Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #7601 Skrevet 8. november 2011 Kom deg hjem og plei deg selv! Ta deg en ingerfærte og slapp av Kjipt å måtte gå ned på husprisen, men det er tross alt bedre å gå litt ned og få solgt, enn at ting bare står på stedet hvil. Så bra at du er fornøyd med ny sveis! Det er ikke jeg, så jeg vurderer en drop-in time i dag. God bedring
Suzy Skrevet 8. november 2011 Forfatter #7602 Skrevet 8. november 2011 Da sjefen kom på jobb rett før ni så sa jeg at "jeg gir opp" og tok med meg pc og gikk. Så nå sitter jeg på sofaen med ingefærrot i vann på ovnen, honning (som er fra onkelen min sine bier) og sitron og en diiger kopp klar på benken. Skal drikke masse ingefærdrikke, ta meg en skikkelig varm dusj og krype inn i noen myke klær og bli der.
Suzy Skrevet 8. november 2011 Forfatter #7604 Skrevet 8. november 2011 Ååååhhhhh... ingefær med honning og sitron var supergodt! Sitte her og slurpe litt, tenker jeg
Suzy Skrevet 8. november 2011 Forfatter #7607 Skrevet 8. november 2011 Jeg er fortsatt temmelig nede faktisk - fader altså. Er jeg fortsatt sånn i morra så blir det ikke noe jobb altså. Usj...
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #7608 Skrevet 8. november 2011 Ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp. Du blir i hvert fall ikke bedre av å presse deg på jobb. God bedring!
Suzy Skrevet 8. november 2011 Forfatter #7609 Skrevet 8. november 2011 Gjør nok ikke det - men irriterende...
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2011 #7610 Skrevet 9. november 2011 Litt ingerfærte til den syke Håper formen er oppadgående, og at du kommer deg på beina igjen fortere enn svint!
Sauen Shaun Skrevet 9. november 2011 #7611 Skrevet 9. november 2011 Håper basseluskene lar deg være i fred snart.
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 #7612 Skrevet 9. november 2011 Hvordan er formen? Noe bedring å spore?
Suzy Skrevet 9. november 2011 Forfatter #7613 Skrevet 9. november 2011 Hjemme omtrent like syltet i dag som i går - kanskje en smule bedre. Sitter og snørrer og drikker te og jobber på harde livet... Det er lansering av nettside i dag og jeg sitter med publisering, retting osv Ikke noen mulighet for hvile mao - men det hjelper jo å ikke måtte reise til jobben, så jeg håper det skjer noe positivt i løpet av dagen.
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 #7614 Skrevet 9. november 2011 Godt at du kan ta hjemmekontor i det minste, sånn at du kan slurpe te og slappe av i joggebuksa innimellom. Men nå håper jeg det går seg til! Vil ha frisk Suzy! God bedring!
Suzy Skrevet 9. november 2011 Forfatter #7615 Skrevet 9. november 2011 Godt at du kan ta hjemmekontor i det minste, sånn at du kan slurpe te og slappe av i joggebuksa innimellom. Men nå håper jeg det går seg til! Vil ha frisk Suzy! God bedring! Det er veldig greit ja - har jobbet for fullt i dag faktisk og ikek hatt mye pause, men det er ok - da føler jeg ikke at jeg sluntrer unna heller. Tror jeg må slenge med ned og sove litt etterpå, for jeg er sliten i hodet (og jeg ser helt forferdelig ut har jeg sett ), så kanskje jeg kan komme meg på jobb i morgen. Huh... Ikke rørt en finger hele uka heller. Frustrerende. Og til helga er det to dagers yogakurs, som jeg er livredd for å gå glipp av (og ikke særlig interessert i å være så sylta på heller). Det ordner seg vel - nå har jeg sikkert drukket flere liter med te
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2011 #7616 Skrevet 9. november 2011 Håper du er bedre til helga, i det minste! Litervis med te - har sprunget jevnt på do du da
Suzy Skrevet 9. november 2011 Forfatter #7618 Skrevet 9. november 2011 Håper formen er stigende? Ja det er den definitivt. Føler meg mye bedre i kveld enn i går - i morgen blir det jobb igjen - eller det blir jobb på jobben igjen.
Suzy Skrevet 10. november 2011 Forfatter #7620 Skrevet 10. november 2011 Da var man på plass på jobb. Anstrengelsen ved å komme seg til jobb har resultert i en haug med snyting, men det er sikkert bare fint, for da blir jeg kvitt all dritten Føler meg mye bedre i dag. Litt tung i hodet fortsatt, men halse har blitt bedre og ikke minst er jeg ikke så tett lenger - eller så rar i stemmen Rakk den tidlige banen i dag også, så jeg rekker å jobbe litt før møtedagen starter. Satser på å sitte litt over med noe private greier, så da er det greit å starte litt tidlig. Deilig at det er torsdag alt da Litt nå så...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå