå :Nikke: ).

Håper du har en kjempefin lørdagskveld, og at fingermaten ble bra! Jeg har vært en tur hos mine foreldre fra i går til i dag, og på jentekveld i går kveld. Kjempekoselig! I kveld derimot, har jeg puslet i leiligheten, og faktisk gjort rent... Er også noe man kan gjøre en lørdagskveld :ler: Støvsugingen gjenstår, men den får jeg ta i morra. Men byttet duker, ordnet opp i litt potteplanter, vasket, ryddet og fått det ganske så bra synes jeg selv. Deilig da!

Satser på trening i morra tidlig, og ellers en rolig og bra søndag. Gleder meg!

Kos deg masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stilletiden i svømmehallen hørtes helt himmelsk ut! Jeg vurderer å sjekke ut bassenget selv jeg, men må bare bli kvitt en del mer kilo først. :ler:

Har du hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...