Suzy Skrevet 17. november 2011 Forfatter #7681 Skrevet 17. november 2011 God morgen! Da var jeg på jobb igjen - om mulig enda mer øm og lemster i korppen enn vanlig etter nok en knalløkt på yogaen i går. Vi øvde på å gå opp i bro, på en stol, og det var faen så hardt, for å si det som det er. Trøste og bære... men nå blir det neppe noe mer yoga denne uka. Rekker ikke noe i dag og vet ikke om jeg gidder bruke noe fredagskveld på det i morgen Får det det an. I kveld skal jeg dessuten på rakfisklag med jobben. Det kan jo bli veldig morsomt og uansett så er jeg veldig glad i rakfisk, så jeg gleder meg skikkelig til å smake Også er jeg så sær at jeg gleder meg til akevitten også Kjæresten er på beina igjen i dag - dvs han er på jobb igjen i dag. Håper det går fint, selv om jeg mistenker at han kommer til å være sliten. Han vurderer seriøst å dra på fotballtrening i kveld og det mener jeg er bare tull, men for all del - han må gjerne prøve... Jobbe litt nå eller...?
Roadrunner Skrevet 17. november 2011 #7682 Skrevet 17. november 2011 Yogastøl på 6 dagen faktisk (var lørdag du startet kjøret?) Fremdeles imponert!
Suzy Skrevet 17. november 2011 Forfatter #7683 Skrevet 17. november 2011 Yogastøl på 6 dagen faktisk (var lørdag du startet kjøret?) Fremdeles imponert! Hm ja - faktisk Ikke rart jeg er litt øm i skrotten. Det er jo litt ... øhm.. pinlige detaljer, men jeg slet litt med å kose meg med kjæresten i går, for uansett åssen vi vred eller vendte på oss så var det noe som var halvvegs i krampe eller vondt på meg
Roadrunner Skrevet 17. november 2011 #7684 Skrevet 17. november 2011 Hm ja - faktisk Ikke rart jeg er litt øm i skrotten. Det er jo litt ... øhm.. pinlige detaljer, men jeg slet litt med å kose meg med kjæresten i går, for uansett åssen vi vred eller vendte på oss så var det noe som var halvvegs i krampe eller vondt på meg
Suzy Skrevet 17. november 2011 Forfatter #7687 Skrevet 17. november 2011 Men (skifter tema) nå har jeg blitt godkjent som blodgiver i Osloby'n - veldig praktisk - men akk. De har jo ikke Mummikopper som "premie" her. Tragisk Da må jeg jo begynne å samle sjøl da...
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2011 #7688 Skrevet 17. november 2011 Jeg har en Mumikopp som jeg fikk da jeg ga blod i gamlebyen. Den er skikkelig søt, og jeg klarer meg i grunnen med en For øvrig av koseforsøk med kjæresten. Og skal ikke spørre mer om detaljer rundt det...
Suzy Skrevet 17. november 2011 Forfatter #7689 Skrevet 17. november 2011 For øvrig av koseforsøk med kjæresten. Og skal ikke spørre mer om detaljer rundt det... Takk.. *mumle* Nå skal jeg avgårde for å spise rakfisk
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2011 #7690 Skrevet 17. november 2011 Kos deg med rakfisk og nogo attåt
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 #7691 Skrevet 18. november 2011 God morgen! Håper du hadde en kjempefin kveld i går, med koselig selskap og nydelig mat. Endelig fredag (igjen...)!!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #7692 Skrevet 18. november 2011 God morgen! Mulig du trenger mye for å komme i gang etter rakfisklaget i går Håper du ikke er helt vrak. I så fall er det kanskje flere på jobb som er litt reduserte dagen derpå? Fredag, lønn og straks helg er belønningen i dag, da
juliane Skrevet 18. november 2011 #7693 Skrevet 18. november 2011 Nam, rakfisk er godt! Håper formen er fin og det ikke ble for mye akevitt? Pleier vel å ha vært innom kg en tur når klokka har blitt 09.30 du...
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 #7694 Skrevet 18. november 2011 Noe sier meg at tiger'n er LITT sent ute i dag?
Suzy Skrevet 18. november 2011 Forfatter #7695 Skrevet 18. november 2011 God morgen damer, og for en rørende omsorg dere viser katteskinnet på morgenkvisten I dag valgte jeg bevisst å sove lenge (helt til halv ni) for jeg var ikke i seng før fem på halv to i natt. Det var skikkelig koselig samling, med masse deilig rakfisk (tror det er den beste jeg har smakt på lenge!) og selvsagt en hel del attåt Ble en hel del akevitter må jeg innrømme, men var ikke sånn veldig ute og kjøre heller - og når jeg bare fikk nok timer på øyet så er formen bra Lønn i dag - det betyr start på julegavehandlinga, handling av kalendergaver og en laaaang og rolig kveld med kjæresten. Det gleder jeg meg til! ? Anyone?
Suzy Skrevet 18. november 2011 Forfatter #7696 Skrevet 18. november 2011 BTW så er det bare jeg og kontordama som har møtt opp på jobb i dag
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #7697 Skrevet 18. november 2011 Sånn kan det gå når man legger festligheter til en torsdag.
Suzy Skrevet 18. november 2011 Forfatter #7698 Skrevet 18. november 2011 Sånn kan det gå når man legger festligheter til en torsdag. Nå skal det sies at ledergruppa er på seminar, men vi har nå endel folk til som godt kunne kommet en tur
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #7699 Skrevet 18. november 2011 Kanskje de kommer sigende sånn litt etter hvert
Suzy Skrevet 18. november 2011 Forfatter #7700 Skrevet 18. november 2011 Kanskje de kommer sigende sånn litt etter hvert Tvilsomt - det er nok mye hjemmekontor i dag gitt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå