Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du får en fin dag. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette syns jeg går fint - nå er jeg rett og slett optimist. Formen bare stiger og det er helt OK å være på jobben. Ikke så galt med snørr og skit heller :nigo:

Skrevet
:klem: Godt å høre at formen er på vei opp igjen, det er så kjedelig å være syk rett og slett!
Skrevet

Du er en tøffing du Suzy! :) Heldigvis bare en dag igjen til helg, så får vi håpe all snørr og skit også blir borte i løpet av helga!

Skrevet

Ukrutt forgår ikke så lett :ler:

Jeg er jo ikke ofte sjuk og det går fort over tydelgivis - jeg er temmelig sunn, tror jeg.

Helga går med til yoga, så jeg må bare være i form til da gitt!

Skrevet

Mårnings!

På plass og hakker løs på maskina mi. Satser på en tidlig exit i dag og dermed en lang og hyggelig kveld. Var her kvart over sju, så det burde være ok å gå tidlig.

Driver med en morsom jobb - på privaten - og sliter med å tenke på noe annet. Har tatt på meg å sette sammen et hefte etter slketsstevnet vi hadde i sommer og har kopiert inn masse bilder og forsøker å organisere det så fint som mulig - og det blir så stiiilig. Syns sjøl jeg er skikkelig flink :nigo: Også er det selvsagt gøy å lære mer om slekta. Får forsøke å ikke flikke bort i det mens jeg gentlig skal være nyttig, for jeg blir innmari oppslukt :sjenert:

Jah, hva mer... ? Formen er fortsatt stigende. Så godt som snørrfri - bare litt når jeg anstrenger meg, og selvsagt litt fortere sliten enn ellers, men tenker det blir mye løping til uka jeg. Det må i allefall være ambisjonen :jepp:

MM nyter te i :kaffekopp: i dag.

Skrevet

Te er digg!! Jeg har fått dilla på en type indisk sak; smaker blanding av kanel..og mye annet godt. Med en dæsj melk oppi blir det nesten som å drikke "a little bit of heaven" :lol:

Ha en deilig helg :klem:

Skrevet

Te er digg!! Jeg har fått dilla på en type indisk sak; smaker blanding av kanel..og mye annet godt. Med en dæsj melk oppi blir det nesten som å drikke "a little bit of heaven" :lol:

Ha en deilig helg :klem:

Chai? Med steamet melk blir det chai latte og veldig, veldig godt :nigo: Drakk det halve dagen på onsdag for å bli bra i halsen :ler:

Skrevet

Akkurat den jeg drikker - en av mine tefavoritter :ler:

Skrevet

...og du, steamet melk?! DET har jeg aldri prøvd men det skal jeg jaggu teste ut!! :tommelopp:

Skrevet

God morgen. Håper du får en fin lørdag. :klem:

Og den teen Skravla anbefaler er goooood. :sikle:

Skrevet

Sløver litt i sofaen etter å ha vært sju timer på yoga og deretter på bursdagsselskap. Skal snart køye for det er opp igjen til mer yoga i morra gitt :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...