Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg fått henvisning videre til øyespesialist - og det har blitt tatt bakterieprøve av øyet i tilfelle det er et eller annet som legen ikke har sett. Så da så.

Har fakset henvisningen min opp til spesialiten og håper de kommer raskt tilbake til meg med time (det var ikke bare å bestille der nei :roll:), så får vi se om de får tatt knekken på dette tullet.

1,5 time yoga blir jo bare oppvarming i forhold til hardkjøret i helga! Håper du har fått myket opp igjen støle kroppsdeler :)

Myket opp.. eh nei - jeg er støl fortsatt, men antagelig litt mindre støl enn jeg ville vært om jeg ikke hadde vært på yoga i går. Har vondt på alle slags plasser, men samtidig så opplever jeg at jeg er.. tja.. stram på et vis. Høres jo helt pussig ut, men alle musklene er liksom pumpet og strammet opp. Vanskelig å forklare, men behagelig følelse.

Nå skal jeg ta en liten dagbokturné :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakket med litt friskere mann gitt - det var godt. han hadde til og med vært på butikken, så da trenger ikke jeg tenke på det. Godt han er bedre :kose:

Glemte å fortelle at snuppa mi har kjøpt julekalender til mammaen sin.. :trist: Blir rørt jeg! At det går an å være så grom. Hun har kjøpt Body Shop kalender, for hun vet jeg liker produktene så godt, søte jenta. Alt, altfor dyrt er det også - så jeg har beordret henne til å ikke handle noe særlig til julegave til gjengjeld. Hvem sa at man ikke får igjen det man gir til ungene altså... Må shoppe kalendergaver til henne senere denne uka også. Bare fordi man er snart tjue er man ikke for stor for kalender :fnise:

Skrevet

Kalender :sukk:

En flax-kalender er kanskje ikke så dumt?

Skrevet

Jeg følger nok tradisjonen, og kjøper meg en ti-kroners sjokoladekalender. :fnise:

Godt å høre at mannen er bedre. Også håper jeg du slipper å vente lenge på time hos øyelegen. :klem:

Skrevet

God morgen!

I dag har jeg valgt å ha kontor hjemme. Det er så deilig å slippe reisevegen - også er baktanken at jeg kan dra på yoga i kveld også uten å være borte fra sju om morran til ni om kvelden. Nå kan jeg dra halv seks og være hjemme halv ni, får spist middag hjemme, slipper å henge i by'n og vente i timevis osv osv...

Det er faktisk minst like greit å konsentrere seg her hjemme også. Det hender det er litt mye ståk på kontoret faktisk.

Litt friskere manni går, men han har begynt å hoste nå som feberen har sluppet taket :roll:, så han er hjemme i dag også. Ligger fortsatt og sover, så får jeg håpe at det betyr at han kommer seg skikkelig på beina igjen snart.

Fantastisk yogafeeling i går. Etter såpass mange dager på rad syns jeg at jeg fikk en flyt i stillingene som jeg ikke vanligvis får. Jeg slappet av i stillinger som jeg vanligvis sliter med å puste rolig i, jeg kom dypere og holdt lenger... ja rett og slett - nå tror jeg at kurset virkelig har kommet til sin rett.

Instruktøren ba oss om å trene yoga de kommende tre dagene etter kurset, så jeg må jo bare gå i dag og :vetikke: Tror ikke jeg har mulighet for noe mer denne uka uansett...

Ah te i fred og ro :nigo::kaffekopp:

Skrevet

Jeg hadde vært mye mer effektiv hvis jeg hadde 50% hjemmekontor, tror jeg. Hos oss er det alltid bråkete, pluss at det alltid skjer noe som haster og tar tid fra de mer langvarige prosjektene jeg egentlig driver med. Håper det blir ok muligheter for hjemmekontor når jobben flytter utenfor byen i løpet av neste år! Men hvordan går det med hjemmekontor når mannen er hjemme da? Da hadde ikke jeg klart å konsentrere meg om jobb, men følt at det var fridag. :lur:

Skrevet

Så deilig med hjemmekontor!

Kos deg masse, og nyt freden i heimen :jepp:

Hilse gubben og ønske god bedring! :klem:

Skrevet

Men hvordan går det med hjemmekontor når mannen er hjemme da? Da hadde ikke jeg klart å konsentrere meg om jobb, men følt at det var fridag. :lur:

:ler:

Så langt bare sover han, så da er det jo greit. Glemmer egentlig at han er her.

Dessuten skal han i en begravelse klokka 12 på andre siden av byen, så han kommer til å være ute av huset en god stund i dag. Ellers hadde det nok vært litt vanskelig ja :fnise:

Skrevet

Litt forsiktig optimist nå. Snakket med megler akkurat for å purre på å få ham til å ta ut annonsen min, sette ned pris og sette opp ny visning (huset altså) og da sa han at det har ringt to nye og vil ha prospekt, så han har tenkt å gi dem et par dager og forsøke å følge dem opp. Hurra!

Det hjalp tydeligvis å stille opp i avisen :nigo:

Skrevet

Krysser fingrene for harde livet!!! :hoppendeglad:

Og litt gratis reklame i forbindelse med en reportasje i avisen er vel sjelden feil :nigo:

Skrevet

Krysser fingrene for harde livet!!! :hoppendeglad:

Og litt gratis reklame i forbindelse med en reportasje i avisen er vel sjelden feil :nigo:

Tror det var lurt - han visste ikke om det var derfor, men de hadde kommet på banen rett etterpå, så han antok at det var saken som hadde gjort det, megleren min :ler:

Skulle jaggu bare mangle også - var over hele forsiden :sjenert:

Skrevet

Tror det var lurt - han visste ikke om det var derfor, men de hadde kommet på banen rett etterpå, så han antok at det var saken som hadde gjort det, megleren min :ler:

Skulle jaggu bare mangle også - var over hele forsiden :sjenert:

PR-kåt altså? :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Åååå, så spennende! Krysser alt jeg har. Og jeg hadde helt sikkert kjøpt huset ditt hvis jeg hadde sett deg over to sider i avisa, om jeg ville flyttet dit, vel å merke :ler:

Skrevet

PR-kåt altså? :fnise:

All reklame osv :ler:

Skrevet

Åååå, så spennende! Krysser alt jeg har. Og jeg hadde helt sikkert kjøpt huset ditt hvis jeg hadde sett deg over to sider i avisa, om jeg ville flyttet dit, vel å merke :ler:

Skulle vært litt av et oppslag som fikk folk fra snre siden av landet til å kjøpe :fnise:

Jeg håper litt i allefall, men er forsiktig optimist.

Skrevet

Skulle vært litt av et oppslag som fikk folk fra snre siden av landet til å kjøpe :fnise:

Jeg håper litt i allefall, men er forsiktig optimist.

Snre faktisk.... :klo:

:fnise:

Alternativ forkortelse for "andre" ??

:hoho:

Skrevet

Men du altså, er det noe som har stått i avisa, som kanskje finnes på nett?

*veldig nysjerrig*

Skrevet

Men du altså, er det noe som har stått i avisa, som kanskje finnes på nett?

*veldig nysjerrig*

Er'ke på nett nei - sorry. Sak om farten på boligmarkedet i hjembyen og meg som eksempel på noen som ventet på å selge.

Nå har jeg spist ribbe og lefse - og hviler etter kveldens yogainnsats. Phuuu... :veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...