Suzy Skrevet 13. november 2011 Forfatter #7641 Skrevet 13. november 2011 7 timer på yoga?! Oh yeah - i dag også gitt og nå er jeg veldig spent på hvordan det kommer til å være å være innehaver av kroppen min i morra... Er rett og slett helt skjelven i kroppen etter to steintøffe dager, men oj så gøy som det har vært altså! Helt suverent. Nå har jeg faktisk bevilget meg en øl her jeg sitter
juliane Skrevet 13. november 2011 #7642 Skrevet 13. november 2011 Gjett om du har fortjent den ølen da!
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2011 #7643 Skrevet 13. november 2011 Maratonyoga! Du e`kke riktig på en flekk
Roadrunner Skrevet 14. november 2011 #7644 Skrevet 14. november 2011 Du er ikke riktig klok altså! Imponert! Håper litt av skrotten fungerer og at du får sparket igang mandagen
Suzy Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7645 Skrevet 14. november 2011 Åh fytterakkern så vondt jeg har i kroppen min i dag! Hjeeelp... Hele skrotten er øm og støl og gjett om jeg kjenner at jeg har jobba. Men det var skikkelig moro og veldig, veldig givende - det er sikkert. En spennende instruktør og skikkelig moro i to dager, selv om det var bein hard jobb fra morgen til kveld. Hun er temmelig tøff også og det var virkelig ikke mye slark - rett fra en stilling til en annen uten noen pustepauser, mange gjentagelser av hver stilling og vi holdt leeeenge i endel. Phu... Må nesten gå på time i dag også - for jeg er nødt til å få varmet opp igjen alt jeg har brukt (og misbrukt) av muskler i helga, så jeg kanskje ikke dør helt i morgen. Det kommer til å bli tøft. Så har jeg klart å smitte kjæresten. Han er hjemme fra jobben i dag med akkurat samme snørr og ugg som jeg lå med forrige uke. Stakkar. Han skalv så han ristet da vi la oss i går, så det var tydelig feber på gang. Får ringe ham utpå dagen og høre hvordan det går med ham. Ikke så mye spennende å formidle - er liksom helt yoga i hodet jeg
Suzy Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7647 Skrevet 14. november 2011 Høres ut som et rått kjør!!! Det var det virkelig.. i går jobbet vi med masse fremoverbøy og det er lenge siden jeg har vridd skrotten inn i så mye merkelige vinkler altså.... Jebus Og med varierende hell, må jeg legge til
Sauen Shaun Skrevet 14. november 2011 #7648 Skrevet 14. november 2011 Du er tøff!!! Håper kjæresten blir fort frisk igjen.
Suzy Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7649 Skrevet 14. november 2011 Håper kjæresten blir fort frisk igjen. Snakket med ham for litt siden - det sto ikke veldig bra til gitt. Bare snørra, rett og slett. Har sagt jeg kan finne på noe mat og lage når jeg kommer hjem, så trenger ikke han forsøke å gå ut i dag. Tror det er like greit. Åh.. litt konsentrasjonsfattig nå altså. Får ta meg sammen og utvise litt effektivitet en stund til.
Roadrunner Skrevet 14. november 2011 #7650 Skrevet 14. november 2011 Her er det skikkelig mageonde på gang... Hersens "besøk" altså! Teller ned siste halvtimen...
Gjest Purple Haze Skrevet 14. november 2011 #7651 Skrevet 14. november 2011 Du orker yoga i dag også og Kan umulig være sunt det der Håper kjæresten blir fort frisk!
Suzy Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7652 Skrevet 14. november 2011 Yoga var faktisk skikkelig digg i dag Det var ganske hardt og jeg fikk stiftet bekjentskap med enda flere støle steder på skrotten (om mulig). Bare for å nevne et eksempel så lente jeg meg på en dørkarm med forsiden av den ene skulderen og det gjorde skikkelig vondt. Herregud - tenk å være støl på forsiden av skuldrene Får se om jeg gidder yoga i morra også - det hadde nok vært smart med ei økt da også faktisk, bare for å holde kroppen gående. Jeg er fortsatt litt snørrete og det er kjølig om morgenen, så jeg tør ikke løpe ute riktig enda. Men noe må jeg jo gjøre, så kanskje yoga. Kjæresten er absolutt ikke i skuddet enda - han blir nok hjemme i allefall en dag til, men han var veldig glad for å få krydret tomatsuppe og hvitløksbruchetta til middag i allefall Stakkar... han er så sjeldent syk at jeg syns skikkelig synd på ham faktisk.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. november 2011 #7653 Skrevet 14. november 2011 Syke mannfolk trenger all den pleie og omsorg de kan få Og middagen hans hørtes veldig god ut! Har det skjedd noe mer på hussalgsfronten, eller?
Suzy Skrevet 14. november 2011 Forfatter #7654 Skrevet 14. november 2011 Har det skjedd noe mer på hussalgsfronten, eller? Ingenting. Setter ned prisen og setter opp ny visning nå straks, tenker jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. november 2011 #7655 Skrevet 14. november 2011 Ok, da får vi jammen håpe at det skjer noe!
Roadrunner Skrevet 15. november 2011 #7656 Skrevet 15. november 2011 Bøyer meg i støvet for denne treningen din nå altså! Du er jo RÅÅÅÅÅ! Knallbra!!! Mårnings forresten
Suzy Skrevet 15. november 2011 Forfatter #7658 Skrevet 15. november 2011 God morgen ladies Straks på vei opp til legen (jeg har fått lege i samme bygg som jeg jobber - bare to etasjer opp. Ganske praktisk ) med det forbannede betente øyet... Nå har jeg gått to nye uker med salve og dråper og det blir rett og slett ikke bra. Er skikkelig lei nå og håper legen finner på noe annet snart, for dette nytter jo ikke. Meeget syk mann i heimen. I går hadde han sovet på sofaen hele dagen, stakkar, og han skulle ikke på jobb i dag heller. Tror han hadde en hosterunde eller noe sånt i natt for jeg våknet i tretida av at han kastet seg rundt i senga. Får håpe det blir bedre snart altså! Slår på tråden til ham senere i dag og hører hvordan det går med ham også får jeg vel satse på å finen på noe mat i dag også, tenker jeg. Har med meg yogaklær i dag og - og tror jeg satser på ei økt i dag og. Gårsdagens time gikk ufattelig fort, men det er klart at en og en halv time er ikke noe, når man har drevet på sju timer dagen før Får stikke opp til doktoren.
Roadrunner Skrevet 15. november 2011 #7659 Skrevet 15. november 2011 Lykke til hos legen! Liker ikke at du går rundt med øyetrøbbel fremdeles... God bedring til både tigerpus og mannen!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. november 2011 #7660 Skrevet 15. november 2011 God morgen Så kjedelig at du ikke blir kvitt den øyebetennelsen! Håper legen gir deg noe som tar knekken på jævelskapet. God bedring til både deg og den syke mannen! 1,5 time yoga blir jo bare oppvarming i forhold til hardkjøret i helga! Håper du har fått myket opp igjen støle kroppsdeler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå