Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Da var jeg på jobb igjen - om mulig enda mer øm og lemster i korppen enn vanlig etter nok en knalløkt på yogaen i går. Vi øvde på å gå opp i bro, på en stol, og det var faen så hardt, for å si det som det er. Trøste og bære... men nå blir det neppe noe mer yoga denne uka. Rekker ikke noe i dag og vet ikke om jeg gidder bruke noe fredagskveld på det i morgen :fnise: Får det det an.

I kveld skal jeg dessuten på rakfisklag med jobben. Det kan jo bli veldig morsomt og uansett så er jeg veldig glad i rakfisk, så jeg gleder meg skikkelig til å smake :spise:

Også er jeg så sær at jeg gleder meg til akevitten også :fnise:

Kjæresten er på beina igjen i dag - dvs han er på jobb igjen i dag. Håper det går fint, selv om jeg mistenker at han kommer til å være sliten. Han vurderer seriøst å dra på fotballtrening i kveld og det mener jeg er bare tull, men for all del - han må gjerne prøve... :roll:

Jobbe litt nå eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Yogastøl på 6 dagen faktisk (var lørdag du startet kjøret?) Fremdeles :pls: imponert! :jepp:

Skrevet

:kaffekopp:

Yogastøl på 6 dagen faktisk (var lørdag du startet kjøret?) Fremdeles :pls: imponert! :jepp:

Hm ja - faktisk :overrasket:

Ikke rart jeg er litt øm i skrotten. Det er jo litt ... øhm.. pinlige detaljer, men jeg slet litt med å kose meg med kjæresten i går, for uansett åssen vi vred eller vendte på oss så var det noe som var halvvegs i krampe eller vondt på meg :flau::fnise:

Skrevet

Hm ja - faktisk :overrasket:

Ikke rart jeg er litt øm i skrotten. Det er jo litt ... øhm.. pinlige detaljer, men jeg slet litt med å kose meg med kjæresten i går, for uansett åssen vi vred eller vendte på oss så var det noe som var halvvegs i krampe eller vondt på meg :flau::fnise:

:hoho:

Skrevet

:flau:

Men (skifter tema) nå har jeg blitt godkjent som blodgiver i Osloby'n - veldig praktisk - men akk. De har jo ikke Mummikopper som "premie" her. Tragisk :tristbla:

Da må jeg jo begynne å samle sjøl da... :overrasket:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har en Mumikopp som jeg fikk da jeg ga blod i gamlebyen. Den er skikkelig søt, og jeg klarer meg i grunnen med en :)

For øvrig :ler: av koseforsøk med kjæresten. Og skal ikke spørre mer om detaljer rundt det... ;)

Skrevet

For øvrig :ler: av koseforsøk med kjæresten. Og skal ikke spørre mer om detaljer rundt det... ;)

Takk.. *mumle* :sjenert:

Nå skal jeg avgårde for å spise rakfisk :nigo:

Skrevet

God morgen!

Håper du hadde en kjempefin kveld i går, med koselig selskap og nydelig mat. :jepp:

Endelig fredag (igjen...)!! :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen! Mulig du trenger mye :kaffekopp: for å komme i gang etter rakfisklaget i går ;) Håper du ikke er helt vrak. I så fall er det kanskje flere på jobb som er litt reduserte dagen derpå?

Fredag, lønn og straks helg er belønningen i dag, da :danse:

Skrevet

Nam, rakfisk er godt! Håper formen er fin og det ikke ble for mye akevitt? Pleier vel å ha vært innom kg en tur når klokka har blitt 09.30 du... :fnise:

Skrevet

Noe sier meg at tiger'n er LITT sent ute i dag? :fnise:

Skrevet

God morgen damer, og for en rørende omsorg dere viser katteskinnet på morgenkvisten :ler:

I dag valgte jeg bevisst å sove lenge (helt til halv ni) for jeg var ikke i seng før fem på halv to i natt. Det var skikkelig koselig samling, med masse deilig rakfisk (tror det er den beste jeg har smakt på lenge!) og selvsagt en hel del attåt :ler: Ble en hel del akevitter må jeg innrømme, men var ikke sånn veldig ute og kjøre heller - og når jeg bare fikk nok timer på øyet så er formen bra :)

Lønn i dag - det betyr start på julegavehandlinga, handling av kalendergaver og en laaaang og rolig kveld med kjæresten. Det gleder jeg meg til!

:kaffekopp: ? Anyone?

Skrevet

BTW så er det bare jeg og kontordama som har møtt opp på jobb i dag :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Sånn kan det gå når man legger festligheter til en torsdag.

Skrevet

Sånn kan det gå når man legger festligheter til en torsdag.

:jepp:

Nå skal det sies at ledergruppa er på seminar, men vi har nå endel folk til som godt kunne kommet en tur :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kanskje de kommer sigende sånn litt etter hvert ;)

Skrevet

Kanskje de kommer sigende sånn litt etter hvert ;)

Tvilsomt - det er nok mye hjemmekontor i dag gitt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...